Lähettäjä: --
Päivämäärä: 13.4.25 22:56:17
Minäkin olen sellainen, että jos joku vaikka vastaa tosi lyhyesti yhtäkkiä, niin en aloita mitään draamaa heti, mutta käännyn sisäänpäin enkä välttämättä sano enää mitään. Esimerkiksi yksi kyseli minua tapaamaan ensi viikolla tiettynä päivänä. Olin innoissani, kunnes muistin että tietenkin juuri sinä päivänä minulla on pakollinen asia, joka estää tapaamisen. En käsitä miten KAIKKI menee aina päällekkäin. Jokin "yliluonnollinen" kirous. Kyseinen tyyppi ei sitten vaivautunut vastaamaan kuin muutamalla sanalla yhteen kysymykseeni. Muut viestit jätti huomioimatta. Minua v*tuttaa tällainen. Haluan aloitekykyisen miehen, joka reagoi asioihini eikä ole noin hiton hankalasti tulkittava. Mielestäni en edes vaikuttanut siltä kuin se juttuni olisi tekosyy, koska kysyin vielä että kauanko hän on paikassa x (että olisin voinut yrittää ehtiä tapaamaan.) Tätä kirjoittaessa aloin miettimään, että onkohan hän nyt salaa loukkaantunut minulle "tekosyyn" keksimisestä. Vaikka tuo asia on pakollinen ja liittyy opintoihin. En voi skipata, vaikka mielelläni niin tekisin.
Minulle on joskus sanottu että keksin mukamas tekosyitä, ettei tarvitsisi tavata. Ehkäpä tuokin on nyt mielessään päättänyt, että olen keksinyt tekosyyn, eikä siksi vaivaudu puhumaan yhtäkkiä?!? Ärsyttää tällainen pelleily. Eikä ole edes suomalainen kyseessä. Heiltä tällainen ei olisi mitään uutta.
|