Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tikkurilassa kuntosalilla käyvät, oletko tällä

Lähettäjä: Ticcu Rilla 
Päivämäärä:   13.4.25 16:57:31

ko. salilla käynyt: siellä hengailee paljonkin tämä yrittäjäpariskunnan kissa. Kissalla siis on oma suosittu sometili, jonka sisällöissä se toisinaan pötköttää tyhjässä salissa ja jne. Tiskillä myös.

Oletan, että se ei ole laitetiloissa silloin, kun siellä on enemmän kuin yksi asiakas joka on lisäksi pttuokiossa ohjattuna? Kissan turvallisuutta meinaan, että olisihan se kamala riski sen turvallisuudelle, jäädä nyt esim. painon alle kun bodarilla loppuukin haba (kissan hypätessä vielä lisäpainoksi).

Oletko rapsuttanut sitä?

Kissaa ei siis saliyrityksen someissa sanallakaan mainita, ehei, Ainoastaan kissan omalla sometilillä on lopun häshtägeissä yrityksenkin nimi.

Allergiat on eri homma, mutta sittenpä ei mee tälle salille jos on niin pahasti allerginen. Minua lihaksettomana lautana innostaisi, jos ennen ja jälkeen salia olisi mahdollista rapsuttaa kissaa tiskillä. Lisäksi jos pttuokioon olisi varaa kahden kesken valmentajan kanssa siis, niin kyllä mua ajaisi suorittamaan reippaammin, jos se kissa tuijottaisi mua yhtä pistävästi parin metrin päässä, kuin noissa kuvissa.

Re: Tikkurilassa kuntosalilla käyvät, oletko tällä

Päivämäärä:   13.4.25 16:59:54

Rapsuttanu KISSAA, ei bodaria.

Sosiaalinen ja letkeä luonne tämä kissa. Matkustelee rattaissaan salille ymv. ja emännän repussa vaelluksilla.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.4.25 17:05:11

Voi jeesus. Tiedän Lontoosta useamman pubin, jossa asuu kissa. Hyvin näyttävät voivan. Onko ne enemmän vaarassa kuin tuo salilla oleileva kissa?

Päivämäärä:   13.4.25 17:19:33

No siis ko. kissa ei todellakaan asu siellä salilla, vaan kotona omien ihmistensä kanssa. Kissa on perheenjäsen, eikä mikään työpaikalle jätettävä lelu. Kova meteli, huomattava todennäköisyys putoaviin laseihin (mitähän pubeissa suurin osa tekee) , en näe onnellista kissan elämää tuossa. Kyllä, jos vaan tämä salin kissa on siellä ainoastaan tyhjässä salissa tai sitten pt:n + 1 asiakkaan kanssa, niin mieti nyt vähän, kumpi on sille vaarallisempaa?

Entä näetkö sä Löllykkä sitä eläintä koskevaa vaaraa niihin laitteisiin liitttyen? Oletko käynyt kuntosalilla?

Sulla ei tainnut :D olla vastausta kysymyksiini. Tasosi on laskenut vuosien varrella.

Päivämäärä:   13.4.25 17:22:38

Kerrotko, mikä tässä oli aloituksen pointti? Tämä "löllykkä" painaa 55 kiloa. Ilmeisesti sinulla ei ollut mitään muuta pointtia tässä kuin haukkua kissan omistajia tai asiaa kommentoijia. Aika erikoinen lähestymistapa.

Päivämäärä:   13.4.25 17:26:34

Kommentoivia.

Päivämäärä:   13.4.25 17:31:28

"Kerrotko, mikä tässä oli aloituksen pointti?"

Esitän aloituksessa kaksi (2) eri kysymystä, joista tosin toinen on retorinen. Kuitenkin yleensä ihmiset ymmärtävät retorisen kysymyksen kysymykseksi keskustelufoorumilla asiayhteydestä.

Mutta sinä et voi mitenkään vastata tähän, varsinkaan toiseen kysymykseeni, jos et ole ko. salilla käynyt.

"Tämä "löllykkä" painaa 55 kiloa."

Selvä juttu, kiitos tästä tiedosta. Löllykkä oli väännös nimimerkistäsi "Ällö", ei tullut pieneen mielenkään, että joku tulkitsisi Löllykän (jota käytin kaiken lisäksi erisnimenä, kuten näkyy) lihavaksi haukkumiseksi. En osannut kuvitellakaan, mutta nyt tämä tulkintasi ja painoinformaatio huvitaa jonkin verran.

Päivämäärä:   13.4.25 17:32:35

Löysitkö nyt uudestaan lukiessasi, ne kaksi (2) kysymystäni?

Päivämäärä:   13.4.25 17:36:44

Nimimerkkini ei väänny Löllykäksi millään tapaa. Etkä varsinaisesti kysynyt kysymyksiä, joihin haluat vastuaksen, vaan kritisoit kissaa kuntosalilla. Ei, kissa ei miemestäni kuulu kuntosalille, mutta eiköhän omistajansa pidä huolta, että sillä on asiat kunnossa. Toisin kuin vaikkapa sillä autossa asuvalla kissalla.

Ps. Mulla on joskus koiria baarissa. Teetkö elsun?

Päivämäärä:   13.4.25 18:53:50

"Nimimerkkini ei väänny Löllykäksi millään tapaa. Etkä varsinaisesti kysynyt kysymyksiä, joihin haluat vastuaksen, vaan kritisoit kissaa kuntosalilla. Ei, kissa ei miemestäni kuulu kuntosalille, mutta eiköhän omistajansa pidä huolta, että sillä on asiat kunnossa. "

Et sinä voi muiden suilla puhua, että miksikä vääntyy ja miksikä ei. Tiedoksi, että kerran kutsuin sinua vastauksesi takia Ällötykseksi, mutta ajattelin olla tällä kertaa kiltti. Ällötys kun on varsin negatiivisen kaiun sana. Löllykkä on itselleni 100 % hyväntuulinen sana ja johdin sen Ällössä esiintyvästä ä/ö -teemasta.

Nyt en viitsi sinulle enää jankata, mutta ihan varsinaisesti esitän kyllä aloituksesssa kaksi (2) kysymystä. Odotellaan, josko joku muu pystyisi vastaamaan niihin. (Tähän sisältyi sanaton viesti, huomaa se.)

Minä en kritisoinut kissaa kuntosalilla :'D, johan sanoin, että minua se innostaisi salilla käymään. Sen sijaan koska minulla ei ole tietoa kissan sijainnista salin ollessassa porukkaa tulvillaan, niin kyseenalaistan sen turvallisuuden käytännön tekijöistä salilla johtuen, kunnes epätietoisuuteni kumottaisiin.

Päivämäärä:   13.4.25 18:57:03

"Ps. Mulla on joskus koiria baarissa. Teetkö elsun?"

En. Miten tämä liittyi siihen aiheeseeni?

Sulla poukkoilee ajatuksenvirta tänään silmiinpistävällä tavalla. Ensin sä oletat, että Tikkurilan salilla asuva kissa ASUU siellä. Sitten kun tietämäni perusteella kumoan tämän, niin alat tolkuttaa että pubi on kissoille jeppis paikka asua. Kun kumoan argeumenteillani tämän, niin uhriudut sillä argumentilla että suLlA on JosKus koIria baArissA. Joskus? :D

Todella levonta ulosantia tänään, Löllykkä. (=normaalipainoinen sellainen)

Päivämäärä:   13.4.25 18:58:08

* Ensin sä oletat, että Tikkurilan salilla OLESKELEVA

Päivämäärä:   13.4.25 19:46:45

Onpa sulla paha olla. Rauhaa itsesi kanssa.

Päivämäärä:   13.4.25 19:53:48

Ei ole tänään paha olla, olen nauranut somejutuille enemmän kuin ikinä ennen yhden päivän aikana ja tämä ei ole ainut ketju, joka tälle foorumille sopivasti Hirnuttaa minua :'D

"Rauhaa itsesi kanssa."

Rauhaa Ticcu Rillan sielun muistolle vai XD XD

Päivämäärä:   13.4.25 19:56:00

Melkein oletin, että koska sijaintina maamme tiheimminasuttu alue=Pkseutu, niin joku olisi jo käynyt siellä katsomassa näkyykö sitä pistävästi tuijottavaa kissaa siellä vai ei

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   13.4.25 20:38:41

Miekkosnainen.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   14.4.25 14:42:28

Kulunutta on toitottaa jokaiseen ketjuun jotain ilmeisesti menehtynyttä vanhaa kirjoittelijaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.