Lähettäjä: Ticcu Rilla
Päivämäärä: 13.4.25 18:53:50
"Nimimerkkini ei väänny Löllykäksi millään tapaa. Etkä varsinaisesti kysynyt kysymyksiä, joihin haluat vastuaksen, vaan kritisoit kissaa kuntosalilla. Ei, kissa ei miemestäni kuulu kuntosalille, mutta eiköhän omistajansa pidä huolta, että sillä on asiat kunnossa. "
Et sinä voi muiden suilla puhua, että miksikä vääntyy ja miksikä ei. Tiedoksi, että kerran kutsuin sinua vastauksesi takia Ällötykseksi, mutta ajattelin olla tällä kertaa kiltti. Ällötys kun on varsin negatiivisen kaiun sana. Löllykkä on itselleni 100 % hyväntuulinen sana ja johdin sen Ällössä esiintyvästä ä/ö -teemasta.
Nyt en viitsi sinulle enää jankata, mutta ihan varsinaisesti esitän kyllä aloituksesssa kaksi (2) kysymystä. Odotellaan, josko joku muu pystyisi vastaamaan niihin. (Tähän sisältyi sanaton viesti, huomaa se.)
Minä en kritisoinut kissaa kuntosalilla :'D, johan sanoin, että minua se innostaisi salilla käymään. Sen sijaan koska minulla ei ole tietoa kissan sijainnista salin ollessassa porukkaa tulvillaan, niin kyseenalaistan sen turvallisuuden käytännön tekijöistä salilla johtuen, kunnes epätietoisuuteni kumottaisiin.
|