Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Virpojille palkaksi?

Lähettäjä: veleho 
Päivämäärä:   13.4.25 12:09:19

Mitä ja kuinka paljon te annatte?

Nyt kävi ensimmäiset täällä, annoin 4 pientä suklaamunaa per naama. Onko liikaa / tarpeeksi??

Hyvin oli loitsu hallussa ja katsoivat reippaasti silmiin, ei ole oletusarvo nykyään sekään

Re: Virpojille palkaksi?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   13.4.25 12:39:11

On tarpeeksi.

Meillä on sellaisia lidlin pientä munaa hieman isompia suklaamunia täytteellä ja yhden per nuppi ajattelin antaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.4.25 12:47:28

Minusta oli hyvä palkka! Täällä kävi kans, oli puvut ja lausuivat lorunkin sekä sain hienosti koristellut vitsat. Saivat perus suklaamunat sillä yllätyslelulla per naama. Yleensä kun on käyty niin eivät ole mitään lorua opetelleet ja vihdoissa tyyliin kaksi pientä "koristetta" nopeasti kyhätty.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.4.25 13:19:38

Oikein sopiva.

Itse olen antanut palkan vähän myös panostuksen mukaan. Jos on väkerretty oksia ja jaksettu panostaa koko hommaan, niin saa siitä enemmän vastinettakin kuin tienposkesta tullessa nykäistyllä risulla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.4.25 13:35:02

Pohdin ihan samaa, vaikka eipä tässä ole käynytkään kuin yksi virpoja. Annoin kaksi lakupatukkaa. Ajattelin, että on ainakin vaihtelua niihin suklaamuniin, mutta kun en lapsista mitään tiedä, niin olisiko pitänyt antaa enemmän tai jotain erilaista.

Tosi hienosti lapsi lausui lorunkin, vaikka oli aika pieni ja meinasi antaa vitsan sijaan minulle vielä tyhjän korinsa :D

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.4.25 13:42:34

Poika kävi jo kaverinsa kanssa, parhaat palkat taisi olla 2 euron kolikot molemmille ja toisesta paikasta iso tv-mix pussi. Sulkaamunia ja pääsiäispatukoita oli jonkin verran, pieniä munia todella paljon, tikkari, lakupötkö ja jotain karkkia.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   13.4.25 13:45:31

Just kävivät, kaivoin lompakosta kaikki kolikot mitä nyt sattui olemaan. En ollut varautunut karkilla etukäteen.

Lähettäjä: Valinta 
Päivämäärä:   13.4.25 14:10:18

Täällä päin trullit tulevat vasta viikon päästä. Allergioita on nykyään niin paljon, että annan trullien itse valita palkkansa: tarjolla on suklaata, lakua ja viinikumia.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   13.4.25 14:50:41

Kaksi pientä suklaamunaa ja yksi lakritsipötkö per virpoja.
Täällä antavat vain yhden oksan, vaikka ois isompi lössi yhtä aikaa oven takana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.