Lähettäjä: Ap
Päivämäärä: 12.4.25 18:42:46
Mietin miten toimia. Taustalla yli kymmenen vuoden suhde. Pieniä lapsia. Suhde on ollut aina hyvä ja vaikka pikkulapsiaika koettelee, on meidän välillä liekki säilynyt, seksiä 2-3 krt viikossa, joka kuukausi treffi-ilta ja säännöllisesti lapset yökylässä (kerran kahdessa kuukaudessa). Meillä on hauskaa, ei riidellä turhista. Hyvä ja tasapainoinen suhde minun silmissäni.
Minua on aikaisemmissa kahdessa vakavammassa suhteessani petetty, molemmissa useampaan otteeseen ennen kun tuli ilmi. Toki oltiin tosi nuoria silloin 18-24v paikkeilla ja miehet nyt silloin vielä tosi epäkypsiä.
Minkäänlaista luottamuspulaa ei tässä nykyhetken liitossa ole ollut. Vaan miten joku asia jäi vaivaamaan kun mies lähti iltapäivällä työporukan saunailtaan (miesten saunailta). Lähti ykköset päällä, mikä ei outoa koska oli vielä auki lähtevätkö pubiin tai baariin saunatiloilta. Sen sijaan ei ottanut reppuaan mukaan joka on hänellä lähes aina kaikenlaisilla reissuilla mukana. Eikä isoa juomapulloa, joka on useimmiten saunailtareissua varten pakattuna.
Ei pyyhettä, dödöä, saippuaa. Saunatilat ei mitkään ihmeelliset, työpaikan saunatilat. En jaksa uskoa että siellä olisi pyyhkeet ja pesuaineet valmiina. En tiedä miksi tämä jotenkin pisti silmään, kävelin meidän makkariin ja ihmettelin kun näin hänen molemmat käytössä olevat kassit siellä, että mihin hän on oikein kamansa pakannut. Sitten huomasin, että molemmat eniten käytetyt pyyhkeet ovat omilla paikoillaan, suihkusaippua suihkussa ja kaksi eri dödöä vessassa.
En tiedä alkoiko menneisyyden kokemuksista kellot soida, vai se kuuluisa naisen vaisto. Mutta en mitenkään, mitenkään haluaisi uskoa että jotain voisi olla tekeillä. Sitten aloin miettiä meidän viimeisiä kuukausia. Olen saanut kaksi melko kallista lahjaa kuukauden sisään, molemmat sellaisia mitä olen kovasti toivonut, mutta tiennyt että ovat aika kalliita. Toinen oli kuulemma synttärilahja ennakkoon, synttärini ovat kesäkuun alussa.. Tätä vähän ihmettelin, vaikka tosi ilahtunut olinkin. Mies ei mitään lahjoja jakele kun jouluna ja synttäreinä, aika harvoin tuon hintaluokan arvoisia.
Mies jää iltaisin myöhempään valvomaan. Hänellä on vanha kännykkä pelikännykkänä ja pelaa sillä epäsäännöllisesti. Nyt olen pistänyt merkille, että tuo pelipuhelin on ollut tiuhaan laturissa. Ajatellut että hän on ladannut uuden pelin ja innostunut pitkästä aikaa. Tiesin puhelimen salasanan ja yritin avata sitä, mutta se on vaihdettu. Vielä 4 kk sitten se oli sama, kun pelasin yhtä peliä sillä hetken, kunnes poistin sen. Puhelimessa ei ollut sim korttia. Salasana on sellainen kuvio joka piirretään sormella. Satuin huomaamaan rasvaisista sormenjäljistä näytössä erään toisenlaisen kuvion ja aion kokeilla sitä vielä kun puhelin aukeaa lukituksesta (koitin vanhaa kuviota liian monta kertaa ja nyt luki että aukeaa 30min päästä). Pääseeköhän johonkin whatsuppiin vaikka sim ei ole paikallaan? Jos saan puhelimen auki ja laitan oman simin, niin aukeaako miehen wa-sovellus, vai näkyykö se mun tiedoilla?
Olen nyt todella vainoharhainen. Ihan ekaa kertaa tässä suhteessa. Miten toimia? Miten edetä? Haluaisin jotain todisteita. Aikaisemmissa suhteissa miehet kiistivät kaiken viimeiseen asti. Pelkään että nyt käy samoin. En voi heittää perhettä ja kaikkea menemään nyt sitten vaan sen takia että jostain nousi tällainen epäilys ja jos mies sanoo ettei mitään pettämistä ole tapahtunut. Apuja siihen mitä kysyä mieheltä? Kysynkö vaan että miksei pyyhkeet yms olleet mukana? Jos vastaa vaan että unohti ne ja kuivasi kaverinsa pyyhkeeseen? Entäs miksi kännykän salasana on vaihtunut?
Alan laittaa lapsia iltahommille kohta, palailen myöhemmin.
|