Lähettäjä: l
Päivämäärä: 14.4.25 19:27:04
Ehkä joku viitisensataa levyä löytyy vuodesohvan sisältä. Just tässä hiljattain päätin käydä niitä läpi, pistää osan levyistä dvd-salkkuihin ja kotelot roskiin, koska tilaa on pakko saada. Levyistä en kuitenkaan halua luopua, koska mulla on paljon leffoja ja etenkin tv-sarjoja, joita ei suoratoistopalveluista löydy. Enkä mä oikein halua maksaa suoratoistopalveluista maailman tappiin asti, siksi ostan edelleenkin hyväksi todettuja sarjoja ja leffoja dvd:llä. Kaikkia ei saa Suomesta, joten tilaan dvd:tä meikäläisten kauppojen lisäksi Saksa- ja Britti-Amazonista.
Mulla on myös cd-levyjä muutama sata kappaletta. Ennen ostin musiikkia monesti kokeilumielessäkin, nykyään vain suosikkiartistien uudet levyt - ja silloinkin vain jos ne ovat oikeasti hyviä.
Dvd:tä löytyy vanha kunnon Xbox360 (ei ole asperger) ja tietokoneeseen ostin ulkoisen aseman, kun nykyisen koneen kotelossa ei ole asemalle paikkaa. Musiikia varten ostin joitain vuosia sitten kunnon stereot.
Vinyylisoitinkin mulla on, mutta vinyylilevyjä melko vähän. Jotain Rollareiden sinkkuja, Janis Joplinia ja Jimi Hendrixiä, sellaisia mitkä nyt vaan kuulostaa parhaalta vinyylinä.
|