Lähettäjä: Kissa
Päivämäärä: 13.4.25 09:59:49
Sukeltaja ja Mä, voi suuri lämmin kiitos teille, onnistuitte juuri auttamaan, yllättämään ja huojentaen ilahduttamaan ikihyviksi. :')
"Aloittajan tilanne on tosi huono. Ruuan vaihto noihin tuotteisiin on vain apu muutamaksi päiväksi. Valoa ei tunneli päässä vielä ollut näkyvissä.
Järkevintä olisi luopua kissasta. Tiedän, että sydän särkyy, mutta silti. Eläin tarvitsee riittävästi ravitsevaa ruokaa päivittäin. Eläin tarvitsee lääkärin apua onnettomuuden tai sairauden osuessa kohdalle."
Kyllä, minun tilanteeni on huono, mutta kissani ei ole tästä kärsinyt edes hiiren viiksikarvan vertaa. Se kävi lääkärissä viimeksi tammikuussa, eli vuosittaisessa suuhuollossaan hammaslääkärillä. Maksoin sen(-kin) opintolainalla, jota olen kokoajan maksimäärän nostanut elämiseen, kuten vuokraan.
Sai hammaslääkäriltä kehuja hyvästä yleiskunnosta, kuten normaalista painostaan. Joten kiitos "kysymästä", se kylläkin saa ravitsevaa ruokaa päivittäin. Itse syön toisinaan puuroa ruoaksi, en sentään usein vaan ihan harvoin, mutta kissani syö poikkeuksetta viljatonta sokeritonta kissanruokaa 3 x n. 80 g vrk, 1 rkl raksuja aktivoinnissa, muutaman namin koulutuksessa, kerran viikossa karjalanpaistia raakana.
Hämmentää viimeinen lauseesi, koska kissani on aina päässyt ellääkäriin ja tulee aina pääsemään niin kauan kuin minun omistuksessani on. Jos talouteni kaatuu viimeisen kaatumisen, niin sitten toki joudun kissan luovuttamaan.
Kissalla on vakuutus, onneksi, sillä viime syyskuu-tammikuu -välisenä aikana el.laskuja kertyi yhteensä 1800 e :n edestä. Kolmena peräkkäisenä iltana oltiin Vettorissa virtsaamattomuuden takia. Yksi illoista oli sunnuntai. Tammikuussa sitten tuo rutiini -hammashuolto. Toivottavasti tänä vuonna terveyttä riittää kissalla.
Tilanne tasoittuu, mikäli pääsen töihin kesä-elokuu -väliseksi ajaksi, kuten viime ja sitä edellisenä kesänä. Tällä hetkellä yritys yrittää säästää, sen takia minäkin olen liipaisimella, toisin kuin ennen. Odotan kuumeisesti tietoa kesätyöstä. Tarkoitan, että kuumeisesti ja herkeämättä.
Vielä kertaalleen, lämmin kiitos ja ystävällinen maukaisu kissaltani ylläoleville auttajille. <3
|