Lähettäjä: -
Päivämäärä: 16.4.25 20:53:18
No henkisistä asioista en nyt jaksa alkaa avautumaan, mutta voin kertoa mikä on fyysisesti sattunut kaikista pahiten, sillä itseäkin huvittaa miten niin voi käydä.
Eli lyhykäisyydessään, tipuin kotona istuessa tuolilta:D Tuoli oli sellainen ainakin 20v vanha joka oli ollut jonkun aikaa parvekkeellakin sään armoilla ja aika reippaasti olin sitä tässä pöydän ääressä nytkyttänyt maata pitkin jos olin halunnut sen lähemmäksi pöytää. No, yhtenä iltana istuin siinä tuolissa jalat nostettuna toisen tuolin päälle kun aivan yhtäkkiä siitä lähti yksi jalka alta ja tipahdin selälleni lattialle ja löin myös pääni, ei pahasti mutta sen verran että tuntui että kolahti. Mutta se kipu, se oli aivan järkyttävä. Joka paikkaan sattui. Kun tajusin mitä oli tapahtunut niin olin 100% varma että olin murtanut selkäni. Myös rintakehä ja kädet olivat todella kipeät, tuntui etten saanut melkein edes happea. Makasin ensin varmaan 10 minuuttia siinä lattialla, sitten aloin kampeamaan itseäni ylös ja menin sänkyyn makaamaan jossa makasin sitten seuraavaan aamuun asti kunnes sain kyydin terveyskeskukseen. Muistan että jalat tärisi maatessani siinä kun kävi niin kipeää.
No, pääsin sinne arvauskeskukseen joten kuten omin jaloin vaikka jokainen liike teki tuskaa, samoin seisominen. En saanut mitään lääkkeitä. Sitten vain kotiin, ja olin niin kipeä etten saanut edes vessanpöntön kantta nostettua. Samoin käsien pesu hanan alla, sen saanut kumarruttua ja laitettua kumpaakin kättä yhtä aikaa hanan alle. Kun yritin laittaa tiskejä koneeseen niin teki mieli karjua tuskasta. Sitten kun en päässyt edes sängystä ylös muuten kuin hyyyyyvin hitaasti kääntymällä mahalleen ja siitä hyyyyvin hitaasti liukumalla polvilleen lattialle ja siitä joten kuten kampeamalla ylös, lähdin uudestaan päivystykseen. Sain kaksi piikkiä, yhden kipuun ja yhden lihasten rentoutukseen ja niiden avulla pääsin parantelemaan kunnolla.
Huvittaa että olen hevosenkin selästä lennellyt vaikka missä asennoissa ja silti edes ne yhteensä eivät ole sattuneet yhtä paljon kuin kotona tuolilta putoaminen:D Tipahdin varmaan jossain aivan optimaalisessa kulmassa ja ehkä vielä sen irronneen tuolinjalan päälle, en tiedä. Mutta ehdottomasti elämäni pahin kipu. Ilmeisesti mitään ei kuitenkaan murtunut, kaikki kehon lihakset vain löivät yhtäkkiä lukkoon siitä iskusta, niin lääkäri selitti.
|