Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Diili

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   12.4.25 14:23:53

Kasarmintorille on tulossa monta ravintola alan yrittäjää, ovat yksityisyrittäjiä heillekkö Jaajo nyt etsii pomoa. Eiköhän he hoida ihan itse omat bisnekset. Haiskahtaa vähän samalta kuin se jobi mistä Sointukin lähti ettei oikeasti ole työpaikkaa, tais vuosi sitten olla sama, voittaja on muissa töissä jo. Eli Diili on vsin viihdr ohjelma jonka tuottaja on Jaajo

Re: Diili

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.4.25 14:26:30

Suunnitteleeko ne ravintola-alan yrittäjät sen kokonaisuuden ja tapahtumat?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.4.25 14:39:25

Ison tapahtumakonseptin organisointiin kuuluu kyllä varsin paljon byrokratiaa ja järjestämistä. Ei tuollaista tehdä vasemmalla kädellä. Jätehuolto, wc:t, tilojen varaamiset ja ilmoittamiset viranomaisille, logistiikka, oheistapahtumat ediintyjät ja palvelut jne vaativat kyllä oman tekijänsä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.4.25 18:18:30

Jätätkö vaikka ylisviiva kommentoimatta topicit, joihin olen kommentoinut jotain. Sinun ajatuksesi ja toiveesi eivät minua kiinnosta tippaakaan.

Ja mielenkiinnosta kysyn aloittajalta, että etkö tosiaan ymmärrä, millainen organisaatio toimii tapahtumien taustalla? Vaativaa työtä nuo ovat ja onnistuneen tapahtuman taustalla on koulutettu tapahtumatuottaja, jolla on vastuullaan todella monien osien organisointi ja järjestely. Jos kaikki toimii hyvin, niin ehkä se näyttää siltä, että kuka vaan voi järjestää mitä vaan. Jos jokin osa-alue tai useampi ei toimi, niin se näkyy heti tapahtuman osallistujille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.4.25 18:58:38

Viime vuoden voittaja Aini Mäensivu lopetti aika nopeasti ihan omasta tahdosta, koska halusi toimia yrittäjänä. 2023 voittaja Aki Keskitalo toimii Linnonmaa yhtiöiden operatiivisena johtajana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.