Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kukkia ensitreffeillä?

Lähettäjä: Bea 
Päivämäärä:   12.4.25 11:06:25

Olin tuossa treffeillä ja mies toi kukkia, sekä suklaata. Oli mukava mies, mutta jotenkin sellainen lipevä vaikutelma jäi. Mitä mieltä olette jos mies tuo kukkapuskan ekoilla treffeillä?

Re: Kukkia ensitreffeillä?

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   12.4.25 11:12:51

Ajattelisin, että onpa herrasmies.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.25 11:16:57

Kyllä mäkin ottaisin vain hyvällä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.4.25 11:18:31

Oliko Maraboun suklaata?

Lähettäjä: Veteraani 
Päivämäärä:   12.4.25 11:19:42

Eikö teille mitään kelpaa.....?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.4.25 11:20:55

Ulkomailla normi, että mies tuo kukkia. Suomalaisella nettideitillä olisi ehkä yliammuttua.

Lähettäjä: Paapa 
Päivämäärä:   12.4.25 11:28:28

Kiva ele. Fiksu mies tuo kukkia ilman taka-ajatuksia ja omasta halustaan, eikä rupea rutisemaan että pitää mennä toisillekin treffeille/sänkyyn/mitä ikinä, kun "mähän toin kukkiakin!"

Eli vilpittömänä kivana eleenä kiva juttu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.25 12:02:11

Tykkäisin mutta minulla on kissa, joka söisi kukat. Siksi minulla ei ole mitään viherkasvejakaan.

Päivämäärä:   12.4.25 12:03:44

Liittyikö se lipevyys nyt niihin kukkiin vai oliko mies limanuljaska muutenkin?

En ihan ymmärrä mitä tekemistä kukilla on limaisuuden kanssa.

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   12.4.25 12:29:57

Kyllä olisi aivan ihanaa saada kukkia, fiksu mies.
Pisteet hänelle, lisätreffejä vaan niin näet miten hän jatkossa käyttäytyy.

Lähettäjä: whaaaat 
Päivämäärä:   12.4.25 12:34:08

Riippuu siitä, mitä kukkia. Jos tuo sellaisen muovihökötyksen, jossa olisikin aitoja kukkia, en tykkäisi.

Suklaa olisi jo liioittelua.

Parasta kun tuo ekoille treffeille vain oman itsensä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.4.25 13:01:22

Miehen asenne ratkaisee, onko kukat kiva asia. Jos se on vilpitön ele jonka tarkoitus on ilahduttaa, ja tutustumista jatkettaisiin avoimin mielin, se ilahduttaisi.

Mutta sitten jos mies tekisi käytöksellään selväksi, että nyt nainen on miehelle jotakin velkaa, koska hän kerran oikein kukkiakin toi, heittäisin ukon mäkeen ja kukkaset perään. Ikävä kyllä melko moni mies näkee naiselle lahjan antamisen tarkoittavan juuri sitä että no, nyt sitten on vastapalveluksen vuoro, ja lahja annetaan juuri siinä tarkoituksessa.

Päivämäärä:   12.4.25 13:04:56

Mitä jos tuo kortsuja?

Päivämäärä:   12.4.25 13:16:13

Mitä jos tuo kortsuja?
------------
Ei pääse jatkoon jos käyttää sanaa kortsu.

Lähettäjä: Minea 
Päivämäärä:   12.4.25 13:50:41

Itse tykkäisin tuollaisesta eleestä :)

Lähettäjä: naurahdin 
Päivämäärä:   12.4.25 13:53:24

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 12.4.25 13:16:13

------------

Haha :D ihan mielenkiinnosta nyt pakko kysyä, että mitä sanaa mielestäsi saa kyseisistä ehkäisyvälineistä käyttää?

Lähettäjä: 4 pistettä 
Päivämäärä:   12.4.25 13:55:03

Oisko parempi vaikka "mulukun päälle laitettava kumilottero"?

Päivämäärä:   12.4.25 13:56:55

Mulle kelpaisi! Ajatteli pelata varman päälle. Moni mies ei halua laittaa senttiäkään ekoille treffeille koska "tuhlaan rahojani jos siitä ei tuukkaan mitään".

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   12.4.25 13:59:39

Oliko nimikirjaimet J.A.?

On todella lipevä ja ärsyttävä ihminen. Kannattaa pysyä kaukana :D

En todellakaan halua kukkia mieheltä, ellen ole kotona ja saa niitä heti maljakkoon. En jaksa missään ravintolassa tai kahvilassa kuskata kukkapuskaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.4.25 14:04:30

Ehdottomasti ihana ele.

Mun niin käy sääliksi suomalaiset nuoret miehet. Ovat he sitten miten päin vain, niin aina moititaan.
Onneksi kuitenkin kaikkien ei tarvitse etsiä kumppania netistä, missä wt-ladyt yrittävät pokata itseään fiksumpia miehiä.

Etsikää ehdottomasti kumppania ihan kasvotusten vertaistenne joukosta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.4.25 14:05:06

Hmm. Jos tapaisin ihmisen ensimmäisen kerran, niin pitäisin ehkä lipevänä.

Sen sijaan jos menisin ensitreffeille jonkun jo ennestään tuntemani tutun ihmisen kanssa, niin pitäisin kukkia hyvin kohteliaana eleenä.

Päivämäärä:   12.4.25 14:07:01

Lähettäjä4 pistettä

Päivämäärä12.4.25 13:55:03

Oisko parempi vaikka "mulukun päälle laitettava kumilottero"?
---------------------
Kyllä tuokin on paljon parempi. En halua sanoa, mitkä sanat hyväksyn. Paljon hauskempaa kun se on salaisuus :)

Päivämäärä:   12.4.25 15:12:36

Kaveri teki tuttavuutta miehen kanssa joka paljastui lopulta väkivaltaiseksi ja tämä mies oli tullut ensitreffeille kukkapuskan kanssa...

Lähettäjä: juokse 
Päivämäärä:   12.4.25 15:41:50

Love bombing, red flag ja lapikasta.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   12.4.25 16:26:42

Arvostaisin elettä, mutta jos ne ensitreffit on jossain kaupungilla, heräisi kysymys miten ne kukat saa pysymään kunnossa siihen asti että kotiin ehtii ehkä joskus myöhään illalla, tai ehkä vasta aamulla.

Jos sen sijaan toisi ensitreffeille kondomeja, olisivat ne ensimmäiset ja viimeiset treffit kyseisen tyypin kanssa.

Toki mitä kukin haluaa trefeiltä ylipäätään, joku toinenhan voisi vaikka ilahtua siitä että mies ottaa ehkäisyn huomioon ensihetkistä lähtien... Itse silti arvostaisin enemmän kukkapuskaa ja suklaata, kun en kuitenkaan olisi sänkyyn hyppäämässä ensimmisellä tapaamisella.

Päivämäärä:   12.4.25 16:47:42

Exä toi itse poimimia kukkia. Oli tosi herttaista.

Joku iso ja kallis puska vaivaannuttaisi.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.4.25 17:31:24

Ihana huomaavainen herrasmies....

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   12.4.25 17:55:15

Kerran olen saanut ensitreffeillä Tinder-deitiltä kukkia ja suklaata. Oli vaivaannuttavaa etenkin, kun mies oli ihanan herttainen ja mukava mutta en vaan tuntenut vetoa häneen.

Lähettäjä: Hi 
Päivämäärä:   12.4.25 18:56:31

Mikä naisia oikeasti vaivaa, kun mikään ei ole hyvin???? Tottakai hienoa saada kukkia!!!

Päivämäärä:   12.4.25 19:22:42

Mä olisin varmaan vaivaantunut jos joku tois kukkia. En tiedä, se olis outoa. Oon joskus saanu kukkia kyllä mutta en ekoilla treffeillä. Minus on varmaa jotain vialla kun meen niin lukkoon jos joku tuo jotain.. vaikka ajatus on toki hieno.

Päivämäärä:   12.4.25 19:27:41

Entä jos vie naiselle Maraboun maitosuklaata ja Löfbergs Inferno -kahvipaketin?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   12.4.25 20:27:23

Sekin riippuu naisesta. Itse en tekisi kahvipaketilla mitään kun en kahvia juo ja hyvin harvoin käy kahvia juovia viertaitakaan. Edelleen arvostaisin elettä, mutta käyttämättä jäisi kahvi. Varmaankin antaisin sen naapurille.

Lähettäjä: ´´ 
Päivämäärä:   12.4.25 21:37:50

"Entä jos vie naiselle Maraboun maitosuklaata ja Löfbergs Inferno -kahvipaketin?"

Minä kyllä tykkäisin. En ole vuosiin juonut muuta kuin löfbergsin kahveja ja nimenomaan paahtoaste 5 tai 5+ eli crescendo tai inferno. Maraboun suklaatakin syön.

Mutta nuo pitäisi tosiaan tuoda minulle kotiin, ei mihinkään keskustan kahvilaan.

Sen sijaan jos minulle toisi jonkun presidentti-paketin tai jonkun muun, jossa paahtoaste on vaalea, niin paiskaisin oven kiinni ja se tapailu olisi siinä :D

Päivämäärä:   12.4.25 21:47:42

On kiva ele, jos tosiaan vilpitön ja ollaan kokoajan vaikka samassa kahvilassa josta lähdetään vaan sitten kotiin. Jos tarkoitus kierrellä niin en jaksaisi kantaa niitä kukkia ympäriinsä.
Sellainen pienehkö kimppu sopii, ei mitään jätti isoa ruusukimppua, se olisi vähän liikaa.

Päivämäärä:   14.4.25 15:08:11

Sain kerran tinder-treffeillä kukkapuskan, ja olin todella vaivautunut. Jo ajatus siitä, että pitää lähteä kukkapuskan kädessä kävelemään ympäriinsä, tuntui korostavan sitä että ollaan treffeillä. Mies muutenkin oli ahdistavan oloinen ja halusi silitellä ja oli aivan liian intensiivinen siihen nähden, että juuri oltiin tavattu. En halunnut nähdä toista kertaa... Minusta kukat ei kuulu ekoille treffeille, mutta seuraavilla tapaamisella ilahtuisin kyllä niistä.

Päivämäärä:   14.4.25 15:15:23

Olisi ihana ele! Oma mieheni toi kukkia toisilla treffeillä, kun tuli ensimmäistä kertaa luokseni käymään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.