Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muista äänestää

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   11.4.25 19:52:06

Jos et ole jo äänestänyt ennakkoon niin sunnuntaina on aika mennä vaaliuurnille. Demokratia ei ole itsestäänselvyys ja äänestäminen kannattaa aina. Äänestämättä jättäminen antaa muille valtaa päättää asioita sinun puolestasi. Vaikka sinua ei kiinnostaisi politiikka, niin politiikka vaikuttaa elämääsi silti. Kunnallisvaaleissa päätetään sinun asuinympäristöäsi koskevista asioista, kuten kaupunkisuunnittelusta ja lähipalveluista. Aluevaaleissa päätetään sinun terveydenhuoltopalveluistasi.

Käytä äänioikeuttasi.

Re: Muista äänestää

Lähettäjä: löl 
Päivämäärä:   11.4.25 20:08:51

Tekisi mieli sanoa että ihan sama ketä äänestää kunhan äänestää, mutta onhan persujen äänestäminen todella älytöntä.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   11.4.25 21:01:04

kyllä olen 50 vuotta äänestänyt, koska oikeus ja velvollisuus. Nykyään nakkaan paskan: asun pienessä kituvassa kunnassa ja ehdokkaat on seinähulluja sisäsiittoisia tampioita.. Juu, jätän väliin jo.

Lähettäjä: jyskä 
Päivämäärä:   11.4.25 21:19:30

löl, miksi jonkun muun puolueen äänestäminen on parempaa, kuin persujen?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   11.4.25 21:33:53

Sama kuin yllä jollakin; olen äänestänyt oman aikani ja ihan turha hommaa. Ei tule vaikuttamaan minun vähäisiin vuosiin jonkun pikkurikollisen tai tampion eduskuntaan pääsy.
Mukavakin tässä vaiheessa ryvetettynä ja silmään kustuna sanoa, että äänestäkää ja osallistukaa, joka on keksinytkin; ei kinosta.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   11.4.25 21:48:11

Minäkin olen vuosikaudet nauttinut ympäristön hyväksyntää, kun olen käynyt äänikopissa jättämässä tyhjän lapun..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.4.25 21:54:11

>ei äänestä
>äänestää tyhjää
>äänestää aku ankkaa

Kerro olevasi matala-ÄO sanomatta "olen matala-ÄO".

Lähettäjä: herätys 
Päivämäärä:   11.4.25 22:12:21

Helsingissä kokoomuslaisilla alueilla äänestysprosentti on noin 70%, köyhien asuma-alueilla alhaisimmillaan jopa 30%.

Eli en ainakaan halua kuulla yhdeltäkään sellaiselta joka ei käy äänestämässä enää minkäänlaista marmatusta, valitusta tai ruikutusta mistään köyhät kyykkyyn-meiningeistä, yksityistämisestä ja sosiaaliturvan huononnuksista. En pätkääkään. Jos on niin tyhmä ja laiska ettei muutaman vuoden välein viitsi käydä oikeasti vaikuttamassa asioihin silloin kun siihen olisi tilaisuus, niin sitä saa mitä tilaa.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   11.4.25 23:01:26

Hyvältä näyttää mutta vielä on noita aivopestyjä jääräpäitä persuissa jäljellä vaikkakin osa heistä on viisastuneet huomattuaan kuinka heille valehdeltiin päin näköä.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.4.25 07:04:34

Huomenna on persujen surupäivä =D

Lähettäjä: Säkki 
Päivämäärä:   12.4.25 17:54:28

herätys//Vaikuttaa mihin asioihin? Sehän se on, että kun tuntuu ettei voi oikeasti mihinkään vaikuttaa, vaikka kuinka äänestää. Ehdokkaat ajaa sitä ja tätä asiaa ja lupailevat kuun taivaalta, mutta totuus ihan toinen. Jos ei henkilökohtaisesti tunne ehdokasta niin äänestää sikaa säkissä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.4.25 17:55:39

https://vaalit.perussuomalaiset.fi

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.