Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haluan, en halua. Deittailla

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.4.25 07:14:23

Tunnistaako kukaa tätä samaa fiilistä. Ajattelee että haluais deittailla, tavata uusia ihmisiä. Mutta sitten kun siihen on mahdollisuus, tulee ihan päinvastanen fiilis. Ei kiinnosta yhtään, en halua käyttää vapaata viikonloppuisin johonkin ihmiseen jota en edes tunne. Ehkä tää fiilis tulee sen takia kun suurin osa kohtaamisista jää siihen yhteen kertaan.

Oon ollu jo 8 vuotta sinkku ja osaan arvostaa tätä yksin oloa. Mietin mistä se tulee sit kuitenkin että haluan tapailla? Ehkä kun ympärillä muut odottaa että löydän jonkun ? Yksin eläjä on jotenkin kummajainen. En tiedä. Se oli vaan pohdintaa

Re: Haluan, en halua. Deittailla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.4.25 07:23:06

Samoja fiiliksiä. Olen ollut 5 vuotta sinkku. Syy miksi minua ei huvita deittailla on se, että en tapaa uusia ihmisiä juurikaan muuten kuin deitti äppien kautta. Tuntuu että 90% on vain seksin tai jonkun fwb säädön perässä vaikka miten olisin etukäteen ilmaissut etteivät nämä asiat kiinnosta minua. Joka deitti on lähestulkoon aina jonkinlainen pettymys: joko mies etsii seksi seuraa, en ole itse kiinnostunut tai sitten mies ei kiinnostunut minusta. Minulle ei riitä mikään "ihan kiva" eli jos fiilikset ei ole kohdallaan niin minua ei kiinnosta nähdä ihmistä uudestaan. Toinen suuri turn off on kaikki rakkaus pommitus ja kiirehtiminen. En voi sietää kumpaakaan.

Deitille meneminen on ärsyttävää kun vapaa aikaa on muutenkin niin vähän. Laittaudun aina vimpan päälle, joten siihenkin menee aikaa. En ole viimeiseen puoleen vuoteen yrittänyt edes deittailla ketään.

Olen aikapitkälti jo luopunut ajatuksesta löytää ketään kun tapaan noin kerran vuodessa ihmisen joka minua kiinnostaa ja esim viimeksi juttu kaatui 2 viikossa kun selvisi kuinka paljon mies ryyppää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.4.25 07:30:24

Sä osasit hyvin sanoittaa just samat ajatukset mitä itsellä on. Tosi monet miehet haluaa vaan sitä seksiä, niin on menny motivaatio koko touhuun.

Se hirvee ressi ja tälläytyminen, panostaminen treffeille lähtöön ja vastassa onkin joku verkkarit jalassa suunnilleen pellosta nousseena.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.4.25 07:40:36

Ihana sama täällä!

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   11.4.25 12:52:21

Kun itse treffailin 5v sitten, ratkaisin asian niin että tietoisesti rajasin asian vaativaa vaivaa.

Max 3pv viestittelyä, sitten puolen tunnin tapaaminen. Sovin tapaamiset usein työpaikan ja kodin väliselle matkalle tai toiseen kapunginosaan, kun olin menossa sinne muutenkin. Sovin tapaamisen jälkeen itselle jotain mieluisaa (uimahallikäynti, taidemuseokäynti, kaverin kanssa leffaan tjsp) jotta tapaaminen ei veny ja jos tulee pettymys, on heti sen jälkeen jotain mukavaa.

Ei extra laittautumista, meikkaan ja kuljen siististi pukeutuneena muutenkin niin turha käyttää siihen aikaa.

Jos viestittelyssä vänkyröintiä tai tapaaminen ei säväytä, perään "kiitos mutta ei kiitos" ja blokkaus ettei tarvitse käydä samaa rumbaa uudelleen läpi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.4.25 12:55:10

Asiahan ratkeaa sillä, että tapaat vain sellaisia, joista tulee varma fiilis, etkä vähän kaikkia. En minäkään jaksa käyttää aikaani milloin keneenkin, vaan valikoima oikeasti kiinnostavat. Ihmisiä voi tavata omien tekemistenkin lomassa. Voi sanoa, että hei, menen tekemään asiaa x päivänä y. Haluatko siinä samalla nähdä vaikka puolen tunnin verran?

Päivämäärä:   11.4.25 12:55:28

Huoh. Valikoin vain.

Päivämäärä:   11.4.25 12:59:44

"Se hirvee ressi ja tälläytyminen, panostaminen treffeille lähtöön ja vastassa onkin joku verkkarit jalassa suunnilleen pellosta nousseena."

Eiköhän se ole ihan oma asiasi, että päätät tälläytyä ja käyttää ulkonäköön tuntikausia aikaa, hohhoijaa. Minä en ikinä laittaudu treffeille enempää kuin arkeen. Ja kerrottakoon, että olen usein "ylipukeutunut" (joku voisi sanoa näin, en minä) esim. lähikaupassa, kun valtaosa on jossain satunnaisessa löysin-nämä-sängyn-alta-vaatteissa tukka sekaisin tyyliin. Minä taas en ikinä liiku missään sen näköisenä, joten kun menen treffeille arkilookissani, olen aina huoliteltu. En meikkaa vahvasti, mutta se ei ole huolitellun määritelmä.
Niin ja joskus harvoin minua turhauttaa turhamaisuuteni. Mutta toisaalta tällainen minä olen aina ollut.

Päivämäärä:   11.4.25 13:30:01

No yleensä se laittautuminen kuuluu asiaan että hoh hoijaa vaan itsellesi jos et itse siitä välitä. Minä laittaudun ja näen vaivaa kun tapaan uuden ihmisen ja odotan sitä myös tulevalta kumppanilta. Jos vastassa on joku gollege housut jalassa niin ei tule toisia treffejä - paitsi jos ollaan menossa urheilemaan. Tyyli ja tilanne taju pitää olla minua kiinnostavalla henkilöllä halussa kun en ole mikään parikymppinen ja jöröjukat voi sitten etsiä seuransa muualta.

En minäkään tapaa joka ihmistä joka minut pyytää ulos, mutta kuten sanottu, vaikka itse tekisit selväksi että etsin asiaa X ja minua ei kiinnosta asia Y niin silti monet valehtelee ja sitten koittaa kepillä jäätä livenä että lohkeaako kuitenkin. Vaikka olisi puhuttu puhelimessa ennen tapaamista niin silti tätä tapahtuu. Sen lisäksi että ihmiset valehtelee paljon ja käyttää vanhoja kuvia.

Minua ei tästä syystä motivoi deitti äpit, mutta on hankalaa tavata myöskään sattumalta ketään kun en ole kiinnostunut deittailemaan työkavereita ja ystävä piirissä ei minua kiinnostavia miehiä juurikaan ikinä liiku.

Päivämäärä:   11.4.25 13:42:14

"No yleensä se laittautuminen kuuluu asiaan että hoh hoijaa vaan itsellesi jos et itse siitä välitä. Minä laittaudun ja näen vaivaa kun tapaan uuden ihmisen ja odotan sitä myös tulevalta kumppanilta. Jos vastassa on joku gollege housut jalassa niin ei tule toisia treffejä - paitsi jos ollaan menossa urheilemaan. Tyyli ja tilanne taju pitää olla minua kiinnostavalla henkilöllä halussa kun en ole mikään parikymppinen ja jöröjukat voi sitten etsiä seuransa muualta."

Missä kohdassa sanoin että en laittaudu treffeille?!?!?!????? Mikä hemmetti on gollege? :'DD etkö sinä ymmärrä, että minä kirjaimellisesti sanoin, että en laittaudu yhtään enempää kuin arkena. Heti perään sanoin hyvin selkeästi, että olen usein ylipukeutunut, niin sanotust, muihin verrattuna. Mikä tässä on liian vaikeaa ymmärtää?

Päivämäärä:   11.4.25 13:42:36

Niin sanotusti*

Päivämäärä:   11.4.25 13:44:31

Minulla ei ole mitään valtakunnan tarvetta tehdä vahvaa meikkiä treffeille, kun se ei ole minua. Minä olen luonnollinen. Minä en laita mekkoa treffeille, kun en muutenkaan käytä mekkoa toistaiseksi. Tosin haluaisin ainakin jonkin arkisen, simppelin kotimekon. Ehkä sitä voisi joskus käyttää ulkonakin.

Eli kun astuu ovesta ulos :))

Minulla ei ole sellaisia kuin "kotivaatteet." En käytä mitään rumia rytkyjä ikinä missään.

Päivämäärä:   11.4.25 13:45:22

Minä en laita treffeille korkkareita, kun en laita niitä muutenkaan jalkaani. Treffeille menen aivan tasan arkilookissani, joka yhä edelleen on HUOLITELTU jos et nyt edelleenkään kykene sitä ymmärtämään.

Päivämäärä:   11.4.25 13:48:18

Minä en myöskään mene treffeille mihinkään micheliinin hienostoravintoloihin, kun en ole niistä muutenkaan kiinnostunut enkä mene ekoilla treffeillä ravintolaan. Minun arkilookkini on h u o l i t e l t u ja l u o n n o l l i n e n. Minun arkilookkini ei ole vaarin vanhat GOLLEGEhousut :"""""DDDD ja mainos-t-paita suoraan 70-luvulta. En tosin tiedä mikä @!#$ on gollege :D

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   11.4.25 13:53:10

Koittakaapa leidit olla riitelemättä :D

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   11.4.25 13:55:52

Ääässsh että osaa olla naisilla hankalaa. Itse en tykkää ylipukeutua, mutten myöskään/ainakaan alipukeutua. Mutten nyt raveihin tai tallille/tallikahvioon viittis puku päälle lähteä, tosin talleilla nyt ei ole tultu aikoihin käytyä kun ei ole enää hevosia. Treffipaikan mukaan voi pukeutua, mutta voihan sitä vähän kysäistä toiselta miten haluaa pukeuduttavan. Toki jos yökerhoon lähdetään, niin vähän eri juttu.

Päivämäärä:   11.4.25 13:58:15

Hankalahan se on tutustua uusiin ihmisiin ja mahdollisesti löytää kumppani, jos ei halua tuntemattomia treffailla. Näin varmasti pysyy pitkään sinkkuna. Mikäs siinä jos tykkää.

Päivämäärä:   11.4.25 14:06:44

Yksineläjä kummajainen? Ehkä tuota ajatusmaailmaa ensiksi voisi laittaa uusiksi, en minä deittailisi muiden mieliksi.

Päivämäärä:   11.4.25 14:40:54

Huomaa kyllä mikä sekopää tuo yksi kirjoittaja on - kun tarvitaan useita viestejä ja enemmän kuin yksi kysymysmerkki putkeen :) en ottaisi yhtään neuvoa vastaan ihmiseltä joka ei pysty edes asiallista viestiä kirjoittamaan :) hänen kohdallaan sinkkuus ei ole ihme.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   11.4.25 15:21:43

^ Annetaan se miekkosnaiselle anteeksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.