Lähettäjä: ,
Päivämäärä: 10.4.25 20:00:39
Argh, ärsyttää.
Olen kaksi päivää yrittänyt maksaa erään yrittäjän laskua, mutta verkkopankki herjaa että tarkista viitenumero. Minulla oli saman yrittäjän laskun kanssa ongelmia myös vuosi sitten, mutta koska tässä välissä sain yhden laskun maksettua ilman ongelmia niin en muistanut sanoa hänelle että onko ongelma hänen laskussa vai minun verkkopankissa. Vuosi sitten sain laskun lopulta maksettua kun tarpeeksi monesti eräpäivänä yritin.
Juu, aion huomenna olla yrittäjään yhteydessä että mitä tehdään, mutta osaako joku viisas sanoa mikä voi olla syynä ettei viite toimi? Pitääkö yrittäjän/hänen laskutuspalvelunsa jotenkin merkata viitteet johonkin pankkijärjestelmään? Ikinä, milloinkaan ei ole minkään muun laskun kanssa ollut samaa ongelmaa joten luulen että tämä nyt on joku yrittäjän puolelta oleva moka.
|