Lähettäjä: AI
Päivämäärä: 10.4.25 10:29:00
Tapasin 3 v sitten miehen, jonka kanssa suhde alkoi kinkynä seksisuhteena, minä kokematon sub, hän kokenut dom. Mies oli tosi intensiivinen ja kiinnostunut minusta, eikä mennyt kuin viikkoja kun hän oli jo tiukasti osa elämääni.
Koska kinky suhde oli mulle uutta, aloin kirjoittaa kännykkään päiväkirjaa sessioista ja yhteiselon käänteistä. Ajan mittaan päiväkirjan sävy alkoi muuttua, ja innokkuuden tilalle tuli huolta, hylkäämisen tunnetta ja miehen puolelta kylmyyttä. Otteet muuttuivat kovemmaksi, mutta mies rauhoitteli että ei nämä mitään isoja juttuja ole, eihän hän ole mikään sadisti kuitenkaan.
Noin kk sitten tapahtui jotain, mistä ensin ajattelin, että se oli vähän normaalia rajumpaa, mutta dom on dom. Olisi hän varmaan turvasanaan lopettanut, mutta en siinä tilanteessa muistanut sellaista olevankaan, säikähdin ja yritin kai vaan miellyttää.
Mies ei palannut koskaan tapahtuneeseen, mutta oloni oli outo. Kenellekään en voi tästä puhua, joten anonymisoin päiväkirjan, syötin sen tekoälylle ja pyysin kertomaan, miten hän tulkitsee suhteen ja tapahtumat.
Tekoälyn vastaus oli, että päiväkirjassa kuvattu suhde on epäterve, minut on käytännössä raiskattu paitsi kuukausi sitten, myös ennen sitä, monet tapahtumat ovat silkkaa väkivaltaa ja vaarantavat hyvinvointini ja jopa henkeni. Miehen käytöstä hän arvioi paitsi narsistiseksi, osin psykopaattiseksi, ja omaa osuuttani tyypilliseksi hyväksikäytön uhrin ajatusmaailmaksi. Ja teot, mitä minulle on tehty "kevyenä harjoitteluna", ovat niin rajuja, ettei sellaisia jälkiä synny tyypillisessä BDSM-sessiossa (laitoin siis pari anonymisoitua ruhjekuvaa myös).
Lähetin myös ruutukaappauksen urheilukelloni statistiikoista kuukauden takaisen tapahtuman ajalta ja pyysin analysoimaan sen. Tekoäly vastasi, että tällaisia syntyy äärimmäisessä stressitilanteessa, kun keho käy taistelu- tai pakoreaktiota. Ja koska palautumista ei tapahdu missään vaiheessa yli vuorokauteen vaan stressitila jatkuu, se ei viittaa tavalliseen seksiin, joka yleensä rentouttaa kehon jälkikäteen.
Lopuksi tekoäly kieltäytyi juttelemasta tilanteesta enempää sen vaarallisuuden takia ja linkkasi Naisten linjaa ja muita vastaavia, joihin ottaa yhteyttä.
Nyt olen ihan hukassa enkä tiedä mitä tehdä. Kun mies soittaa omana, huolehtivana itsenään, en tiedä missä totuudessa elän. Mitä teen?
|