Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun minä olin nuori...

Lähettäjä: -P- 
Päivämäärä:   9.4.25 11:41:47

...opetettiin, että meikkaamisella pyritään korostamaan omia vahvoja puolia. Nykyään meikkaaminen näyttää sen sijaan olevan piilottamista. Yleinen oletus näyttää olevan, että meikin täytyy näkyä.

Re: Kun minä olin nuori...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.4.25 11:44:35

Meikkimaailma on muuttanut muotoaan niin kauan kun meikit on olleet olemassa. Ehkä räväkäin 2000-luvun meikkimuoti oli 2016. Nykyään tuntuu että luonnollinen on taas muotia mutta että samalla myös näkyy jollain tapaa.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.4.25 11:59:52

Maailma muuttuu, myös meikkaamisen suhteen. Se mikä on ollut ennen on mennyttä aikaa. Jokainen tyylillään, anna jokaisen meikata tai olla meikkaamatta miten haluaa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.4.25 12:01:42

Siis kuinka vanha olet, ap? Itse olen aloittanut meikkaamisen nuorena 70-luvulla ja kyllä silloinkin käytettiin peitepuikkoja ja puuteria peittämään esim. näppyjä ja ihon epätasaisuutta. Ja silmämeikki tehtiin melko vahvaksi ja näkyväksi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.4.25 12:53:41

Maailma muuttuu.
Entisessä elämässä nipisteltiin poskia ja purtiin huulia jotta saatiin punaa aikaan.

Lähettäjä: Inna 
Päivämäärä:   9.4.25 13:26:59

Muoti muuttuu. Mutta se ei ole muuttunut, että edelleenkin näkee paljon sitä, että muu naama meikataan kyllä, mutta jätetään valjuksi, mutta huulet vedetään räväkän punaisella. Esim Chisu käyttää tätä tyyliä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.4.25 13:46:55

^ Chisu näyttää kamalalta koska ei ole kulmakarvoja.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   9.4.25 15:08:49

Saimi Hoyer samanlainen!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.4.25 15:55:13

"Maailma muuttuu, myös meikkaamisen suhteen. Se mikä on ollut ennen on mennyttä aikaa."

Ja samalla tavalla nykyinen tyyli on vanhanaikainen ja huvittava x vuoden kuluttua. Siinä missä nykynuoriso naureskelee jotain kasarin luomivärejä, ysärin viivakulmia jne, tulevaisuudessa naureskellaan 2020-luvun kumihuulille, katuharjaripsille, contourille ja persevimmalle.

Lähettäjä: tämä 
Päivämäärä:   9.4.25 18:00:19

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 9.4.25 15:55:13

"Maailma muuttuu, myös meikkaamisen suhteen. Se mikä on ollut ennen on mennyttä aikaa."

Ja samalla tavalla nykyinen tyyli on vanhanaikainen ja huvittava x vuoden kuluttua. Siinä missä nykynuoriso naureskelee jotain kasarin luomivärejä, ysärin viivakulmia jne, tulevaisuudessa naureskellaan 2020-luvun kumihuulille, katuharjaripsille, contourille ja persevimmalle.

Just näin

Lähettäjä: ,7 
Päivämäärä:   9.4.25 18:11:41

Kasarilla kaikki meikattiin tosi överisti, hiukset vedettiin överiksi ja pukeutumistyyli vanhensi monia sen ajan kaunottaria. Ne alle parikymppiset tytöt näytti nelikymppisiltä. Puhumattakaan niiden tyylistä, jotka nyt ovat 70-80-vuotiaita. Ne näytti mummoilta jo neliviiskymppisinä tiukkoine permanentteineen. Siksi kai nykyään neli- ja viiskymppiset näyttävät monen mielestä ikäistään nuoremmilta, kun vertailukohteena on vanhemman ikäpolven tyyli.

Lähettäjä: puke 
Päivämäärä:   9.4.25 18:15:58

Hoikkuus on aina nuorekasta, meikistä viis.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   9.4.25 18:19:46

"Kasarilla kaikki meikattiin tosi överisti, hiukset vedettiin överiksi ja pukeutumistyyli vanhensi monia"

Onneksi nykyään ei olla yhtään övereitä, ruskeat viivat "muotoilemassa" siellä ja hohtoläntit "korostamassa" tuolla, meikkivoide ruskeaa ja kaula eri paria, "katuharjat" silmissä, huulina lenkkimakkara, angrybirds-palkit otsassa, tekohiukset päässä sinetit tuulessa loistaen ja kökköiset muovilaatat sormissa. Pukeutumistyylikin on sellainen, että se sopii kaikille, trikoot vaan näyttää kaikilla niin hyvältä on ne sitten 60- tai 90-kiloisen päällä ja on fitness tai fatness.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   11.4.25 13:09:45

Oi voi. Osuvaa, :D 9.4.25 18:19:46

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.