Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Milloin olet ollut tieruuhkassa?

Lähettäjä: raivoon asti 
Päivämäärä:   8.4.25 18:06:17

Niin, milloin ja miten ratkesi?

Re: Milloin olet ollut tieruuhkassa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.4.25 18:33:35

Se on liikenneruuhka, ja usein olen ollut.
Ruuhkat purkautuvat aina jonkin ajan kuluttua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.25 18:45:43

Jos jäät jumiin ruuhkaan olet ihan itse osa ongelmaa.

Ikävin ruuhkaan jumiutuminen oli kun olin talvella ostanut auton ja ensimmäisenä hellepäivänä jäin siltatyömaan takia jumiin valojonoon. 45min tallimatkan sijaan kesti 1,5h ja siitä tuo ylimääräinen aika siellä autoletkassa ja siinä tuli selväksi, että ILMASTOINTI EI TOIMI ja koska istuttiin siinä letkassa kaikilla autot käynnissä en voinut avata ikkunoitakaan. Oli lämmin, jumankauta. Piti vilvoitella tallilla hanan alla että alkoi taas pää toimimaan. Mutta ei silloin ollut energiaa rageta kun yritti vain pysyä tajuissaan.

Lähettäjä: mp-sennu 
Päivämäärä:   8.4.25 19:04:03

Kysy vain kuinka monta kertaa. :D Aina kun on muutaman viikon ajellut keski-euroopassa ja tulee takaisin tänne, niin fiilis on hetken aikaa kuin jossain erämaassa ajaisi kun tuntuu ettei muuta liikennettä ole juuri ollenkaan, vaan tyhjillä ja puolityhjllä teillä saa pudotella juuri niinkuin haluaa. :D "Ruuhkatkin" ovat jotain ihan naurettavia lyhytaikaisia jumeja, jotka loppuvat ennenkuin ehtivät oikein alkaakaan. Edes kehien ja ykkös- ja nelostien pahimmissa ruuhkissa ei koskaan ole mennyt puolta päivää, mikä on esim. Berliinin kehillä kesällä ihan normi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.25 19:04:26

Kerran Saksassa autobahn'alla kuusi tuntia lasten kanssa. Onneksi olimme asuntoautolla matkassa, niin vessaan pääsi ja ruokaakin sai, pelastustyötekijät jakoivat vesipulloja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.