Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Babyshowerit - yllätyksenä vai ei yllätyksenä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.25 17:49:41

Babyshowerithan on yleensä kai yllätysjuhlat? Jos tuleva äiti ei ole halunnut juhlia ikinä mitään - ei vanhojen tansseja, ei valmistumisia, ei synttäreitä, ei häitä, ei tupareita... Niin en ole ihan varma mitä mieltä hän on babyshowereista. Ei ilmeisesti oikein tykkää olla huomion keskipisteenä tai ainakaan itse ei ole nähnyt vaivaa järjestääkseen mitään. Eli - järjestääkö tässä tapauksessa babyshowerit yllätyksenä vai voiko sitä etukäteen kysyä, että hei, järjestäisin mielelläni sinulle babyshowerit, mitä mieltä hän itse on ja kerätä kutsulista? Kun en minä ihan tarkkaan tunne hänen kaikkia kavereita edes? Miten siis toimin, varmaan tuli jo selväksi etten ole ennen mitään babyshowereita suunnitellut.

Re: Babyshowerit - yllätyksenä vai ei yllätyksenä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.4.25 17:50:17

Ei kai noita Suomessa edes ole tapana järjestää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.4.25 17:54:43

Sen verran monta kertaa sait vauvasuihkun mahtumaan aloitukseen että alkoi jo ärsyttämään. Vaikka ei ärsyttäisikään niin en tuossa tilanteessa kyllä järkkyisi ainakaan mitään isompia kemuja keskustelematta ensin. Jos vieraita on vain pari, niin sitten voisin harkita mutta varmimmin pelaat kysymällä. Itse en ole mitenkään juhlavainen mutta vastaavantyylisistä vauvakutsuista olisin järkyttynyt jos joku olisi yrittänyt niitä mulle järjestää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.25 18:46:55

Ei missään nimessä yllätyksenä ihmiselle joka ei halua juhlia ollenkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.