Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä nuori nainen näkee vanhassa

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   7.4.25 11:41:33

elähtäneessä miehessä? vaikkakin puitteet ja kukkaro miehellä kunnossa niin ulkonäkö on alkoholisoitunut ja käytöstavatkin mitä sattuu

Re: Mitä nuori nainen näkee vanhassa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.4.25 11:43:49

Isähahmon?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   7.4.25 11:44:47

Taloudellisen turvan.

Päivämäärä:   7.4.25 11:51:25

itse en pystyisi mutta kaitpa joku tekee mitä vain rahan eteen.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   7.4.25 11:51:56

Bimboille vain raha ja sillä saatava materia merkitsevät.

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   7.4.25 12:15:34

Kumpi siinä tapauksessa on se hyväksikäyttäjä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.4.25 12:17:48

Kaikille nuorille naisille ei riitä oman ikäisiä perheellistymiskelpoisia miehiä, niin ottavat elähtäneen ukon isäksi lapsilleen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.4.25 12:22:06

Mikä on aloittajalle vanha?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   7.4.25 12:28:40

Tuskin juoksee vieraissa.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   7.4.25 12:30:07

Useimmiten se huomattavasti vanhempi mies on varaka/ julkkis/tunnettu alallaan. Nainen hakee pääsyä julkisuuteen, luomaan uraa. Kun julkisuus on taattu ja ammatti ura saatu mies jätetään Naisten nimiä en mainitse enkä muutaman miehen. Näitä löytyy myö ratsu ja ravipuolelta

Lähettäjä: $$$$$$$ 
Päivämäärä:   7.4.25 12:33:34

Kysy Harry H lta....mikä on salaisuus.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.4.25 12:44:13

Miksi täällä ollaan niin hirvittävän kiinnostuneita toisten ihmisten suhteista?

Suurin osa täällä kirjoittavista kuitenkin on kimpassa alkkiksen/narkin/pettäjän/täysin käytöstavattoman mihen kanssa.

Päivämäärä:   7.4.25 12:45:00

No itse olen aikuinen itsenäinen nainen enkä todellakaan ole suhteessa yhdenkään edellä mainitun MIHEN kanssa :))

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   7.4.25 13:02:51

Miksi täällä ollaan niin hirvittävän kiinnostuneita toisten ihmisten suhteista?
Koska halutaan ymmärtää ympäristöä, käytöstä, syy ja seurassuhteita, sitä miltä toisesta tuntuu.

Lähettäjä: nuorimies 
Päivämäärä:   7.4.25 13:13:13

No mua ainakin vanhemmassa naisessa viehättää kokemus, itsevarmuus, se että tietää mitä haluaa eikä jatkuvasti keksi draamaa ja lentele joka tuulen perään. Nämä kaikki ovat mulle ehdottomia vaatimuksia seksuaaliseen kiinnostumiseen ja onhan se kypsän naisen aito vartalo myös eroottisesti hyvin kiihottava :) Puitteilla ja rahalla sen sijaan ei ole niinkään merkitystä, ja toki en huonoja käytöstapoja saati alkoholismia sietäisi. Myöskään mitään äitihahmoa en kaipaa kiitos vain, osaan kyllä hoitaa omat asiani itsekin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.25 13:17:24

Mulla paljon vanhempi mies. Ei ole julkkis, ei varakas (tavallinen ok palkka), ei tuo minulle mahdollisuutta kiivetä uralla. Mutta hän on minulle rakas ja meillä synkkaa todella hyvin.

Lähettäjä: hmmmm 
Päivämäärä:   7.4.25 13:28:08

Näkee varmaan sen kukkaron sisällön.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   7.4.25 13:32:43

minä, et vaikuta "aikuiselta".

nuorimies, kirjoitit asiaa!

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   7.4.25 13:45:46

Nuorena kiinnostuin vanhemmista miehistä, koska heidän kanssa pääsi kehittämään omaa ajattelua ja keskustelutaitoja. Ikäero on myös osa minun seksuaalisia mieltymyksiäni. Minua on katsottu kieroon, tuomittu ja dissattu. Silti olen elänyt omannäköistä elämää. Sehän se eniten ihmisiä ärsyttääkin, en pyytele anteeksi elämäni valintoja.

Päivämäärä:   7.4.25 14:02:25

ihan aikuinen olen kyllä:)

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   7.4.25 15:41:26

Meillä ikäeroa 21 vuotta. Hyvin menee. Mies on kyllä varakas, minä en, mutta en millään jaksa näitä nykyajan nuorempia miehiä. He pitävät tiukasti huolta ettei nainen vaan hyödy mistään mitä heillä on. Itse olen ollut paljon kotona lasten kanssa ja koskaan ei ole väheksytty olo, päinvastoin. Kaikki soljuu hyvin, itse hoidan kyllä taloudessa myös ne miestenkin työt autosta remontointiin. Mutta kaikkien ei tarvi tehdä kaikkea ja siten jää yhteistä vapaa aikaa. Moni ei nykypäivänä tätä tapaa elää hyödynnä jaksamisen kannalta. Meillä molemmat tekee yhteisen hyvän eteen ja se näkyy joka päivä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   7.4.25 16:07:29

Kysyin tämän kysymyksen mun mieheltä joka on 10v nuorempi kuin minä.

Näkee minussa kypsän naisen, joka tietää mitä haluaa, on vakaa eikä mielialat muutu kuin tuulen suunta.
Samanlaiset elämänarvot.
Ja olen kuulemma seksikkäintä mitä tietää

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   7.4.25 17:40:15

Isukin.

Lähettäjä: Miettelijäs 
Päivämäärä:   8.4.25 12:57:49

Elämän kokemus....

Lähettäjä: Poikamiss 
Päivämäärä:   8.4.25 13:08:14

Epäilen, että ainakin pienessä osassa tapauksia tuota nimitetään rakkaudeksi. Syyt siihen, miksi rakkaus syntyy, voivat olla hyvin moninaiset, eikä tieteelläkään ole niistä edes aavistusta.

Päivämäärä:   8.4.25 14:42:39

"Suurin osa täällä kirjoittavista kuitenkin on kimpassa alkkiksen/narkin/pettäjän/täysin käytöstavattoman mihen kanssa."

Mihin perustat tämän? Muutamiin satunnaisilla aloituksiin kyseisillä aiheilla?

Lähettäjä: Punk 
Päivämäärä:   8.4.25 15:02:42

Mies on 20v vanhempi, vakitöissä molemmat, minä huomattavasti varakkaampi. Olen sijoittanut yli 10 vuotta, toki perin hyvän summan millä pääsin alkuun. Mies pystyy osallistumaan arjen kuluihin ja kerran vuodessa ulkomaan matkaan, mutta jos extraa haluan maksan ne myös itse. Ikäero oli hidaste suhteen alussa, muttei este. Erillään maailma tuntui kylmältä, yhdessä ollessa kodilta.

Lähettäjä: Punk 
Päivämäärä:   8.4.25 15:06:01

Edelliseen viestiin täsmennys, jos haluan enemmän matkoja kuin kerran vuodessa maksan ne meille molemmille likemmäs kaikkine kuluineen.

Päivämäärä:   8.4.25 15:17:06

Parikymppisenä ihastuin pariinkin nelikymppiseen mieheen. Oon aina ollut huono arvioimaan ikiä ja vaikka perssilmälläkin näin että he ovat vanhempia kuin minä, en ajatellut heidän olevan merkittävästi vanhempia. Miehillä oli erilaista itsevarmuutta niin omasta itsestään, kuin myös ammattitaidon tuomaa itsevarmuutta (tutustuin heihin siis töiden kautta). Kyllä siinä saattoi olla jotain isähahmon hakuakin, vaikka en mä edelleenkään tuntenut ikäeroa niin isoksi.

Nykyisin nelikymppisenä ne nelikymppiset miehet on edelleen "se juttu" :D 10v nuoremmat tuntuvat kakaroilta ja 10v vanhemmat taas ikälopuilta - tai sitten mun lähipiirissä olevat viisikymppiset ovat jo pahasti ukkoontuneita.

Elättäjää en ole miehistä koskaan hakenut. Mä nimenomaan haluan huolehtia itse omista asioistani hyvinkin tarkkaan.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.4.25 15:18:44

Joku on voinut kuulla, että vanhassakin puussa voi olla kova oksa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.4.25 15:31:33

^ Yleensä ennemminkin lahoamaan päin.

Lähettäjä: Ho 
Päivämäärä:   8.4.25 15:36:11

Itse näen ihan vaan komean ja seksikkään miehen, samoin kuin kuvittelen että suurin osa näkee niissä oman ikäisissä. Joskus viehätyn myös nuorista, mutta kyllä selvästi useammin vanhemmista. Lähinnä kyse on miehen olemuksesta, sellainen rento mutta itsevarma viehättää, varsinkin jos hänellä on joku intohimo ja asiantuntijuutta siitä.

Nuorista tulee useammin sellainen rento mutta "veltto" mielikuva, ja harvoin heistä tulee ilmi mitään suuria intohimoja, harrastuksia tmv. Tai ehkä ei vain tule puheeksi tai ole yhtään yhteneväinen omien kiinnostuksenkohteiden kanssa. Mutta vaikka olisikin, niin kyllä se ulkonäkö myös vaikuttaa, eli iso osa omanikäisistä on minun mielestäni liian siloposkisia ja pukeutuvat "väärin" jne. Eli kyse on ihan vaan omista mieltymyksistä.

Toki itselle kun tulee koko ajan ikää lisää niin pikkuhiljaa ikäero kiinnostaviin miehiin pienenee. :) Ja esimerkiksi alkoholisteja en katso ollenkaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.4.25 16:02:02

Näitä on kolmea lajia:

1) Tyrkyt, jotka haluavat rikkaan tai nimekkään miehen.
2) Epävarmat, jotka eivät oikein saa oman ikäisiään miehiä, ja ovat polvet vetelinä, kun edes joku huomaa.
3) Iättömät, joille on luontevaa olla paljon itseään vanhemman tai nuoremman kanssa, myös kansallisuus ei ehkä ole tärkeä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.