Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tens-laite virtsankarkailuun

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   7.4.25 11:02:31

huomasin mainoksen jossa kehuttiin helppoa tapaa päästä eroon virtsankarkailusta.
Olen koko ikäni kärsinyt tuosta ja vaikka kuinka treenaan niin ihan varmoihin tuloksiin en ole päässyt.

Onko kukaan kokeillut tuota? 20 min. päivässä muutaman viikon ajan niin alkaa helpottaa eikä leikkaushoitoa tarvitse tehdä. Onko taas ihan höpöjä.

Re: Tens-laite virtsankarkailuun

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   7.4.25 12:11:25

Johtuuko karkailu huonoista lihaksista?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   7.4.25 18:31:57

Ei auttanut yhtään.

Lähettäjä: AM 
Päivämäärä:   7.4.25 18:55:52

Minulla on Tenscare lantionpohjanharjoittaja, ja voin kyllä suositella.

Lähettäjä: ei omal 
Päivämäärä:   7.4.25 19:23:13

Lantionpohjanlihakset voivat olla myös kireät. Ja karkailu voi johtua myös siitä. Syy ei aina ole heikoissa lihaksissa ja pelkkä treenaaminen voi silloin jopa pahentaa tilannetta. Tens on ihan toimiva apu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.25 19:32:04

Mun ongelma oli että lantionpohjalihakset olivat ikään kuin krampissa, jatkuvassa jännitystilassa, ja treenaaminen oli yhtä tyhjän kanssa kunnes löysin fysioterapeutin joka neuvoi kuinka lihakset rentoutetaan kunnolla vuorotellen jännitämisen kanssa. Vasta sitten alkoi tapahtua. Itse lihakset olivat oikein hyvässä kunnossa. Tämän tajuamisen jälkeen sain mm elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnässä ja ikää oli 48 v.

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   7.4.25 19:42:19

Mulla lantionpohja krampissa endometrioosista johtuvien kipujen takia ja aiheuttanut erinäisiä suolisto-oireita. Tuo tens-laite siihen aivan ykkönen ja toki asiantunteva lantionpohjafyssari, hänen kauttaan itsekin tuon laitteen hankin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.