Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Smuuti skin tuotteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.25 10:50:20

Kannattaako kokeilla? Onko hyviä? Minkä ikäisille sopivat parhaiten?

Re: Smuuti skin tuotteet

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.4.25 10:53:44

Nämä on aivan ihokohtaisia asioita. Minulle se vesimelonisarja ei tehnyt oikein mitään, mutta persikkaversiolla sain POD-ihon rauhoittumaan.

Päivämäärä:   7.4.25 11:14:12

Mulle vesimelonisarja on ollut toimiva. Kovimmilla pakkasilla jää liian ohueksi ja tarttee lisäkosteutusta, mutta muutoin ollut tosi hyvä. Etenkin se lip mask on mun mielestä maailman paras tuote ja oon ostanut sitä monille lahjaksikin.

Ikää karvan alle 30v ja iho pintakuiva sekaiho.

Päivämäärä:   7.4.25 13:29:35

Kosmetologikaveri sanoi että ei ole hypetyksen arvoinen. Normaalille iholle normaaliin päivittäiseen käyttöön ihan ok.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.4.25 14:58:21

Kosmetologikaverilla saattaa olla oma lehmä ojassa, kun pitäisi saada myytyä oman valikoiman överihintaisia tuotteita. Osasiko eritellä, että mikä tuotteissa on vikana?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.4.25 15:15:41

Olen käsittänyt että kyseessä on kosteuttava, ihan perushyvä sarja. Ei toki ratko mitään suurempia iho-ongelmia, mutta jos tähän ei ole tarvetta, niin ihan päteviä tuotteita.

Kosmetologit tosiaan myyvät yleensä vain överikalliita tuotteita. Vaikka haluaisi ihonhoitoonsa aktiivisia ainesosia (retinoideja, c-vitamiinia, tms.) niin huomattavasti halvemmalla löytyy esim. korealaisesta kosmetiikasta.

Päivämäärä:   7.4.25 19:19:29

Hän ei siis tällä hetkellä tee kosmetologin töitä mutta on vasta alalta valmistunut joten ei myy mitään

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.