Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten eroon katkeruudesta ?

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   7.4.25 00:42:45

Seurustelin viisi vuotta miehen kanssa, joka suhteen aikana petti minua kaksi kertaa. Yhdessä päätimme suhteen lopettamisesta.
Tästä on kulunut nyt kaksi vuotta. Itse olen löytänyt uuden, hyvän ihmissuhteen. Nyt sain tietooni että exäni on alkanut seurustelemaan, vieläpä fiksun naisen kanssa. Nyt tekisi mieli huutaa koko maailmalle, että älä nyt sitä "paskaläjää" ainakaan ota.
Huomaan olevani katkera menneistä, mitä tehdä ?

Re: Miten eroon katkeruudesta ?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   7.4.25 08:17:03

Keskity OMAAN suhteeseesi ja sen hyvinvointiin. Älä stalkkaa exän tekemisiä ja jos meinaat nähdä tai kuulla niitä jossain niin ohita ja palaa mantramaisesti omiin asioihisi, omaan suhteeseesi tai asioihin mihin ylipäänsä voit vaikuttaa.

Jos nainen on fiksu ja JOS exäsi edelleen on joku paskaläjä niin nainen varmasti sen huomaa..

Päivämäärä:   7.4.25 11:27:10

Kiitos nimimerkille Hmmm

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.4.25 11:40:23

Harvoin mies pettää jos on nainen josta se pitää kiinni kynsin hampain tuli eteen mitä vain, se voi olla ettei teillä ollut ikinä niin syvä suhde. Itsellänikin oli exä joka petti ja nyt kun jälkeenpäin miettiiin niin ei suhdekkaan ollut kovin hyvä, nykyinen mies taas tekee kaikkensa minun eteen häntä en ikinä osaisi kuvitella pettävän ja hän on sanonut ettei osaisi kuvitella elämäänsä ilman minua. Kyllä nainen sen tuntee heti ja haistaa miehestä onko se suhteessa täysillä mukana.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.4.25 11:42:34

Mistä tarkalleen olet katkera? Kuluneista vuosista? Siitä, että vietit ne huonossa suhteessa? Siitä, että mies pilasi kaiken?

On ihan luonnollista jossain vaiheessa olla vihainen ja katkera noista asioista. Sillä se katkeruuskin loppuu, kun sen pui läpi.

Päivämäärä:   7.4.25 12:25:05

Olen katkera siitä että, mies petti kaksi kertaa ja asia selvisi vasta myöhemmin.
Olin liian kiltti ja sinisilmäinen, otin hänet vielä takaisin kun mankui pettämisten jälkeen. Se oli ehkä isoin virhe minulta.
Lisäksi mies harrasti mököttämistä, joka hankaloitti asioiden selvittämistä.
Minusta tällainen mies ei ansaitsisi minkäänlaista suhdetta.

Nyt säälin uutta naisystävää, tuleeko toimimaan hänen kanssaan samoin.
Miksi ihminen ei voi olla rehellinen ja suoraselkäinen ? - se kait tässä veetuttaa.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   7.4.25 13:28:29

Milla, keskity omaan elämääsi, se on ainoa elämä jonka voit itse elää!

Lähettäjä: tää 
Päivämäärä:   7.4.25 13:43:25

Lähettäjä: Hmmm.....
Päivämäärä: 7.4.25 08:17:03

Keskity OMAAN suhteeseesi ja sen hyvinvointiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.25 15:26:55

Kannattaa unohtaa koko exä. Poista numerot, estä someissa, ihan kaikki. Menneet kannattaa hyväksyä, sillä pääsee jotenkin eroon katkeruudesta. Mies tulee pettämään tätä uuttakin jossain vaiheessa joten älä nyt katkera ole sille naiselle ainakaan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.4.25 15:33:52

No ajattele sitä, että olet ainakin löytänyt uuden, paremman ihmissuhteen. Keskity siihen ja tee siitä entistä parempi. Yritä elää niin, ettet anna vanhojen kokemusten vaikuttaa liikaa tulevaan. Jokainen ihminen ja jokainen ihmissuhde on erilainen.

Jotkut ihmiset vaan ovat täysiä p*skiaisia, ja sille me ei voida mitään. Jos mies käyttäytyy samalla tavalla nyksänsä kanssa, niin kyllä tämä nyksä sen jossain kohtaa tajuaa.

Itsekin olin pitkään katkera ensimmäiselle poikaystävälleni, joka oli väkivaltainen ja muillakin tavoilla ikävä ihminen. Vuodet hänen kanssaan ovat vaikuttaneet negatiivisesti myöhempiin suhteisiini - on esim. tiettyjä asioita miehissä, joita en siedä ollenkaan. Mutta fakta on se, että minulla menee hyvin ja elämäi on kunnossa, tällä eksällä ei niinkään. Kieltämättä olen himppusen vahingoniloinen, ja minusta tämä on ihan ok :)

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   7.4.25 15:40:57

Ota vastuu omista päätöksistäsi. Sinä päätit ottaa miehen takaisin kun pettäminen tuli esille, sinä siedit hänen mököttämistään. Nämä olivat päätöksiä jotka teit ihan itse eikä kukaan sinua niihin pakottanut. Joten miksi olisit miehelle niistä katkera.

Miehellä taas on vastuu siitä että petti sinulle antamansa lupaukset.

Päivämäärä:   7.4.25 15:43:44

Kiitos ystävällisistä vastauksista ja tuesta.
Ei muuta kuin unohdetaan menneet ja suunta eteenpäin :)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.4.25 15:54:07

Juuri näin, hyvä aloittaja :)

Lähettäjä: Hinna 
Päivämäärä:   7.4.25 18:56:05

"Harvoin mies pettää jos on nainen josta se pitää kiinni kynsin hampain tuli eteen mitä vain"
Ei se nyt noinkaan mene. On miehiä ja naisia jotka pettää aina. Ei siksi että kumppanissa tai suhteessa tai ylipäätään muussa kuin omassa luonteessa olisi vikaa ..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.