Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi joitakin riidanhaastajia ärsyttää kun

Lähettäjä: toinen ei riitele? 
Päivämäärä:   6.4.25 21:01:52

Siinä kysymys. Kun haetaan riitaa ilman syytä, riitelyn ilosta, ja oikein kehitetään sellainen ja kun toinen ei alakaan riidellä, meuhkata, sanoa takaisin vaan lähinnä kuuntele, kommentoi että ei se ihan noin ole jne, siitä vasta aletaankin ilkeiksi?

Re: Miksi joitakin riidanhaastajia ärsyttää kun

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   6.4.25 21:06:49

Jos ovat nimenomaan adrenaliinin/dopamiinin perässä lähteneet haastamaan riitaa ärsyynytvät kun he ei sitä riitaa saa. Sama kun lähtisi kuola suunpielessä kauppaan ostamaan karkkeja ja kaikki lempparikarkit on loppu, ärsyttäähän se.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   6.4.25 21:12:14

Toiset rakastaa alistaa ja riidellä. Aihe on vapaa. Äläkä jatkossakaan lähde mukaan leikkiin..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.4.25 21:31:37

Koska he haluavat riidellä ja saavat siitä energiaa. Tai siis niin kuvittelisin, olen itse enemmän konfliktien välttelijä ja avoin riidanhaastaminen kammottaa minua.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   6.4.25 21:46:48

Ex-mies oli tuollainen. Sen oli pakko saada riidellä kun oli mennyt "liian" kauan mukavasti. Sitä tiesi jo odottaa kun huomasi, että onpa meillä ollut kauan kivaa. Siinä parin kuukauden välein se tekemällä teki riidan, jotta pääsi nimittelemään, haukkumaan kaverit ja sukulaiset, kaivelemaan vanhoja ja tottakai jankuttamaan "aina sinä, sinäkin sillloin, sinä et koskaan". Veti mukaan myös eksänsä, jotka olivat tietenkin olleet kaikissa asioissa parempia kuin minä ja minun kanssani ei voinut tehdä tätä enkä suostunut tuohon ja olin muutenkin vaikea, toisin kuin leena, jaana ja tiina. Ja kun en alkanut samaa nimittelyä, v-tuilua saati että olisin alkanut porata, jota varmasti halusi, niin ärsyyntyi yhä pahempiin loukkauksiin. Eikä koskaan sanonut anteeksi, vaikka miten törkeästi olisi sanonut.

Sillä oli muuten todella paljon hyviä EXIÄ.

Lähettäjä: yläpeukku 
Päivämäärä:   6.4.25 23:11:24

"Sama kun lähtisi kuola suunpielessä kauppaan ostamaan karkkeja ja kaikki lempparikarkit on loppu, ärsyttäähän se."

Nyt oli muuten loistavasti vertauskuvalla kiteytetty yhteen lauseeseen. Propsit.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.4.25 07:28:44

True riidanhaastajapa tekee niin, että tahallaan ärsyttää toisen äärimmilleen, ja kun vihdoin toinen suuttuu, jää katsomaan tätä haavi auki muka ihmeissään todeten "mistä sä nyt suutuit"?

Lähettäjä: Aspa 
Päivämäärä:   7.4.25 07:33:09

Tuttua. Riidanhaastajat haluavat oksentaa oman pahan olonsa toisen niskaan. On niitä jokunen minunkin tiskilleni tullut. Kaikkein paras ”kosto” näille on se, että ottaa sen lempikarkin heiltä pois, eikä lähde mukaan siihen ollenkaan. Hymyilee vain leveästi, kun toinen puhisee ja puhkuu pyhää vihaa. :D

Omasta elämästäni olen tällaiset karsinut heti, ilman uusintamahdollisuuksia.

Lähettäjä: Huooh 
Päivämäärä:   7.4.25 09:27:51

Täältä löytyy yksi tommonen. Vääntää riitaa tyhjästä. Onneksi ei ole läheinen tai mikään kaveri, niin tuolle voi kääntää selkänsä ja kävellä vaan pois.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.