Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rahasalkku löytyi-miten itse olisit toiminut?

Lähettäjä: Joku löysi ja.. 
Päivämäärä:   6.4.25 19:36:58

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ff0ceeb6-df6c-4c21-a608-34841266f4af

Venäläisen miehen rahasalkku löytyi Sokoksen parkkihallista. Olisinko itse voinut vastustaa kiusausta?

Vaikea sanoa!! Parkkihallissahan on varmaan kameroita? Jos ei olisi, olisin ehkä saattanut jättää kaiken muun paitsi fyffet siihen salkkuun ja häippästä...

Re: Rahasalkku löytyi-miten itse olisit toiminut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.25 19:39:56

Epäilisin väärennetyiksi, joten en uskaltaisi ottaa käyttöön.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.4.25 19:42:36

>ruplasalkku

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.25 19:42:56

Siis tyyppi löysi salkun täynnä rahaa, tunki rahat lompakkoonsa jonka hukkasi... ja siitä hyvästä ehtoollista. Onneksi olkoon vaan.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.4.25 19:44:34

Veisin poliisille. Iskostunut päähän tietyt käytänteet. Jonkun vähäisen kadulta löytyneen setelin pitäisin, tuollaistasalkkau en olisi edes avannut - jutussahan se oli väännetty auki.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   6.4.25 19:49:31

Veisin poliisille, olen rehellinen ihminen. En edes uskaltaisi käyttää, voisivat olla väärennettyjä. Kadulta löytyneen pelkän setelin ottaisin ja olen ottanutkin, mutta lompakonkin seteleineen veisin esimerkiksi kaupan tiskille.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.4.25 20:13:43

Olen rehellinen ja ilmoittaisin joka tapauksessa poliisille.
Lisäksi tuollainen epämääräinen rahalaukku liittyy taatusti hämärähommiin. En halua sotkeentua mihinkään enkä missään nimessä halua mitään Venäjän mafiaa perääni.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   6.4.25 20:19:13

Jättäisin niille sijoilleen, en haluaisi sekoittaa itseäni tuollaiseen mitenkään. En edes todistajana, joten joku muu löytäkööt ja soittakoot poliisille

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   6.4.25 20:26:05

Huumerahoja ja putsaaja jäi kiinni.

Lähettäjä: jams 
Päivämäärä:   6.4.25 21:16:03

Lukittua salkkua ei ensinnäkään tulisi avattua väkisin eli se varmasti palautuisi sellaisenaan poliisille, löytötavaratoimistoon, ko. rakennuksen infoon tms. mikä nyt on itselle vaivattomin osoite. Miksi ihmeessä murtautuisin johonkin sattumalta löytämääni salkkuun.

Jos salkku olisi lukitsematon? Ehkä sen silloin sen avaisin, lähinnä tarkastaakseni löytyisikö helposti yhteystietoja tms. niin omistaja saisi mahdollisimman nopeasti omaisuutensa takaisin. Kuuna päivänä ei tulisi mieleenkään että salkusta voi löytyä melkein 20 tonnia käteistä ja jos sieltä tuollainen rahasumma paljastuisi - ja oli omistajan tausta ja rahojen alkuperä kuinka viaton tahansa, niin määrä käteistä ja vielä ruplat seassa saisivat kyllä mielikuvituksen laukkaamaan, mikä lie mafia on kohta perässä.. - niin tulisi varmaan soitettua häkeen siltä istumalta, että jotain hämärää on meneillään ja minähän en näitä rahoja kuljeta mihinkään metriäkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.