Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka kauan olen ollut sinkku?

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   6.4.25 08:56:54

Älkää nyt ottako liian tosissani sitte :D

Olin yli 10 vuotta naimisissa exäni kanssa. Viime kesänä päätimme erota (kesäkuussa). Koska olo yhteinen asunto(laina) ja paljon muita käytännönjärjestelyjä, muutettiin erilleen vasta ihan just ennen joulua eli nelisen kuukautta sitten. Siihen asti elettiin lähinnä kämppiksinä satunnaisen seksin höystämänä (eli ehkä fwb).

Olin eilen treffeillä, ja uusi treffikumppano kysyi, kauanko olen ollut sinkku. Sanoin, että vajaan vuoden eli noin 10 kk (kesästä asti). Kun tuli puheeksi, että olen vasta 4 kk asunut yksin, deitti heitti, että oikeasti siis olet ollut sinkku vasta neljä kuukautta.

Ei tätä sen enempää ruodittu ja juttu vaihtui, mutta kotona tämä tuli vielä mieleen ja pohdin, miten tämä pitäisi jatkossa esittää.

Mitä sanoo hevostallin raati? :D

Re: Kuinka kauan olen ollut sinkku?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.4.25 09:18:47

Itsekin erosin viime kesänä ja muutin vasta syksyllä pois. Olen sanonut kysyttäessä että olen ollut kesästä asti sinkku. Ero oli kuitenkin jo pitkään omalta osaltani selvä, joten periaatteessa voisin sanoa olleeni jo paljon pidempäänkin sinkku.

Jos olisin sinä, pitäisin vähän epäilyttävänå tuota että deitin mielestä olet ollut sinkku vasta 4 kk.

Re: Kuinka kauan olen ollut sinkku?

Lähettäjä: Aa 
Päivämäärä:   6.4.25 09:41:15

Rehellisesti, olen itse aika varovainen niiden kanssa jotka on eronnut hiljan, eli se 4 kk on aika vähän. Ei se estä tutustumista mutta olen vähän käsijarru päällä. Yleensä ne on ollu just ne jotka on sit myöhemmin sanonu ettei ole valmiita uuteen suhteeseen

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.