Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko huono ihminen?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.4.25 04:08:28

Rahat on finaalissa. Yks vanhempi mies jätti baarissa puhelinnumeron. Otin sen vaikka sanoin EI... Mut otin silti. Onko mulla itsekunnioitusta, vai pyydänkö apua ja oon kiltti?

Re: Olenko huono ihminen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.4.25 05:04:41

Siis harkitset että alat huoraksi?

Et tee sitä. Huoraaminen ei ole mitään "kiltteyttä."

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.25 06:07:43

Et ole huono ihminen. Epätoivo ajaa harkitsemaan ja tekemään kaikenlaista.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   6.4.25 06:44:51

Tämä vanhempi mies saattaa olla myös p*rsaukinen, saita, tai muuten vain kuvitella, että nuoret naiset juoksevat hänen perässään.

Jos teet, toimi kuin ammattilaiset. Sovit etukäteen summan, mitä sillä saa ja keston. Otat rahan ensin ja pidät mielellään jotakin kaveriasi turvakontaktina.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.25 08:31:16

Periaatteessa me melkein kaikki myydään itseämme. Pois lukien sossupummit, joita en silti kunnioita ainakaan yhtään enempää.

Et ole yhtään sen huonompi ihminen, vaikka myisit seksiä. Kiltteyteen se ei liity mitenkään. Piparinsa saa käyttää, miten itse haluaa tai parhaaksi näkee.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   6.4.25 10:40:02

"Jos teet, toimi kuin ammattilaiset. Sovit etukäteen summan, mitä sillä saa ja keston. Otat rahan ensin ja pidät mielellään jotakin kaveriasi turvakontaktina."

Näin.

Lähettäjä: jhk 
Päivämäärä:   6.4.25 11:19:07

On muitakin keinoja selvitä huonosta rahatilanteesta. Kunnioita itseäsi äläkä hairahdu tuollaiseen "voimaantumiseen", vaikka iltapäivälehdet sitä mainostavat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.