Lähettäjä: Hmmm.....
Päivämäärä: 7.4.25 20:47:08
"miten pääsit itse tästä yli? Tavallaan siitä pettymyksestä itseään kohtaan? Tiedän, että aika parantaa haavoja parhaiten. Mutta kuvittelin, että nyt olen parisuhteessa jossa tällaisia tilanteita ei tulisi eteen..."
Niin minäkin vastasin aiemmin ihan omalla muiden imuttelukokemuksella. Just kun se alko ei oikein kaikille sovi. Niin monella on sen käytössä sellainen raja milloin millään puolisoilla tai rakkauden määrällä ei vaan ole väliä, sen voi melkein unohtaa -yleensä nämä ovat miehiä, itse olen tunnistanut ja hyväksynyt että minulla naisena löytyy myös tuo raja. Minä ratkaisin sen (tai ne, siis niin imuttelusta tulleen tuskan kuin alkon "en tunnista rajoja"-selittelyn) keskittymällä alkon kulutuksen hallintaan, en itsesääliin ! Pettynyt pitääkin olla ja se kestää aikansa, tapahtuneelle et enää mitään voi, mutta sille voit ettei tapahdu uudestaan. Käytä siis energiasi siihen, että opit laittamaan stopin sille alkolle sopivassa kohdassa ja jatka muuten kirkasotsaista elämääsi puolison kanssa. jos hän nyt pääsee yli tästä luottamuksen pettämisestä.
p.s. älä sitten ylläty... näissä "ikirehellisissä" suhteissa kun nainen munaa ensin niin mies "antaa anteeksi", mutta laittaa samalla mieleensä sellaisen lupalapun millä voi vähän itsekin käydä imaisemassa. Joskus, sopivassa tilanteessa, pikkusen tilaisuuden tullessa vastaan. Että sillä lailla siitä luottamuksen pettämisestä ei miehen kanssa ihan kokonaan ikinä yli pääse. Usko meitä keski-ikäisiä frouvia tässä ketjussa, ollaan nähty ja koettu hippasen enemmän. Myös tuo ihana naiivi vaihe "ollaan ihan rehellisiä aina kaikesta" ja vaan me kaks ja ihq.
|