Lähettäjä: Apua
Päivämäärä: 5.4.25 12:41:32
Voi apua. Tuntuu, että maailma romahti juuri altani. Olen atoopikko ja kärsin huuliherpeksestä aika ajoin. Herpestä ollut kasvojeni alueella vähän missä sattuu, eniten nenän sisäpuolella ja huulessa. Perheemme on juuri influenssan kourissa ja kaikilla kova kuume, lihasoireet yms jatkuneet useamman päivän. Minä oikeastaan nyt viimeisimpänä olen kuumeessa. Eilen huomasin, että alapäässä tuntuu kirvelyä ja arvelin johtuvan influenssasta. Koska kirvely jatkuu edelleen, kurkkasin peilillä alapäätä. Ja toden totta. Ne hitsin rakkulat ovat nyt alapäässä, sisällä. Nyt tekisi mieli päästää useampia kirosanoja. Tämä siis ensimmäinen kerta, kun rakkulat tulevat myös sinne. Varmaan nyt niin paha tauti sai tämänkin aktiiviseksi. Minulla ei siis ole genitaaliherpestä, vaan huuliherpes , joka näemmä aktivoituu minne vain kun sille päälle sattuu. Ja nyt on ihan turha tulla väittämään, että huuliherpes ei voi olla genitaalialueella, kun näin vain joskus on. Lähinnä nyt kaipailen kokemuksia, että kun tämä nyt kerran iski näin ikävää paikkaan niin mikä todennäköisyys, että tulee uudestaan? Lääkärin puheille pakko ainakin lähteä, kun on ollut puheissa taannoin estolääkitys. Se on pakko ainakin aloittaa.
|