Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko normaalia käytöstä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.4.25 11:58:27

Mitä olette mieltä tälläisesta tilanteesta: kaveri ehdottaa että voisi tulla luokseni käymään. Ehdotan itse seuraavaa viikonloppua ja ehdotan yhteistä tekemistä. Kaveri vastaa että voisi olla ideaa. Sen jälkeen vaihdatte muutaman viestin muista asioista ja viestien vaihto loppuu. Itse lähetän viimeisen viestin. Sen jälkeen kaverista ei kuulu mitään ja viikonloppukin tulee eikä mitään kuulu.
Onko normaalia että kaveri ei mitenkään palaa tuohon tapaamisasiaan?

Re: Onko normaalia käytöstä

Lähettäjä: .o. 
Päivämäärä:   5.4.25 12:01:56

Tuli mielenkiintoisempaa/tärkeämpää tekemistä. On kyllä tökeröä olla ilmoittamatta ettei olekaan tulossa...

Lähettäjä: å 
Päivämäärä:   5.4.25 12:07:44

Ette vielä sopineet mitään, joten jos et itsekään palannut asiaan niin on ihan normaalia.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   5.4.25 12:08:40

Miksi et itse laittanut mitään viestiä viikolla? Jos kerran _sinä_ ehdotit tekemistäkin? Ja ylipäänsä, se on molempien vastuulla. :D

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   5.4.25 12:19:29

Nykypäivän menoa. Asia voi yhtä hyvin olla lukkoon lyöty, mutta toista ei vain näy eikä kuulu. Nykyäänn tuntuu olevan yleisempää syödä sanansa kuin pitää niistä kiinni. Itse pidän sovituista asioista kiinni oli kyseessä sitten pieni tai iso juttu, mutta olen huomannut, ettei sovitut tai sanotut asiat merkitse kaikille samaa. Minulle on kunnia-asia pitää sanotusta kiinni, jotkut lupailevat vain lämpimikseen.

Päivämäärä:   5.4.25 12:40:40

Tuntuu että tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy ja olen usein se joka kyselee perään. Hän saattaa siis pitää täysin informaatiopimennossa vaikka olisi tulossakin! Joskus kysynyt, että onko tulossa niin vastaa että no joo joo! Joskus käydään porukalla keskustelua että nähdään sitten jossain tietyssä paikassa tms. Ja sit porukka kuittaa siihen jotain tyyliin ok, lähden kotoa siihen ja siihen aikaan. Tämä yksi ei koskaan kuittaa mitään, sit porukalla mietitään että mahtaakohan olla tulossa tms. kun harvemmin on edes ajoissa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.4.25 12:50:43

"voisi olla ideaa" ei mielestäni ole mitään sovittua tai lukkoon lyötyä. On normaalia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.4.25 12:52:50

Eihän tuossa oltu sovittu vielä mitään.

Jos haluaa että asioita tapahtuu, niin jomman kumman pitää laittaa viestiä eka :D

Päivämäärä:   5.4.25 13:07:43

Ja miksi minun pitäisi kysellä perään, jos toinen on vastannut ehkä. Eiköhän se ole selvää että minä olisin lähdössä kun tätä ehdotinkin. Kaverin päätöksestähän nyt oli kiinni koko homma.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.4.25 13:08:33

No tuollaista kaveria pitää hieman "potkia", tai häneltä voi pyytää, että alkaisi ilmoittamaan onko tulossa vai ei. Ei se sen vaikeampaa ole. Tai sitten on näkemättä, jos menee liian hankalaksi.

Päivämäärä:   5.4.25 15:28:57

En jaksa enää potkia ketään, aikuisia ihmisiä. Turha valittaa yksinäisyyttä(niinkuin tässä tapauksessa)jos kerran ei jaksa vaivautua sitten edes pitämään yhteyttä. Onneksi ei ole ainoa ystävä, ehkä panostan niihin jotka ovat itse aktiivisia

Lähettäjä: hej 
Päivämäärä:   5.4.25 23:00:08

Kuulostaa siltä että siellä tuli joku mielenkiintoisempi menotarjous viikonlopulle joten sua ei tarvittukaan. Eli pidetään muita langalla roikkumassa sen varalta ettei parempaa ole luvassa. Oliko tälle käytökselle joku nimikin..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.