Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkut saatteko hyvää? (os)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.4.25 00:14:35

Olen nyt hetken ollut naisena sinkkuna ja en kaipaa parisuhdetta mutta säännöllinen seksi kelpaisi. Voisiko joku kertoa kokemuksesta kauan meni löytää hyvä fuckbuddy?

Ensimmäinen kokemus oli seksin suhteen hyvä mutta kemiat ei natsannu pidempään. Toinen kokemus aivan järkky. Mies oli viesteillä kehunut taidoillaan ja varmuudellaan ja kuinka naiset tykkää. No jouduin heittämään hommat kesken kun meno oli niin järkkyä, onneksi ei paljoa suutelua pidemmälle päästy.

Siis tuon viimesimmän jälkeen mietin että tyytyykö naiset tämmöseen vai oliko puheet vaan vähän liian isot. Mulla ei kuitenkaan ole hirveästi aikaa ja
kiinnostusta ravata kymmennessä eri sängyssä testaamassa niin onko joku onnistunut löytämään hyvän fb ja jos on niin miten ja mistä?

Re: Sinkut saatteko hyvää? (os)

Lähettäjä: pöhkö 
Päivämäärä:   5.4.25 00:16:39

Tulitko tälle palstalle eilen? OS = ihan aina täällä ollut "on seksistä"...

Lähettäjä: ejun 
Päivämäärä:   5.4.25 00:21:34

En ole koskaan saanut hyvää seksiä. Edes parisuhteessa.
Sinkkuna en ole juurikaan viitsinyt kokeilla, koska ketään ei kiinnosta muu kuin n*ssimispano. Miehet ovat muutenkin niin huonoja seksissä, että irtosuhteissa eivät edes yritä. Miehet eivät myöskään irtosuhteissa halua käyttää kondomia, joten senkään vuoksi minua ei huvita sinkkuseksi.

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   5.4.25 00:57:26

Yksi vinkki: Ne, jotka eniten kehuvat seksitaitojaan, ovat surkeimpia.

Tämä noin 50 seksikumppanin kokemuksella sinkkuna ollessani.

Aika harva irtoseksiä tai seksisuhdetta hakeva mies jaksaa panostaa naisen nautintoon. Sikäli kummallista, koska jos hakee pidempää seksisuhdetta, eihän sellaista tule, jos eka kerta on jo huonohko. En itse ainakaan oleta ekan kerran olevan jotain täydellistä ilotulitusta, mutta jos miehen mielestä hyvä seksi on sitä, että molemmat nauttivat - mies ja muna - niin jatkoa ei tule.

Vaikka kuinka kyselisi seksimieltymyksiä etukäteen, niin miehet vain kertovat, mitä luulevat sinun haluavan kuulla päästäkseen seksiin asti. Sanat ovat useimmiten kuitenkin ristiriidassa tekojen kanssa.

Päivämäärä:   5.4.25 01:05:56

Jatkan vielä, että en edes kuvittele miesten olevan ajatustenlukijoita ja osaavan miellyttää minua. Osaan kertoa asioista suorasukaisesti ja pyytää mitä haluan. Silti jostain kumman syystä näitä asioita ei tapahdu, vaikka niistä olisi keskusteltu etukäteen ja miehen mielestä kaikki haluamani asiat kuulostavat erittäin hyviltä.

Päivämäärä:   5.4.25 01:14:57

*-* voi ei luulen että voin samaistua tähän aivan liian hyvin ja sanomasi kuulostaa täysin siltä mitä pelkään fb hakemisen olevan.. Onko kuitenkin seassa ollut helmiä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.4.25 06:55:39

Seksisuhde avoimessa suhteessa olevaan kaveriini on loistava ratkaisu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.4.25 07:26:33

Itse löysin tinderistä.
Olisiko ollut kolmas mies kenet tapasin.

Ensimmäinen kehui itseään etukäteen = aivan umpisurkea sängyssä. Tavattiin hänen luona suoraan.

Toinen kehui myös mutta vähän maltillisemmin = ei tiennyt naisen tyydyttämisestä yhtään mitään. + laukesi ennenkuin ehti sisään ja veti herneet nenään. (Mies siis) tavattiin hänen luona suoraan.

Kolmas ei etukäteen puhunut seksistä mitään ennen tapaamista. Eikä vielä ekalla tapaamisella kun käytiin kahvilla. Toisella kerralla menin sitten hänen luo ja päästiin itse aiheeseen :)
Erittäin hyvää seksiä on ollut tarjolla. Muutebkin kaikinpuolin mukava mies.

Päivämäärä:   5.4.25 07:48:49

- kiva kuulla että se hyvä löyty suhteellisen vähällä vaivalla eli itelläki voi olla vielä jotain toivoa. Mutta selkeesti näköjään välteltävä näitä itseään liikaa kehuvia kun muidenki kokemukset ovat samanlaisia ku itsellä..

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   5.4.25 07:57:23

Tee etukäteen selväksi että nainen tyydytetään ensin. Sitä ennen ei heppi kastu. Ne kenelle tämä ei sovi skippaat heti. Jos joku ei viitsi yrittää niin onpahan edes tasapuolisesti molemmille ajanhukkaa eikä vaan hyväksikäytetty olo sulle.

Päivämäärä:   5.4.25 08:06:21

Realisti tän teen kyllä hyvinki selväksi ja aina miehet on silleen että heille on tärkeää että nainen nauttii. Tää viimesinki kehuskeli miten saa naisen nauttimaan ja kuinka varmat miehiset otteet hällä on sängyssä. Puheiden perusteella odotukset oli siis kovat mutta ku varmat otteet oli sitä että se piti käsiä mun rinnoilla ja vähän puristeli pakaroita sekä suutelu oli sitä että se imi mun alahuulta niinku vasikka utaretta niin onneksi mulla oli rohkeutta keskeyttää touhut ja lähteä kotiin.. Ois nimittäin kaduttanu 10000% enemmän jos oisin ton seksiin asti vieny.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   5.4.25 08:40:26

"Tee etukäteen selväksi että nainen tyydytetään ensin. Sitä ennen ei heppi kastu."

Tämä sopii huonosti niille naisille, jotka saavat parhaiten juuri yhdynnässä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.4.25 08:50:53

Löytyy niitä kun vaan malttaa :)
Itsellä kävi sen suhteen hyvä tuuri, että ei montaa tarvinnut kokeilla ennenkuin löytyi sellainen jonka kanssa synkkaa ja molempien halut kohtaa!
Nyt on puoli vuotta seksisuhdetta takana hänen kanssaan.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   5.4.25 09:27:16

"Tee etukäteen selväksi että nainen tyydytetään ensin. Sitä ennen ei heppi kastu."

Siinä on vain se, että orkun jälkeen haluaisin vain olla eikä seksi enää kiinnosta. Vaikea selittää, ehkä sama tunne kuin miehillä laukeamisen jälkeen. Haluaisin vain maata raukeana ja tuntea vartaloni supistelut ja rentoutua ja nukahtaa. Mutta tässä vaiheessa siis pitäisi ottaa vastaan miehen rynkyty, sehän pilaa kaiken. Olenko ainoa tällainen?

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   5.4.25 09:33:10

Luota omiin tuntemuksiin, jos tulee olo että ei tätä niin lähde pois tai lopeta siihen.
Jos olet miehelle lähinnä masturboinnin väline, se ei ole vörtti. Ellet sitten jostain syystä nauti siitä. Onhan sellaisiakin naisia. Itse en enää moiseen suostu. Kaikenlaista puolivillaista olen kokenut nykyään odotan että molemmat on 100% läsnä hetkessä. Eikä kumpikaan uppoudu omaan sisäiseen maailmaansa. Vaan kokemus on yhteinen.
Eli lähinnä yksin saankin olla kun ei tällaisia oikein ole, useimmat haluaa sen pikaisen hetkellisen tyydytyksen vain itselleen.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   5.4.25 10:45:47

Samat mietteet kuin X:llä. Tosin usein voi ottaa sen toisen o:n 😬

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   5.4.25 10:47:40

Jos tarvitset miestä tyydytykseen niin ole ilman.

Päivämäärä:   5.4.25 16:07:08

No täällähän mies antaa aivan ammattilaisen ohjeita aiheeseen josta ei edes kysytty..

Päivämäärä:   5.4.25 16:20:49

Jos joku alkaisi kehuskella panotaidoillaan, niin hankkiutuisin siitä saman tien eroon :D :D nopein ja varmin tapa tehdä itsestä tylsä pelle.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   5.4.25 16:24:03

Tutustun mueheen ja kolmansilla treffeillä petiin. Kumpikin ujosteli ja mies tuli äkkiä. Toka kerta oli jo vähän parempi. Siitä se sitten alkokin toimiin ja sängyssä meni aina se tunti ja orgasmineitsyyskin mulla meni. Sain orgasmeja useita putkeen eikä mies lauennut liian äkkiä. Mun mielestä on aivan kohtuutonta odottaa että eka kerta uuden tuttavuuden kans ois heti jotain ilotulitusta, ei ne miehet mitään painokoneita ole.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   5.4.25 16:30:30

Siis panokoneita.

Päivämäärä:   5.4.25 16:34:56

No panotaidoilla kehuskelu on eri asia kuin se että viestit menee tuhmailuksi ja kumpikin kertoo mitä haluaa itse tai voi tehdä toiselle. Tottakai itsellekkin on turnoff jos aletaan kysymättä seksitaidoistaan kertomaan.

Eikä kukaan oleta että ensimmäisellä kerralla kukaan olisi panokone ja kaikki natsaisi heti vaan tottakai se on tutustumista puolin ja toisin. Mutta jos taidot on niin järkyttävää että hommat on pakko lopettaa kesken niin siinä kyllä jo näkee ettei toista kertaa ole tulossa.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   5.4.25 17:27:28

Pahin kokemus mulla oli kun mies yritti keskenkaiken panna kakkoseen väkisin survomalla eikä ottanut pois ennen ku käskin, jos se vaikka oiski lipsahtanu sinne. Tais olla piilo homo kun tykkäsi pienirintasista naisista.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   5.4.25 18:51:20

V, pieni on kaunista, vaikka ei ole homon elkeitä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   5.4.25 19:32:28

Viestittelettekö te siis miehen kans seksistä vaikka ette ole edes tavannut? En vois kuvitellakaan seksiä kenenkään oudon kans. Pitää tapailla ja tutustua edes sen verran että onko miehen ja naisen välillä kemiaa. Ja miksi miehen pitäisi ensin tyydyttää nainen ennen yhdyntä. Siis eka kerralla? On siinä miehellä paineita kun pitää oudosta naisesta löytää herkät paikat heti ku eka kerran koskee ja nainen vaan nauttii palvelusta valmiina arvostelemaan. Jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä tai on muuten hankala laueta niin ette kai te hyvänen aika voi olettaa että kuka tahansa mies sen orgasmin naiselle saa tai mies on huono ja itsekäs. Entäs sitte toisin päin, pitääkö naisen saada miehelle erektio tempuilla millä tahansa ja orgasmi käsin tai suulla tai nainen on huono sängyssä eikä osaa miestä tyydyttää, oletus kun taitaa olla että ensin mies tyydyttää naisen ja sen jälkeen itsensä yhdynnässä, erektiokin on täysin miehen omalla vastuulla. Naiset vaatii aika paljon mieheltä heti eka kerralla sängyssä, asioita mitä ite ei kuitenkaan tee.

Lähettäjä: Juuso 
Päivämäärä:   5.4.25 20:29:30

Minulla suhde teini rakkaani kanssa 30+v Vaikka olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa Hyvin vehkeet pelaa vaikka toinen ikäänkuin uskovainen kun
Hyvin piristää silloin tällöin

Lähettäjä: Sinkku+50 
Päivämäärä:   5.4.25 22:02:31

Panosuhde varattuun mieheen ja elämäni parasta seksiä. Miehelle on tärkeää saada mut tyydytettyä. Toki myös keskustellaan paljon mieltymyksistä ja mistä kumpikin pitää.

Päivämäärä:   5.4.25 22:21:33

A joo kyllä on olemassa ihmisiä jotka voi tehdä näin ja minä kuulun näihin.

Päivämäärä:   6.4.25 01:51:17

Mä ainakin viesteilen ennen tapaamista siitä, mitä seksi tulee pitämään sisällään ja myös puhun naamatusten seksistä, siis silloin kun seksisuhdetta molemmat hakee.

Tuo naisen nautinto voi totta kai olla vaikea juttu enkä minä ainakaan oleta, että mies heti löytää ns. oikeat nappulat kanssani. Suurin osa miehistä on mulla ainakin olleet semmoisia "hetivalmiita", jotka haluavat mahdollisimman nopeasti suoraan yhdyntään. Semmoinen ei vain toimi mulle, ja vaikka kuinka siitä olen keskustellut ja itse tilanteessakin suoraan kertonut, niin suurin osa ei vain viitsi edes yrittää mun nautinnon eteen mitään. Liekö se sitten niin, että kun nainen on rohkea ja haluaa tavata seksin merkeissä, niin se on jotenkin miesten mielessä lupa siirtyä suoraan panemaan (näin kärjistäen)?

Piste: juu, seassa on toki myös joitakin helmiä ollut. Muutamia pidempiä fwb-suhteita (jopa vuosia) on takana. Näissä homma toiminut oikein hyvin, ollaan molemmat osapuolet oltu järjestelyyn tyytyväisiä ja viihdytty oikein hyvin yhdessä myös ennen ja jälkeen seksin eli tapaamiset eivät ole olleet mitään "vaatteet pois, seksiä ja heippa" -tyylisiä.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   6.4.25 10:17:18

Jodelin seksiseuraa-palstalta on löytynyt pari hyvää. Ehkä mulla on vaan käynyt tuuri niiden kanssa.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   6.4.25 10:18:45

” Siinä on vain se, että orkun jälkeen haluaisin vain olla eikä seksi enää kiinnosta. Vaikea selittää, ehkä sama tunne kuin miehillä laukeamisen jälkeen. Haluaisin vain maata raukeana ja tuntea vartaloni supistelut ja rentoutua ja nukahtaa. Mutta tässä vaiheessa siis pitäisi ottaa vastaan miehen rynkyty, sehän pilaa kaiken. Olenko ainoa tällainen?”

Et ole, mulla on just sama. Onneksi tuun helposti yhdynnässä.

Lähettäjä: Nipa 
Päivämäärä:   6.4.25 11:44:58

Kuvittelin että naiset olisivat henkisesti niin kehittyneitä että haluaisivat mieheltä muutakin kuin seksiä.
Taisin olla väärässä.

Lähettäjä: .o. 
Päivämäärä:   6.4.25 12:10:18

Lähettäjä: Nipa
Päivämäärä: 6.4.25 11:44:58

Kuvittelin että naiset olisivat henkisesti niin kehittyneitä että haluaisivat mieheltä muutakin kuin seksiä.
Taisin olla väärässä.

Minkäs teet jos miehillä ei ole muuta tarjottavaa kuin seksi :---)

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   6.4.25 12:11:43

Kun puhutaan/haetaan seksisuhdetta niin tietysti seksistä pitää puhua etenkään. Miten molemmat käsittää seksisuhteen; onko se mallia "hei, pano, ja hei hei" vai onko se "halailua, kainalossa olemista, pussailua, seksiä, halailua, seksiä, kainalossa olemista, pussailua ja kotiin"

Itsellä on jälkimmäisen kaltainen seksisuhde.
Keskusteltiin jo viestitse, että molemmat samalla aaltopituudella. Varsinaisesti seksistä ei puhuttu.
Omalle kohdalle osui herrasmies jolta saa hyvää ja erittäin tyydyttävää seksiä.

Itse en halua tuota "hei, pano ja hei hei"-mallia enää. Siinä tulee jotenkin niin käytetty olo. Ja kerroin tämä miehelle heti alkuun.

Päivämäärä:   6.4.25 12:43:04

LähettäjäNipa

Päivämäärä6.4.25 11:44:58

Kuvittelin että naiset olisivat henkisesti niin kehittyneitä että haluaisivat mieheltä muutakin kuin seksiä. Taisin olla väärässä

Jooo semmosta sieltä sitten. Kyllähän se on selkeä henkisen epäkypsyyden merkki jos herrajumala nainen voi haluta pelkkää seksiä.. Naisen tehtävä kun on aina rakastaa, hoivata, huolehtia ja harrastaa seksiä lauantai-iltasin saunan jälkeen peiton alla pimeässä.

Lähettäjä: Nipa 
Päivämäärä:   6.4.25 14:28:19

Anteeksi arvon naiset, ymmärtääkseni maailman vanhinta ammattia tekevät haluavat vain seksiä. On tainnut naiset ja maailma muuttua.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   6.4.25 14:43:59

Voi mies poloinen. Rahaa ne haluavat.

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   6.4.25 14:59:45

Niin, voihan se tuntua ikävältä että naisen ei tarvitse enää sietää huonoa suhdetta. Seksissäkään ei tarvitse olla tyydytysväline vaan voi vaatia tasapuolista kohtelua.

Lähettäjä: håå 
Päivämäärä:   6.4.25 15:09:12

"ymmärtääkseni maailman vanhinta ammattia tekevät haluavat vain seksiä"

Ei, sekoitat nyt nymfomaaneihin. Kyllä nuo haluavat ihan vaan fyrkkaa ja/tai muita taloudellisia etuja.

Päivämäärä:   6.4.25 15:28:41

Trollit taas tullu koloistaan ja mietin miksi edes vaivaudun kommentoimaan mutta kyllähän se vtuttaa kun asenteet on oikeasti edelleen sitä että vain seksiä haluava nainen on huora tai nymfo..

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   6.4.25 15:44:29

Miten tämmästä suhdetta vois ehdottaa yhdelle tutulle, tai no ihan kaveriksi lasken ko. jätkän…
mielyttäisi tyyppi kovasti fyysisesti, kemiat kohtaa muuten ja jonkunmoista vetoa on…

Ei vaan oo kokemusta tämmöisistä järjestelyistä niin en tiiä, en halua peläyttää tai karkottaa ainakaan :D

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   6.4.25 19:34:18

Hmmm: kysyt vaan sillai rohkeasti. Pyydä käymään ja juttele, jos on ihan asiallinen mies niin ei pelästy vaikka kysyt.

Päivämäärä:   7.4.25 10:06:40

Aloittajan kanssa vastaava tilanne että etsin seksiseuraa. Itseäni 10-20v nuoremmat miehet kovasti ehdottelevat, ja muutaman 10v nuoremman olen treffannut seksin merkeissä (ensin kahvitreffit ja jos ok niin seksiä seuraavalla) ja näillä nuoremmilla on sama kaava: suutelu, rintojen puristelu ja rynkytys.
Sitten muutama potenssiongelmainen on tullut vastaan, kun pitäisi alkaa hommiin niin lerpahtaa. Yksi sentään huolehti kielihommilla minut.
Oman ikäisistäkin löytyy rynkyttäjiä, mutta muutama jotka haluaa hoidella minut ensin, mutta taitoa siihen ei välttämättä ole mutta hyvä yritys.
Tähän mennessä noista tinder-miehistä ketä etsii "lyhyttä suhdetta" on kaksi ollut oikeasti nautinnollisia. Ikävä kyllä kumpikaan ei vakipanoksi luonteensa takia käynyt. Etsintä siis jatkuu.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   7.4.25 10:53:02

Oma havainto on että miehet kuvittelee, että nainen joka haluaa seksiä = haluaa munaa, ja se survonta on se mikä on SE juttu.

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   7.4.25 12:33:46

Saan erittäin hyvää seksiä, eka mies jota eron jälkeen kokeilin.
Itsetunnossa vielä parannettavaa mulla niin orgasmia en ole vielä saanut. Mutta suosittelen lämpimästi, heijastuu muuhunkin elämään kun saa silloin tällöin.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   7.4.25 13:55:21

Nuorempi mies ois tämäkin, ei kymmeniä vuosia mutta ikä alkaa 2 ja itsellä 3 :D lisäksi olen tutustunut niin että olin hänen asiakas. Sittemmin nähty kyllä just muutenkin kun töiden puolesta ja tutustuttu paremmin. Kevyesti heittää flirttiä ja sellaista mutta tiedän ettei uskalla kyllä mitään itse ehdottaa tai alotteita tehdä. Pakko kait se ois ite uskaltautua, muuten jää kyllä mietityttämään liikaa :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.