Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten ja missä pyydetty treffeille?

Lähettäjä: sydän 
Päivämäärä:   4.4.25 20:53:36

Millasissa tilanteissa teitä on pyydetty treffeille? Onko pyytäjät ollu tuttuja vai tuntemattomia? Ootteko ite pyytäny?

Toivon, mut samaan aikaan pelkään et joku mieluinen pyytäis...

Re: Miten ja missä pyydetty treffeille?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.4.25 10:31:20

Tuntemattomat ovat pyytäneet mm. kaupassa ja bussissa mutta eivät olleet mieluisia henkilöitä. Itse en ole pyytänyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.4.25 10:47:36

Minua on pyydetty useasti : koulussa toinen opiskelija, töissä useakin asiakas, töissä työkaveri, kotibileissä kaverin kaveri, ulkomailla eräässä nähtävyydessä tuntematon mies, baarissa ja yökerhoissa sekä laivalla useita kertoja.

Olen itse joskus nuorempana osoittanut kiinnostukseni esim opiskelukavereihin noin 50% menestyksellä. Nykyisin en tee aloitteita ja pysyttelen etäällä erityisesti töihin liittyvistä ihmisistä välttääkseni draamaa.

Lähettäjä: irkku 
Päivämäärä:   5.4.25 11:39:51

Töissä, bileissä, lenkillä, kaupassakin on kerran tullut treffipyyntö ihan kaupan sedältä. Koulussa tuli useitakin, mutta olivat sellaisia jotka pyytelee vähän kaikkia, joten ei kiinnostanut. Netissä tulee koko ajan, en vastaa enkä reagoi edes, kun ei voi tietää onko siellä millainen tyyppi oikeasti.

En pidä itseäni edes kiinnostavana enkä kauniina. Miehet nyt vaan ovat sellaisia.

Itse en ole pyytänyt ketään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.