Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko saanut enteitä katastrofeista?

Lähettäjä: omen 
Päivämäärä:   4.4.25 18:00:36

Kysymys yllä.

Re: Oletko saanut enteitä katastrofeista?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.4.25 18:06:44

Kahdesti. En edes lähde kertomaan mitä, ei täällä uskottaisi enkä jaksa kuulla että joku informoisi kokemukseni olevan vain merkki psykoosikohtauksesta tms.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.4.25 20:02:08

Toteutuneista katastrofeista en koskaan ole saanut enteitä, sen sijaan olen saanut runsaasti enteitä sellaisista katastrofeista joita ei koskaan sitten tapahtunutkaan.

Lähettäjä: K2 
Päivämäärä:   4.4.25 20:07:16

^ Samaa meinasin tulla sanomaan. Esim. hirvikolarin olen voinut tuntea sielussani ajaessani pimeällä tiellä, mutta eipä mitään onneksi käynyt. Yleensä nämä vaan tuppaa unohtumaan.

Lähettäjä: demin 
Päivämäärä:   4.4.25 20:09:59

Joillekin ihmisille tuli 9/11 päivänä tunne ettei kannata mennä töihin tai olivat onnekkaasti myöhästyneet.

Lähettäjä: niih 
Päivämäärä:   5.4.25 00:47:29

Ja jokaisena muuna tavallisena päivänä tuhansille ja taas tuhansille ihmisille tulee sama tunne ilman että mitään tapahtuu tai he myöhästyvät, mutta sitten se onkin epäonnekasta.

Lähettäjä: Softis 
Päivämäärä:   5.4.25 09:37:29

Minulla kävi kerran niin, että näin painajaisen missä laiva upposi ja olin itse kyydissä. En yleensä koskaan näe unta uppoavista laivoista, vaan enemmän olen nähnyt esim. unta putoavista lentokoneista. Seuraavana päivänä Viking Amorella ajoi Ahvenanmaalla karille ja matkustajat jouduttiin evakuoimaan. Sattumaa tuon kaiken järjen mukaan täytyi olla, mutta kyllä siinä kieltämättä tuli vähän hassu olo, kun näki uutisen aiheesta.

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   5.4.25 10:04:29

Olen. Isoja ja pieniä.

Esim olen erittäin aamu-uninen, mutta 3 vuotta sitten heräsin säpsähtäen ja olin aivan pirteä heti, klo 5.30 tais olla.
Silloin alkoi se sota.

Lähettäjä: käärme 
Päivämäärä:   5.4.25 11:07:07

Ei tämä taida ihan katastrofi olla, mutta hieman hirvikolarin välttämiseen verrattava enneuni. Vietin kesää rantamökillä, jossa koirat saivat juosta omalla maalla eli mökkipihassa ja -tiellä vapaina. Eräänä yönä näin unessa kyyn. Seuraavana aamuna muistin uneni, ja ensimmäistä kertaa kyseisenä kesänä laitoin koirille aamulenkillä hihnat, vaikka kello oli vasta noin 6. Lenkiltä palatessamme metsätien uralla loikoili kyy, joka oli tullut siihen lenkkimme aikana. Väistimme viereiselle ajouralle. Olin erittäin kiitollinen unelleni. Se oli ainoa kerta koko kesässä, kun tiellä käärmeen näin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.4.25 13:15:19

Kerran teininä näin painajaista että isäni puukotti äitini rappusiin kännissä. Ainoa painajainen josta olen herännyt paniikissa suoraan seisomaan ja ottanut pari juoksuaskeleet kohti pelastamaan. Isälläni oli tapana joskus kännissä olla väkivaltainen muttei koskaan kättä pidemmällä.

Vuotta myöhemmin se tilanne tapahtui, tosin luojan kiitos ilman sitä puukottamista. Lähes samat puheet, seisoi samassa kohdassa rapussa ja omasi jotain kättä pidempää mutten muista mitä mutta puukko se ei ollut. Kännissä ja äitini oli aivan samassa kohdassa kuin painajaisessa. Isäni tokaisi samat lauseetkin kuten että äitini on vain rasite isälleni ja blablablaa ja nyt aikoo päästä hänestä eroon. Se oli ainoa hetki kun minun piti valita jos pahin tapahtuu niin mitä itse teen pelastaakseni äitini ennen sitä. Varsinkin kun olin nähnyt tämän saman painajaisen jo kerran tismalleen samana mutta tekoväline eri. Silloin jo hätkähdin että olen nähnyt tämän tilanteen jo tapahtuvan ja vertailin että painajaisessa seuraavaksi tapahtui näin (joka tapahtui todellisuudessa sen jälkeen kans). Isäni sit onneksi perääntyi ja vei kädessä olevan vehkeen takaisin mutta pitkään uhkaili ja kertoi mitä tekisi mieli tehdä sillä. Teko jäi tekemättä eli painajainen ei pelastanut mitään mutta enteili todella tarkasti. Tästä 20v aikaa. En tiedä miksi näin tämän, ehkä toisessa univerumissa tilanne tapahtui toisin.

Lähettäjä: sos 
Päivämäärä:   5.4.25 19:06:22

On tullut tunne, ettei pidä kulkea tiettyä reittiä, kun olisin ollut siitä tavalliseen tapaan menossa. Ihmettelin tätä, mutta annoin periksi tunteelle ja kuljin eri kautta. Jos olisin kulkenut normaalia reittiäni, olisin erittäin todennäköisesti päässyt hengestäni. On kyllä jälkikäteen pistänyt miettimään.

Lähettäjä: p-savo 
Päivämäärä:   5.4.25 19:42:39

Kaveri olisi tavallisesti ollut oikaisemaassa torin poikki bussipysäkille mutta joku vaisto oli hänelle sanonut että mennään tuota katua pitkin. Oli kulkenut katua hetken ja sitten alkoi puukotus keskellä toria...

Lähettäjä: tellu 
Päivämäärä:   5.4.25 20:45:05

Moni kertoo että kyllä näin enteen WTC iskusta, Thaimaan tsunamista mutta toki aina jälkeenpäin :D Ikinä en ole kenenkään kuullut kertovan mitään mistään etukäteen .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.