Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  työterveys/soveltuvuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.25 17:47:22

oon ollut tässä työssä jo 12v. teen työni murra kun ikää jo 56 niin kremppaakin tulee helpommin.
oikea olkapää kiusaa, vanhat onnettomuusvammat sai käpälän niin kipeäksi raskaammaan rupeaman päällee että lihakset repeili. tein silti työni.
nyt tälle vuotta samanlainen raskas souvi, kipeydyin, hain lääkäriltä ensiapunappulat ja ja menin fyssarille.
no jippii lenkillä kompastuin, heitin nokilleen, kädet ruvella, polvet auki. ihan perus.
polvien turvotus vaan parin päivän päälle laski puolisääreen enkä tahtonut päästä kävelemään. ihan kuin penikkatauti. tiesin että kipu turvotuksesta, menee ohi mutta kävin silti terkkarilla kun tuntui että en saa työtäni tehtyä.
lopputulos. erityistarkkailuun eli 6kk vuodesta juoksen milloin missäkin tarkkailussa testissä. ongelmia alkoholi ja mielenterveys. moniongelainen koska kokoajan siellä uoksen.
siis oikeesti. mä vaan kompastuin ja kaaduin. oonko oikeesti seko etten vaan tajua sitä? alkoholi? no jos vkl 6packtai jotain tekee juoppohulluksi.
tuli ohjeita ja ehdotuksia viikon hoidoista noin ens alkuun.
oikeessti. olenko niin seko etten tajua kuinka seko?

Re: työterveys/soveltuvuus

Lähettäjä: bonnie 
Päivämäärä:   4.4.25 19:16:18

ei mielenterveysongelmista kärsivä itse tajua niitä, eli ehkä. ehkä et itse tajua missä mennään.

Päivämäärä:   4.4.25 20:07:05

Menosi ja tekstisi on kyllä sekavaa. Ootko kännissä kirjoittanut vai onko ulosanti normaalistikin tuollaista?

Päivämäärä:   4.4.25 20:29:05

Onko sulla siis hoitoonohjaus alkoholiongelman vuoksi menossa? Eiköhän siihen joku syy ole.

Lähettäjä: bonnie 
Päivämäärä:   4.4.25 20:31:35

ei ole kun ei alko ongelmaa ole

Päivämäärä:   4.4.25 20:52:36

omasta mielestä kaikki ok. joskus töissö fyysisesti turhan raskasta ja helposti joku paikka hajoaa tai kipeytyy. varaan ajan llääkärille jos tarvis tai pyydän suoraan lähetteen fyssarille.
tämä tapahtuu enintään kerran vuodessa. en sairastele ja flunssat mahataudit kerta/vuosi menee omailmotuksella.
mikä minusta nyt tekee juoppohullun mielenterveyspotilaan jota pitää seurata? onko se mun sairaudentunnotomuus?

Päivämäärä:   4.4.25 20:55:18

No kysy siltä työterveyslääkäriltä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.