Lähettäjä: ejue
Päivämäärä: 4.4.25 17:36:39
Voihan se olla, että hän loukkaantui kun ajatteli vastauksesi tarkoittavan "En keitä, kun seurasi ei kiinnosta vaan ennemmin menen yksin lenkille". Sinun olisi siis pitänyt kutsua hänet mukaan lenkille, tms... Ja hän sitten kuittasi, että "Ei sitten, menehän lenkille". Peukku kun voi olla ihan neutraali, positiivinen tai negatiivinen asia. Kuka sillä mitäkin tarkoittaa.
Minulla on eräs kaveri, joka on urheiluhullu. Hänen mielestään joka päivä pitää harrastaa jotain liikuntaa niin, että tekee sitä ihan vain liikunnan vuoksi. Mikään fyysinen työ, kuten siivoaminen, remontointi, paikasta toiseen kävely tai pyöräily (kuten kauppareissu) ei ole liikuntaa, vaan pitää lähteä ihan lenkille.
Hän aina marmattaa minulle siitä, että en harrasta liikuntaa, kun en erikseen lenkkeile ja urheile. Ainakaan hänen mielestään tarpeeksi. Hänen mielestään liikun ihan liian vähän, kun hän ei ota huomioon arjessani tapahtuvaa fyysistä aktiivisuutta.
Jos minä olisin tuolle henkilölle vastannut, ettei tänään sovi tulla kylään kun menen ihan erikseen lenkille, niin hän olisi hyppinyt riemusta ja peukuttanut ihan siitä ilosta, että minä edes kerran vuodessa harrastan liikuntaa :D
Kun enhän minä liikuntaa saa kun lenkitän hevosta, ratsastan, teen tallitöitä ja pihatöitä päivittäin, tyhjennän ja siivoan ja täytän ulkovaraston ja kannan tavaraa edestakaisin koko päivän, kuljen pyörällä 11+11 km kauppaan ja takaisin, kävelen kauppaan ja takaisin 2+2 km tai kävelen kaverin luo tai sieltä pois 6 km matkan... Tai töissä rämmin metsässä ja kiipeän vaaran rinteitä ylös-alas päivät pitkät. Tuollaisessa työssä olin yhden kesän joskus. Olisi senkin lisäksi pitänyt vielä erikseen lenkkeillä tai käydä salilla :O
|