Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Iltaisin haluan rauhoittua.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   4.4.25 15:59:21

Kysyn vaan oonko ainoo, joka ei jaksais sopia mitään ohjelmaa iltaan? Siis puhutaan nyt vaikka klo 19 jälkeen en jaksa alkaa näkee ihmisiä. Eri asia jos on sovittu mennä vaikka keikalle tai syömään, mutta jos joku ilmoittaa tulevansa käymään ehtoolla. En vaan jaksa. Haluan viettää iltani rauhassa. Tai joku haluaa tulla hakeen kirppis ostosta illalla, menee koko päivä sit siihen kyttäämiseen

Re: Iltaisin haluan rauhoittua.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   4.4.25 16:41:39

Rauhoitqmme iltamme joo, mutta ei mulla koko päivä mene kyttäämiseen, jos joku sanoo hakevansa kirppisostoksen vaikka klo:20.
Aika harva ehtii kirppisostoksia päivällä hakemaan, eikä siihen hakuun illalla tuhraannu kuin pari minuuttia.

Viikolla Meillä harvoin käy vieraita iltaisin, viikonloppuisin kyllä.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   4.4.25 16:57:59

Iltaisin kuuluukin rauhoittua. Itse en lähtökohtaisesti sovi mitään arkisin illoille kun haluan tallin jälkeen palautua ja rauhoittua jotta nukun hyvin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.4.25 17:31:20

Joo, sama täällä. Näen aina mieluummin ihmisiä aamupäivän puolella.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   4.4.25 17:35:03

Siis mitä sinä kyttäät koko päivän, jos kirppisostaja tulee klo 20, maksaa ja annat tavaran? Tuijotteletko tielle klo 13 alkaen, että tulisiko se sittenkin jo nyt? Miksi?

Minäkin tykkään rauhoittua illalla, mutta en ole hysteerinen ja tee ongelmaa, jota ei ole olemassa.

Anopille pitää usein muistuttaa, että vaikka hän onkin eläkkeellä ja myös tykkää valvoa pikkutunneille ja herätä kymmeneltä aamulla, niin itse käyn töissä ja miehen kanssa ei tykätä lähteä vierailulta kotiin niin myöhään, ettei ehdi enää muuta kuin iltatoimet ja suoraan petiin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.4.25 17:52:55

Et ole ainoa, mutta itse olen aivan päinvastainen. Sovin mielummin kaikki tapaamiset ja menot mahdollisimman myöhään, iltaeläjä kun olen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.25 17:55:35

viikolla ei mitään, en vain jaksa. haluan ajan itselleni. vkl aamut ja päivät sopii. itapäivät ja illat pyhitän harrastuksille eli itselleni.
ihmiset on persheestä, vältän viimeiseen asti.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   4.4.25 18:14:02

Ymmärrän täysin aloittajaa. Aamuvuoroviikolla saatan olla jo 16.30 yöpaita päällä, suihkussa käynyt ja eväät laitettu. Ei nyt aina, mutta 19 aikaan alan valmistautua nukkumaan ja klo 20 olen jo sängyssä.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   4.4.25 19:02:07

Kaipaan aikaa ennen nettiä.
Silloin päivä oli pulkassa kun puoli ysin uutiset alkoi.
Koti- ja pihahommat tehty (tai ainakin siihen pyrittiin) ja uutisten aikaan alkoi vapaa-aika.
Kellekään tullut mieleenkään soitella saati koputella ovelle, ellei ollut joku hätä.

Lähettäjä: bonnie 
Päivämäärä:   4.4.25 19:10:47

netti a puh on ihan ok. tuun töistä, puh äänettömälle ja nakkaan hyllylle. pihalle ja omiin touhuihin. iltasella vilkaisen jos viiitsin, yleensä en.
mukana pidän silti kun kotoa pois. en tiedä miksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.25 19:59:19

Sinulla on oikeus ja työssäkäyvillä myös velvollosuus rauhoittua ja levätä tarpeeksi ja haluamallasi tavalla.

Minun luonani saa ilta-aikaan vierailla vain eräs ystävä jolla on päivät niin lapsientäytteistä, että käy aika usein iltateellä 21-22 välillä. Voidaan vaihtaa kuulumisia ja samalla rauhoittua teen ääressä ja useimmiten kynttilänvalossa tai muuten tunnelmavalaistussa asunnossa. Hänen kanssaan ei tarvitse olla skarppi vaan voi rentoutua ja laskeutua unille kun hän lähtee. Osaa lähteä itse ja hänelle voi myös sanoa, että heippa.

Ketään muuta en huoli illalla kyläilemään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.