Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miestä häiritsee jos istun sohvalla, kun en tee

Lähettäjä: Mitään 
Päivämäärä:   3.4.25 20:52:26

Minusta olisi ihana välillä vain olla ja esimerkiksi selata puhelinta kuten nyt teen. Miestä tämä häiritsee ja valittaa kun en tee mitään. Nyt katsoin ihan tarkoituksella kellosta niin 3 minuuttia ehdin istua sohvalla kun mies alkoi valittamaan etten tee mitään ja tämä oli ensimmäinen kerta kun istuin alas ruokailua lukuunottamatta. Olen ollut päivän töissä, tehnyt ruuan, pessyt pari koneellista pyykkiä, tyhjentänyt ja täyttänyt astianpesukoneen, siivonnut kissojen hiekka-astiat, imuroinut, pumpannut miehen pyörän renkaisiin ilmaa ja puhdistanut ketjut. Mies ei ole ollut töissä vaan vapaapäivällä, ei ainakaan mitään näkyvää ole tehnyt minun ollessani töissä ja kaksi kertaa on minun nähteni noussut sohvalta, syömään ja toisen kerran tekemään pari voileipää. Kahvikin on pitänyt keittää hänelle ja tarjoilla sohvalle.

Minua alkaa jo totaalisesti tympimään tämä, että minä saan aina valitusta jos haluan istua hetken ”kun en tee mitään” ja mies itse voi kirjaimellisesti maata sohvalla kaiken valveillaolo aikansa kunhan käy välillä vessassa ja syömässä. En ymmärrä eikö mies oikeasti näe sitä ettei hän itsekkään ole ahkeruuden perikuva vaikka jakeleekin minulle hommia mitä pitää tehdä jo ennen kuin saan takin pois päältä.

Onko muiden miehet tällaisia? Jos vain istun enkä välitä niin saan kuunnella tiuskimista ja kiukuttelua kun olen möllö enkä tee mitään.

Re: Miestä häiritsee jos istun sohvalla, kun en tee

Lähettäjä: Juukyllä 
Päivämäärä:   3.4.25 20:54:56

Ja olet tuon miehen kanssa koska?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.4.25 20:55:04

Onneks mä asun yksin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.4.25 20:55:10

Luepa nyt tuo oma tekstisi ihan ajatuksen kanssa ja mieti.

Lähettäjä: Crea 
Päivämäärä:   3.4.25 20:55:35

Ei todellakaan ole tuollaista miestä täällä. Heitä tuo mäkeen!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.4.25 20:55:46

Tuo kynnysmattokeskustelu taisi innoittaa tähän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.25 20:56:06

Olet miehesi palvelija. Toivottavasti saat siitä palkkaa.

Päivämäärä:   3.4.25 20:57:14

Pidä tuo ihanuus visusti itselläsi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.4.25 20:57:48

Mitä mies sanoi, kun sanoit hänelle että mikä pakko sinun on huhkia ja hän saa maata?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   3.4.25 20:58:02

Mistä ihmeestä te näitä varsinaisia ”helmiä” poimitte ???? Yksin eläminen on todella paljon parempaa kun huonon miehen kanssa rimpuilu.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.4.25 21:00:36

Lapsi ilmeisesti leirikoulussa kun sitä ei tarvitse passata?

Päivämäärä:   3.4.25 21:05:39

Kyllä miehellä käynyt flaksi :D Miettikää, siellä se tyytyväisenä elää herroiksi täysin palveltavana eikä tarvitse kuin vain vihjata vaimokkeelle niin hyppää ylös touhuamaan.

Voi rakas pieni, se mies kyllä tietää tasan tarkkaan että olet tekevä ja ahkera. Sitähän hän haluaa, että teet ja ahkeroit hänen puolesta, ja helpoin tapa saada sinut täydelliseksi palvelijaksi on syyllistää sinua laiskuudesta, ja sinä hömelö vielä uskot ja ajattelet että "miten tuo mies ei usko vaikka kaikkeni teen ja näytän ja yritän" - kyllä se uskoo, kunhan haluaa jatkossakin pitää palvelijan etunsa :)

Päivämäärä:   3.4.25 21:31:53

No älä nyt viitti :D tää oli huono

0/5

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.4.25 22:07:21

Mitä se mies sanoo, kun valitat hänelle miksei hän tee mitään ja istuu vain sohvalla?

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   3.4.25 22:07:49

Työkaverin mies vähän tuollainen. Tekee etätöitä, joten työaikaa ei mene esim matkoihin. No kaverilla menee. Silti kaikesta naputtaa, lenkille lähdettävä heti töitten jälkeen (teemme fyysistä tehdastyötä) vapaapäivinä herää viideltä ja herättää toisenkin kun on saanut kahvit keitettyä. Ei tajuta miten jaksaa ;o

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   3.4.25 22:24:14

Mä varmaan kyllä rupesin, potkisi ja hakkasin tollasen patalaiskan paskan sohvalta, jos mulle noin kommentoisi vaikka se ei kypsää ja asiallista olekaan.

Vähintään kaltaisina kahvit syliin kun tarjoilisin ne sohvalle.

Lähettäjä: Uma 
Päivämäärä:   3.4.25 22:39:49

Sä olet ennenkin kirjoittanut tästä tyypistä. Vieläkö olette yhdessä, huhhuh

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   3.4.25 23:03:01

Yhen kerran ku ukko rutisis mun sohvailusta ni sais samantien painua v#ttuun valittamasta. Yhtää en kuuntele tommosta.

Päivämäärä:   3.4.25 23:06:15

Eihän tuossa ole mitään järkeä..
mutta jospa yhdessäolon takana onkin ihan järkevä syy: asuuko aloittaja miehen nurkissa, maksattaa pienempituloisena kuluja paljon miehellä ja suhde on jo arkipäiväistynyt ja naamat käyneet tutuiksi? Aloittaja ei halua luopua taloudellisista ja sosiaalisista eduista, mutta ei voi vaikuttaa siihen, että miehelläkin alkaa suhde sisältöineen tökkimään.
Kuitenkin aika yleinen tarina.
Aika harva aikuinen ihminen sietää kaltoinkohtelua ihan ilman mitään itsearvostusta ja hakee netistä ymmärrystä.

Päivämäärä:   4.4.25 00:31:32

"Kyllä miehellä käynyt flaksi :D Miettikää, siellä se tyytyväisenä elää herroiksi täysin palveltavana eikä tarvitse kuin vain vihjata vaimokkeelle niin hyppää ylös touhuamaan.

Voi rakas pieni, se mies kyllä tietää tasan tarkkaan että olet tekevä ja ahkera. Sitähän hän haluaa, että teet ja ahkeroit hänen puolesta, ja helpoin tapa saada sinut täydelliseksi palvelijaksi on syyllistää sinua laiskuudesta, ja sinä hömelö vielä uskot ja ajattelet että "miten tuo mies ei usko vaikka kaikkeni teen ja näytän ja yritän" - kyllä se uskoo, kunhan haluaa jatkossakin pitää palvelijan etunsa :)"

Toinen viiva veikin jo sanat suustani. Ap sua kusetetaan ihan täysillä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   4.4.25 07:21:07

Kaverilla vähän samanlainen mies. En käsitä miten joku voi elää ihmisen kanssa joka sanelisi ehtoja mitä saan milloinkin tehdä ja mitä en. Täysin käsittämätöntä.

Päivämäärä:   4.4.25 07:38:25

Näitä aina neuvotaan pistämään ukko pihalle. Miten kuvittelette että ihmisen voi omasta kodistaan pistää pihalle.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.4.25 07:45:41

Pakko olla provo- eihän tuollasta tilannetta voi oikeasti olla - eihän ???

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   4.4.25 08:02:50

Oma mies on tuollainen, ei tietenkään suhteen alkuun vaan pikku hiljaa edennyt tuohon suuntaan. Suhteen alussa oli siivousintoilija ja pikkutarkka, nyt huomaan että on pikku hiljaa kouluttanut minut ylläpitämään siivousstandardejaan ja elelee itse kuin sika pellossa.

Selventäisikö tämä pikku hiljaa tapahtuva muutos sitä, miksi tilannetta on joskus vaikea itse nähdä selvästi?

Joskus riidoissa mies haukkuu minut laiskuudesta alimpaan he****ttiin, kuinka vaan makaan sohvalla enkä tee mitään. Totuus on, että teen useampaa työtä (päästäkseni suhteesta, mitä en tietenkään kerro hänelle), hevonen itsehoitotallilla, opiskelen yliopistossa toista korkeakoulututkintoa yms. Mies on se, joka makaa sohvalla. Olen päätellyt, että syyttää minua omista puutteistaan.

Mutta aloittajan on hyvä tunnistaa, että tuo on manipulatiivista, kontrolloivaa, narsistista käytöstä.

Aina ei ole mahdollista lähteä suhteesta salamana, mutta voi tehdä omia havaintoja, vetää omia rajoja ja suunnitelman, kuinka päästä suhteesta :)

Tsemppiä, mullakin häämöttää jo valo tunnelin päässä!

Lähettäjä: Tototintti 
Päivämäärä:   4.4.25 08:06:40

Heivaa tollainen äijä! Mitä hittoa sä sen pyörän renkaat pumppaat ja putsaat ketjut, hä? Liikaa nyt passaat kyllä.

Päivämäärä:   4.4.25 08:13:34

Tuleekohan miehelle huono omatunto omasta lorvimisestaan kun näkee sinun hengähtävän?

Ihan miten vain, mutta eroa, ihan oikeasti, heti. Tuo ei tuosta puhumalla parane.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.4.25 08:22:19

Pari kuukautta ilman seksiä saattaa muuttaa miehen puhetyyliä?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   4.4.25 08:26:29

Ainakin täällä miehen manipulaatioon, henkiseen väkivaltaan ja vallankäyttöön kuuluu se, että ilmoitti jo vuosia sitten, että ei enää halua minua. Itse on kaljamahainen, epäsiisti papparaista muistuttava otus. Minä taas sporttinen, hyvännäköinen ja siisti. Että revi tästä -olen joutunut olemaan jo useamman vuoden selibaatissa. En tiedä pettääkö ukko (enkä välitäkään, eipä ainakaan rakastajat saa häneltä hyvää seksiä!).

Kun (kohta) pääsen eroamaan niin otan korkojen kera takaisin :)

Päivämäärä:   4.4.25 08:44:27

Jos tämä olisi totta..miksi aloittaja suostuu tällaiseen absurdiuteen? Vaikka olisin maannut laiskana koko päivän, olen sen verran jästipää, että toisen komentamana en liiku senttiäkään. Voit hyvin istua siinä sohvalla loppuillan ja ansaitset sen, mies voi tehdä kun se on hänelle niin tärkeää. Näyttää vaikka sinulle mallia.

Päivämäärä:   4.4.25 08:49:06

"Onko muiden miehet tällaisia? Jos vain istun enkä välitä niin saan kuunnella tiuskimista ja kiukuttelua kun olen möllö enkä tee mitään."

Toivottavasti kenenkään mies ei ole tuollainen. Oma mieheni tuo minulle sohvalle iltapalaa ja hieroo, jos sanon, että olen väsynyt, enkä jaksa tehdä mitään :)

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   4.4.25 08:50:08

Sano tuo aloitusviesti miehelle. Vähän faktaa pöytään. Miksi ihmeessä olet tuollaisen päsmärin kanssa????

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.4.25 09:08:24

Kysy siltä et mitä mun sit pitäis tehdä?

Päivämäärä:   4.4.25 09:14:00

Seuraavan kerran kun valittaa, niin kysäisepä mieheltäsi että mitä sitten?
En kyllä katsoisi tuollaista ukkoa päivääkään.

Lähettäjä: ——- 
Päivämäärä:   4.4.25 09:14:43

Oletkohan eksäni kanssa. Toisilla tuntuu olevan vaikeuksia erottaa toisistaan puoliso, äiti ja kotipiika.

Kun itse erosin vastaavasta suhteesta -lopulta- niin viimeiseen päivään asti kokkasin ja huolehdin kaikki kotiasiat kuntoon. Työsuhde päättyi vasta kun viimeisen kerran laitoin oven kiinni.

Aloittaja - nykyään saatan oman kotini ihanassa rauhassa maata sohvalla vaikka koko illan!

Päivämäärä:   4.4.25 10:56:58

Eihän kotiorjalle kuulukaan mitkään sohvatauot, kai sen tiesit? Orjan työnkuvaan kuuluu taukoamaton työnteko varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan isäntänsä hyväksi.

Kysymykseen ovatko muidenkin miehet tällaisia, niin ei, eivät tietenkään ole. Fyysinen tai henkinen väkivalta ei millään tavalla liity tavanomaiseen parisuhteeseen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.4.25 11:12:46

0/5, ei kenenkään mies ole tuollainen. Ja jos olisi, niin ihan omaa tyhmyyttään sellaista katsoo.

Lähettäjä: Eija 
Päivämäärä:   4.4.25 12:54:14

Käsittämätöntä millaisten ihmisten kanssa jotkut haluavat jakaa elämänsä. Sen yhden ja ainoan mitä meillä on ja käyttää se noin.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   4.4.25 12:57:39

Kyllä noita on, uskokaa pois. Narsistit ei kestä katsoa kun heidän alamaiset lepää tai on hyvällä tuulella. Pitää saada heti kitkettyä moinen! Jos alamaiset eivät ole jatkuvassa univajeessa ja väsymyksessä, niin hehän voivat alkaa ajatella selvästi!

Lähettäjä: Joo-o 
Päivämäärä:   4.4.25 13:48:18

Ei oo todellista! Onko joku syy miksi et lähde lätkimään? Raha? Miten voi olla mitään tunteita tuollaista kohtaan ja miksi ihmeessä teet kaiken? Ymmärrän ehkä jos ite tykkää että on siistiä ja siksi siivoaa, mutta toisen pyörän fiksaaminen?!? Miksi?!?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.