Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko täällä ketään, jonka suhde on...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.25 11:48:12

...alkanut hitaasti, mutta jatkunut kauan?

Re: Onko täällä ketään, jonka suhde on...

Lähettäjä: Joo-o 
Päivämäärä:   3.4.25 12:09:15

Mikä on sun määritelmän mukaan hitaasti ja kauan?

Päivämäärä:   3.4.25 12:14:46

Tarkoitan sitä, ettei aluksi ollut mitään voimakasta ainakaan molemminpuolista ihastusta ja että tunteet kehittyivät hitaasti. Pitkällä tarkoitan vähintään 5-10 vuotta.

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   3.4.25 12:39:01

En osaa sanoa milloin meillä tuli ns. isot tunteet peliin, mutta hetken siinä kesti. Toisen seurassa oli ihan kivaa, meillä oli paljon yhteistä ja molemmat kaipasivat läheisyyttä niin jatkettiin hengailua. Kyllähän se rakastuminen sieltä sitten tuli ja yhdessä ollaan oltu nyt 8 vuotta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.4.25 13:16:20

Mulla. Alkoi tosi nihkeästi, mutta päädyimme yli 20 vuoden suhteeseen.

Päivämäärä:   4.4.25 08:39:34

Alussa oli pelkkä seksisuhde ilman syvempiä tuntemuksia, nyt ollaan hengailtu jo 6 vuotta. Paras suhde mikä mulla ikinä on ollut. Ihana mies joka on huomaavainen, kunnioittaa, huumorintajuinen, tykkää mun kissasta, koirista ja hevosesta ja jonka mielestä ansaitsen kaikkea hyvää. Ostaa mulle hevosaiheisia lahjoja, sellaisia mitä olen nähnyt esim netissä ja kuolannut ;D viimeksi sain hienot suitset mun hepalle.
Se, mikä saa suhteen toimimaan näin hyvin on , että asutaan eri osoitteissa ja ollaan yhdessä yleensä vain viikonloppuisin mun luona maalla. Molemmilla on pitkä avioliitto takana eikä kumpikaan halua sellaista oravanpyörää enää.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   4.4.25 08:42:31

Meillä alkoi vähän hitaanlaisesti, ainakin mun puolelta. Nyt ollaan oltu yhdessä 26 vuotta, josta 22 naimisissa, ja tarkoitus olisi olla ihan hamaan tappiin saakka.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   4.4.25 23:17:32

Pelkästä vakipanosta kehittyi elämäni rakkaus ja aviopuoliso. Yhdessä oltu lähes 18v.

Päivämäärä:   5.4.25 06:17:00

Meillä. Alkoi seksisuhteena (jota sitäkin ensin epäröin pitkään koska mies ei vaikuttanut YHTÄÄN ns mun tyypiltä mutta onneksi heittäydyin), seksi oli hyvää mutta molemmat vannotti toisilleen että ymmärretään sitten että meistä ei tosiaakaan paria voi tulla. Nähtiin ehkä 2 kk seksin merkeissä 5-6 iltaa viikossa ja sit hän kysyi lähdenkö hänen mukaansa ikeaan yöpöytäostoksille :D meni ehkä taas pari viikkoa kun kysyin voisko hän kuvitella että meillä vois olla sittenkin jotain vakavaa. Hän sanoi että ei se mikään mahdoton ajatus ole. Ehkä 3-4kk ensi tapaamisestamme tunnustin rakkauteni ja hän vastasi tunteisiini! Nyt yhdessä 6,5 vuotta <3 elämä yllättää!

Lähettäjä: Huooh 
Päivämäärä:   5.4.25 07:32:09

Täällä. Oltiin aluksi vain ystäviä (n.4-5v) mutta nyt oltu yli 15v yhdessä, nykyään naimisissa. Eikä oltu ystävinä mitenkään fb, ihan platonisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.