Lähettäjä: Voide
Päivämäärä: 3.4.25 10:25:19
Olen huomannut vaikutuksen. Aloin käyttämään silmänympärysvoidetta alle 30 vuotiaana, tarkoituksena estää ryppyjen syntyminen, sillä jo syntynyttä ryppyä ei mikään voi poistaa. Toki se lievä turvotus, mitä silmänympärysvoide voi tehdä, saa rypyn näyttämään vähemmän syvältä, ja voi estää syventymistä.
Nyt olen 37 vuotias, ja edelleen silmät ovat hyvin rypyttömät, pari pientä juonnetta on nyt viimeisen puolen vuoden sisällä lapsen aiheuttaman valvomisen jälkeen alkanut tulla silmien alle (en ole väsyneenä jaksanut aina pestä kasvojani ja laittaa voidetta aamuin illoin, on siis usein jäänyt toinen päivittäinen kerta välistä).
Uskon vahvasti siihen, että ajoissa aloitettu voiteen käyttö on pitänyt silmieni ihon nuorekkaana ja rypyttömänä. Reilu vuosi sitten aloitin uudessa työpaikassa, ja kuukausien yhdessä työskentelyn jälkeen tuli puheeksi ikä, ja työkaverit oli ihan ihmeissään, että en todellakaan näytä ikäiseltäni, luulivat minua n. 27-28 vuotiaaksi, varmasti alle 30v.
Tämä ei ole ainoa kerta kun minua luultu selvästi nuoremmaksi kuin olen, joten oletan näyttäväni yhä suht. freesiltä. Itse kysyn töissä nuorilta välillä henkkareita, ja silmien rypyt on kyllä _yksi_ niistä asioista, joita ikää arvioidessani eniten katson.
Olen kokeillut useita merkkejä, en kuitenkaan kaikkein kalleimpia. Kaikista parhaimmalta on tuntunut Lidlin Cien-merkin kalliimpi silmänympärysvoide, sen hinta on muistaakseni n.3e tällä hetkellä. Ne halvemmat versiot (oisko ollu jotain luonnonmukaisempia tai nuorelle iholle tms) eivät auttaneet ollenkaan, tuntuivat vain kevyeltä päivävoiteelta.
|