Lähettäjä: D
Päivämäärä: 2.4.25 11:50:45
Vähän vaikea otsikoida, mutta miesystäväni on tosi avulias tyyppi ja auttanut minua mm. auton huollon ja jopa asunnon pikkuremppojen kanssa (osaamista ja välineitä löytyy häneltä omasta takaa). Olen tietenkin tarjoutunut maksamaan tarvikkeet ja vaivanpalkkaa, mutta mies on vain vähätellyt, oikeastaan jopa vaivaantunut koko aiheesta.
Emme asu yhdessä, mutta vietämme hieman enemmän aikaa hänen luonaan, koska minun asuntoni on paljon pienempi. Käytän siis hänen vettään, ruokiaan jne. Olen vienyt pyydettäessä pieniä ruokatarvikkeita mukanani ja kysynyt aina, tarvitseeko jotain tuoda, mutta yleensä mitään ei tarvitse. Minun luonani mies saa tietenkin vastavuoroisesti ruoat ja vaikka eväät töihinkin mukaan.
Minua hieman stressaa tämä, ettei panostuksemme ole ihan tasan. Mies selvästi nauttii saadessaan auttaa, mutta minä en oikein osaa tehdä mitään "ekstraa" hänen hyväkseen.
Mitenköhän voisin ilahduttaa? Mies on aika käytännönläheinen tyyppi. On kyllä iloinen, kun olen esimerkiksi joskus leiponut yllätykseksi, mutta toisaalta tykkää myös tehdä mieluummin asioita (myös sen leipomisen) yhdessä.
|