Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äänikirja lahjaksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.25 09:04:27

Mietin ostavani äänikirjapalvelun lahjaksi, mikä näistä olisi paras? Tuntuu tyhmältä ostaa lahjaksi joku, minkä tuntimäärä riittää loppujenlopuksi yhteen kirjaan...

Käyttäjäkokemuksia? Täytyy olla suomenkielinen palvelu.

Re: Äänikirja lahjaksi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.4.25 09:06:43

Bookbeat 100 tunnilla on n 22e/kk, mutta itselleni on ollut ihan wörtti kun ajoa autossa tulee niin paljon.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.4.25 09:21:26

Storytel ollut erinomainen ja paljon erilaisia vaihtoehtoja tilaukselle. Nextorystä en kovin paljon itse tykännyt, eikä valikoima ollut itselle sopiva.

Lähettäjä: Fii 
Päivämäärä:   2.4.25 09:55:31

Storytel tai Bookbeat on mielestäni parhaimmat ja helpopokäyttöisimmät. Storytelissä on paljon Storytel Original -kirjoja, eli kirjoja jotka on tehty suoraan Storytelille eikä niitä saa muualta. Storytelissä myös paljon parempi podcast valikoima.

Käytän Bookbeatia, koska se on halvempi (Black Friday tarjouksena saa vuoden kuuntelut -50%). Minulle riittää 100h/kk.

Jos hintaa ei tarvitsisi miettiä, ottaisin Storytelin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.4.25 10:12:44

Mulla on Storytelilla 100h alle kympin. Oli muinoin joku tarjouskampanja.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   2.4.25 10:48:45

Itse tykkään Bookbeatista. Siellä on eri kokoisia tilauksia valittavana, joten saa kyllä sellaisenkin jolla saa muutakin kuin vain yhden kirjan. Toki mieltymykseeni varmaan vaikuttaa se, että Bookbeat on se mitä olen alun perin alkanut käyttää ja sen vuoksi olen siihen tottunut. Olen joskus kokeillut myös Storytelia ja Nextstorya, mutta en tykännyt niistä yhtä paljon, mutta varmasti niihinkin tottuisi kun käyttäisi.

Päivämäärä:   2.4.25 11:27:08

Itse sain joululahjaksi lapselta 3kk storyteltilauksen ja olen sen jälkeen ollut vannoutunut äänikirjojen kuluttaja jo 5 vuotta. Nyt kuukausi sitten hinta nousi yli 20€ niin luovuin 100 tunnin tilauksesta ja opettelen pärjäämään 50 tunnilla (Alle 15€).
Ajattelin että kuuntelen sitten ilmaisia juttuja jos tunnit loppuu. Yllättävästi tunnit ei ole loppuneet eli olen yliarvioinut omaa käyttöäni ja maksanut tavallaan turhasta.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   2.4.25 11:30:27

Joku lehti juuri vertaili äänikirjapalveluja... Storytel valittiin parhaaksi, Bookbeat oli lähellä ja Nextory kaukana takana. Jompikumpi kahdesta ensinmainitusta tuskin menee siis pieleen. Ja minkä tahansa valitsetkin, valitse tilaus jossa on reilusti tunteja. Suurin osa romaaneista on 15-25 h.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.4.25 11:48:58

tassu, eikö yleisin pituus ole jossain 7-12 tunnin tienoilla? Noita pitkiä tuntuu olevan vähemmän. Kun vielä Elisalta ostelin kirjoja omaksi, kiinnitin huomiota pituuksiin.

Päivämäärä:   2.4.25 19:39:49

Kiitos kokemuksista, taidan päätyä Bookbeatiin. Podcastit eivät tule varmaankaan lainkaan kuunteluun, joten niillä ei tässä merkitystä.

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   2.4.25 23:18:11

Jos muistan oikein Storytellillä on jokin vaihtoehto, että jos kuuntelee laskutusjaksolla vaikka 13 tuntia 15 sijaan, mistä maksaa, saa kuuntelemattomat tunnit "säästöpankkiin" eli vaikka seuraavassa jaksossa voi kuunnella kaksi tuntia enemmän.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   3.4.25 06:26:04

Ainakin niistä mitä itse kuuntelen alle 10 h kirjat on harvinaisuuksia ja tyypillisempi on lähemmäs 20 h. Tämä siis fiktiivisissä romaaneissa, kertovat tietokirjat tuppaa olemaan lyhyempiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.