Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko tehnyt rikoksia?

Lähettäjä: ei omalla... 
Päivämäärä:   1.4.25 16:41:37

Tuli mieleen, kun netissä kirjoitetaan vaaliehdokkaiden tekemistä rikoksista, niin onko sennuilla tunnollaan rikoksia? Kirjoitanpa tähän omat tuomioni.

-pahoinpitely
-kotirauhan rikkominen
-toinen pahoinpitely
-tapon yritys
-laiton uhkaus
-eläinsuojelurikos
-näpistys

Nyt olen ollut viisitoista vuotta nuhteeton kansalainen. Minulla on lääkitys kohdallaan ja tasapainoinen puoliso rinnallani. Puoliso tietää tuomioistani, ystävät eivät.

Re: Oletko tehnyt rikoksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.4.25 16:49:04

Olen, mutten toki ole niistä jäänyt kiinni. Enkä ole satuttanut ketään.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.4.25 16:55:48

Näpistin kaupasta lapsena ja jäin kiinni. Hävetti niin paljon, että jäi lopullisesti mieleen, tilanne ei toistunut. Olin 11 tai 12 v. En ole tuon jälkeen saanut edes parkkisakkoa.

Päivämäärä:   1.4.25 17:27:53

Näpistäminen ei ole rikos. Todennäköisesti rikkomus?

Päivämäärä:   1.4.25 18:22:53

-näpistys (teininä)
-erilaista ilkivaltaa (teininä)
-ylinopeus, punaisia päin ajaminen, kännykkää käyttänyt ajaessa (kelläpä ei)
-rattijuopumus (mopolla teininä)
-huumausaineen käyttörikos (kerran kokeillut piriä ja kukkaa)
-salakuljetus (tuonut rajan yli liikaa tupakkaa/nuuskaa :D)

Ja varmaan jokunen cunnioituksenlouccautus. Ja toki alaikäisenä käyttänyt alkoholia ja tupakkaa sekä täysi-ikäisenä hakenut alkoa ja röökiä alaikäisille kavereille.

Ihan tasapainoinen korkeakoulutettu työssäkäyvä olen. Mistään näistä en ole jäänyt kiinni. Koskaan en ole ollut poliisien kanssa tekemisissä, paitsi jotain satunnaisia: ”moro, ootko nähnyt tämmöstä vanhempaa miestä. Ai et? Soita häkeen, jos näkyy” -tyyppisiä keskusteluja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.4.25 18:24:06

Minkä tuotteen näpistit?

Päivämäärä:   1.4.25 18:54:30

- 9-11 vuotiaana osallistuin muiden älynväläyksestä ikävien ihmisten kurinpalautukseen, sitä kadun lopun ikäni, ei ollut itselläni mitään tolkkua

- samanikäisenä suunnilleen otin pikkuisesta tungokseen asti täynnä olevasta puodista kivan koriestejouluahjan äidille, jonotin maksamaan ja jostakin vain tuli mieleen, että onko pakko maksaa. Kiva jännä koriste oli vuosia, koirien pureskelema, mutta aina vain toimitti koristeen virkaa, sitten äiti sai tietää alkuperän, sen jälkeen ei koristetta näkynyt

- tosi pikkuisena, sellaisena lattilla könyävänä, ei mitään hajua, mikä kaupunki, maalta oltiin käymässä kaupungissa, otin alahyllystä laatikosta avaimenperän, semmoisen sinisen renkaan, varmaan oli joku tasku vaatteissa, kun vanhemmat eikä kukaan huomannut, se avaimenperä oli pitkään käytössä

- ylinopeussakko, joka kiukuttaa vieläkin, kilometrejä ajoin jonossa ja yritin etsiä nopeusrajoitusta, ei löytynyt, minulle outo tie, muut jonossa varmaan tiesivät sen peltipoliisin kohdalla hiljentää, itsellä välähti
- ei kai muita, liikenteessä mitä on sattunut ja tapahtunut, ei ole ollut poliiseja paikalla, ojaan ajo, peräänajo, vastaantulevaan autoon törmääminen ym

Lähettäjä: Lääkäri 
Päivämäärä:   1.4.25 20:25:43

En, olen Terveystalon lääkäri.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.