Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sairain aprillipila?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   1.4.25 12:06:47

Mikä on mauttomin aprillipila jonka joku teidän tuttu on tehnyt?

Minulla tuttu (some-tuttu/seurasin instassa eli ei mikään kaveri, lopetin seuraamisen tämän jälkeen), joka on raskaana ja pilaili sillä että on saanut keskenmenon. Varmaan suurimman osan mielestä todella vastenmielinen aprillipila, luulisi että odottavalle äidille keskenmeno on niin paha painajainen ettei pilaile sillä asialla. Lisäksi loukkavaa niitä kohtaan jotka on kokeneet keskenmenon oikeasti.

Re: Sairain aprillipila?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.4.25 12:14:30

Kaikki. On ihan älytöntä nauraa sille, että ihmiset luottavat sun sanaan. Mulle ainakin on itsestään selvää että ihmiset luottavat minuun eikä siinä ole mitään huvittavaa, jos onnistun valehtelemaan.

Hyvä aprillipila on jotain niin absurdia, että se on hauskaa. Sellainen, mistä ajattelee, että olisihan tämä pitänyt arvata. Se on myös sellainen mitä on helppo epäillä ja siitä ei koidu mitään. Kuka kommentoisi vakavaan uutiseen että "tää on kuitenkin vain aprillipila" tai jos pomo kuuluttaa tulipalosta ja laittaa palosireenit soimaan, niin kuka jää toimistoon, että pila tämä vain on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.4.25 12:16:18

En tiedä sairainta, mutta hitto kun yrittää selata Facea, niin se on täynnä eri yritysten "hauskoja" piloja. Ja hah hah haa kaupan päälle kuravesidrinkki, hih!

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   1.4.25 12:17:30

Tuollainen raskaudella, keskenmenolla tai ylipäätään terveydellä pilaileminen on kyllä äärimmäisen mautonta.

Hyvä aprillipila on sellainen, että sen hyvin nopeasti oivaltaa pilaksi, mutta sen keksimiseen ja toteuttamiseen on nähty vaivaa ja se on hauska. Esim. eri pelastuslaitoksilla on joinain vuosina ollut tosi onnistuneita piloja.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   1.4.25 13:09:03

Ei tuttu, mutta fb:ssä tullu vastaan, kun ihmiset pyytää kuvia pos. raskaustesteistä, jotta voi huijata puolisoa. Nuo raskaus aprillipilat on ihan sairaita.

Lähettäjä: Valkka 
Päivämäärä:   1.4.25 13:19:55

Joitain vuosia sitten oli estevalmennus aprillipäivänä. 3 ryhmää, jokaisessa 4 ratsukkoa. Valmennus oli maneesitallilla ja osallistujista 3 asui ko. tallilla, loput 9 tulivat muualta.

Aamulla tuli valmennuksen järjestäjältä viesti ”valmennus peruttu, valmentajalle tullut este”. Päätin liikuttaa hevosen vasta myöhemmin ja lähdin teinin kanssa 60 km:n päähän Ideaparkiin.

Valmennuksessa ekan ryhmän ratsastajien piti olla paikalla aina 30 min ennen rakentamassa rataa. Valmennuksen alkuun oli 20 min aikaa, kun valmennuksen järjestäjä laittoi viestiä ”ottiko ekan ryhmän ratsukot tän aprillipilan tosissaan vai miksi ette ole täällä rakentamassa rataa?”

Siinä sitten selviteltiin, että kuka maksaa ja mitä maksaa. Ryhmien julkaisemisen jälkeen ilmoittautuminen oli sitova ja valmennus piti maksaa, vaikka joutuisi perumaan. Valmentaja ei ollut aprillipilasta tietoinen, joten hän oli treenit suunnitellut ja odotti saavansa 12 valmennusmaksua. Me muut taas olisimme tulleet paikalle, jos olisimme tienneet, että valmennukset pidetään. Moni oli ajatellut kuten minä, menee tallille vasta myöhemmin. Sitten kun selvisi, että valmennukset olisivatkin olleet, niin eivät olisi enää ehtineet tallille, laittaa hevosta kuntoon ja kuljettaa valmennuspaikkaan.

Kyseisellä tallilla asuvat ehtivät valmennukseen ja 1 tai 2 muualla asuvaa. Toki ajat ja ryhmät menivät uusiksi.

Jos valmennuksesta oli pakko tehdä aprillipila, niin olisi sitten ollut joku ”tänään hypätään ilman satulaa ja kaulanarua käyttäen, jättäkää satula ja suitset kotiin” tyyppinen, josta heti tietää, että kyseessä on pila.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   1.4.25 13:20:42

Onneksi ei ole tullut tuollasia raskaudella pilailijoita vastaan. Sellasesta suuttuisin, ja mielestäni tuo aloittajan kertoma on aivan sairasta. En ikimaailmassa uskaltaisi ite tuollasella pilailla.

Hevosten jutuilla on tullut piloja vastaan, mutta ei mitään mauttomia kuitenkaan. Tänä vuonna muistin jo heti aamusta mikä päivä on, niin enpä ole yhteenkään pilaan haksahtanut. Yhdessä kuitenkin koomista, kun ihmiset menneet pilaan kun eivät ole katsoneet kuvaa tarkemmin - siitä näkee todella selvästi, että on muokattu.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   1.4.25 13:31:20

Valkka, jouduitteko maksamaan valmennuksen vai maksoiko tämä pilailija tekonsa seuraukset?

Lähettäjä: Eri 
Päivämäärä:   1.4.25 13:40:57

"En tiedä sairainta, mutta hitto kun yrittää selata Facea, niin se on täynnä eri yritysten "hauskoja" piloja. Ja hah hah haa kaupan päälle kuravesidrinkki, hih!"

Tämä.. ja kun niitä nousee feediin vielä toukokuussakin...

Lähettäjä: .p´p 
Päivämäärä:   1.4.25 13:49:24

ei hemmetti tuo valmennuspila. ei taida olla tilannetajua sillä järjestäjällä..

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.4.25 15:00:19

" Hyvä aprillipila on sellainen, että sen hyvin nopeasti oivaltaa pilaksi, mutta sen keksimiseen ja toteuttamiseen on nähty vaivaa ja se on hauska. Esim. eri pelastuslaitoksilla on joinain vuosina ollut tosi onnistuneita piloja."

Näin. Muistan edelleen muutaman vuoden takaa poliisin poliisilokit, se oli hauska.

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   1.4.25 15:08:01

Maria veitolan Instassa julkaistu kokoomuksen "vaaliehdokkuus". Melkoinen keskisormen näyttö kyseistä puoluetta äänestäville seuraajille. Ihminen, joka paasaa vihapuheista yms. niin syyllistyy itse tuollaiseen. Kyse ei ole hauskasta aprillipilasta vaan mielipidevaikuttamisesta. Melkoinen rimanalitus Veitolalta

Päivämäärä:   1.4.25 15:09:27

Kokoomus on paska puolue.

Lähettäjä: Jahas 
Päivämäärä:   1.4.25 22:27:39

Yks teki itsarin 1.4. On sanottava että oli paska pila.

Päivämäärä:   1.4.25 22:45:38

Yksi traagisimmista sattui yli 100v sitten, nuorta naista juoksutettiin talosta toiseen aprillipilan varjolla. Putosikin sitten tätä turhaa tehtävää tekiessä joen heikkoon jäähän ja kuoli. Luin yhdestä historiablogista tänään jossa vanhoja uutisia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.4.25 22:47:51

Kaikki sellaiset joissa jollekin on sattunut jotain ikävää.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   1.4.25 23:14:32

Mä en oo ikinä tajunnut aprillipäivän ja -pilojen funktiota. Kai mä oon sit vaan tylsä, mutta ei jaksa kiinnostaa mukahauskat pilat ja osa jutuista voisi sitten tosiaan olla ihan totta, niin typerä miettiä, onko tää ny sit pila vai ei. Itse en ainakaan aina edes muista koko päivää.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   1.4.25 23:35:23

En nyt tiedä, onko tää mun yläasteaikainen pila ”sairas”, mutta meni vähän yli.

Meillä oli tosi rento ja kiva vararehtori, jonka luona itse ainakin joskus kävin ihan muuten vaan heittämässä läppää. Sanoin aamulla yhdelle luokkatoverille, että ”varareksillä on sulle jotain asiaa, pyysi käymään” ja mutisin vielä jotakin valinnaisaineista. Tää luokkakaveri meni siitä ihan paniikkiin koko päiväksi ja lopulta viimeisellä välitunnilla uskalsi kaverin kanssa mennä kansliaan. Hän ja hänen kaverinsa olivat minulle aika vihaisia jälkeenpäin. (Syy paniikkiin selvisi myöhemmin: luokkatoveri oli edellispäivänä näpistänyt meikkejä kaupasta eikä ollut heti jäänyt kiinni...)

Päivämäärä:   2.4.25 00:38:52

Mauttomiahan nuo pääsääntöisesti kaikki ovat.

Kaleva-lehdellä on ollut joitain aika hauskoja vuosien varrella. Muistan pari vanhaa, toisessa sanottiin että paikallinen vanha (entinen) vesitorni olisi hippusen mukaan vinossa ja aamukahveja nauttiessani hetken sitä tornia katselin että no kyllähän tuo vähän vinolta näyttää - kunnes muistin mikä päivä olikaan. Jokunen ihminen meni lankaan myös, kun ilmoitettiin paikallisen viinikellarin tulvivan (tai vastaavaa) ja viiniä jaettiin ilmaiseksi mutta oma ämpäri pitäisi olla mukana. :D

Sairaita ovat kyllä nuo terveysasioilla vitsailevat ja toisia nolaavat tai loukkaavat pilat.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   2.4.25 01:26:42

Mulla on jo muutaman vuoden ollut ajatuksena laittaa joku poseerauskuva tyyliin "ensi syksynä nousen ensimmäistä kertaa fitness lavalle, nyt aletaan pikkuhiljaa kiristeleen" tms. Tämä on sellainen, että saattaisi monelle mennä läpi.

Toteutus vaan aina jää kun en juuri itseäni normaalisti kuvaile niin tämän takia pitäisi ottaa kuva ihan asiasta tehden. Ja kun sekin pitäisi olla treenin jälkeen ja oikeassa valossa, että haba näkyisi kunnolla niin se siitä :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.