Lähettäjä: ne
Päivämäärä: 14.4.25 21:23:44
Te jotka haistatte kun jollain on menkat:
Haistatteko te siis sen hautuneen menkkasiteen, vai onko ihmisen iholla joku ominaistuoksu, jonka haistatte?
Kysyn siksi, kun minulle on parikin ihmistä leuhkinut haistavansa, kun jollain on menkat. Sanoin, että kertokoot minulle sitten kun haistavat minusta että minulla on menkat. Odottelin useamman kuukauden, mutta kumpikaan ei koskaan sanonut haistavansa minusta menkkoja. Kysyin sitten, että milloin ovat haistaneet, että minulla on menkat, ja kumpikaan ei osannut sanoa. Todellisuudessa minulla oli menkat kun ensimmäisen kerran asiasta puhuimme ja joka kuukausi 4 viikon välein, ja oli myös tuolloin kun kysyin, että oletteko jossain vaiheessa haistaneet minusta menkat.
Minä tosin en käytä siteitä vaan kuukuppia. Alapääni ei ui veressä enkä haudo alapäätäni pikkuhousunsuojilla. Minusta ei siis löyhähdä hautuneen perseen ja verisen menkkasiteen lemua.
Enkä juurikaan käytä hajusteita, koska meidän työpaikka on hajusteeton. Todella mieto haju shampoossa ja dödössä ja töissä pukeudutaan työvaatteisiin, jotka pesty hajusteettomasti, joten mikään hajustekaan ei menkkahajua minussa peitä. Ja käytän kotonakin hajusteettomia aineita.
Eli nuo, jotka väittävät haistavansa kun jollain on menkat, puhuvat palturia. Eivät he ihmisestä sitä haista vaan hautuneesta siteestä istumatyöläisillä. Eli siteitä käyttämättömiltä eivät haista mitään.
|