Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä wtf juttuja teille on sattunut?

Lähettäjä: lyödään ällikällä 
Päivämäärä:   31.3.25 17:20:20

Niin, mikä tapaus on jäänyt ihmetyttämään?

Re: Mitä wtf juttuja teille on sattunut?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.3.25 17:28:52

Miksi lapsi sijoitetaan sijaisperheeseen missä ei ole mitään tuttua jos lähipiirissä on perhe missä lapsi viettänyt ennestään jo paljon aikaa. Ja perhe toimii tukiperheenä, muille että taustat tiedossa.
Tyttären paras ystävä mikä onkun sisko omalle tyttärelle kiiresijoitettiin, vaikka osoitimme halukkuuden ottaa tyttö meille, kun meillä muutenkin ollut paljon. mutta silti sijoitetaan toiselle puolelle lääniä,

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   31.3.25 17:56:09

Se, että amerikkalaiset valitsivat Trumpin toiseen kertaan presidentiksi, jopa ihan selkeän vallankaappausyrityksen jälkeen. Olin oikeasti täysin ällikällä lyöty, en toki pitänyt keskivertoamerikkalaista minään järjen jättiläisenä koskaan, mutta olin ajatellut että sieltä löytyy loppujen lopuksi kuitenkin sen verran kunnioitusta niitä perusarvoja (vapaus, demokratia, tasa-arvo yms.) kohtaan joille koko maa on alunperin rakennettu, ettei näin voi mitenkään päästä käymään. Väärässä olin ja oli kyllä ihan kolossaalinen wtf-hetki. Ehkä jopa tämänastisen elämän suurin.

Lähettäjä: Omituista 
Päivämäärä:   31.3.25 18:11:58

Sain sähköpostin, joka oli lähetetty osoitteeseen "maijamehilainen(at)gmail.com". Oma sähköpostini on "maija.mehilainen(at)gmail.com". Kyse oli vieläpä terveydenhuollon tärkeästä sähköpostista, meni aikansa soitella sinne ja selittää asia. Kokeilin pari kertaa lähettää säpoa pisteettömään osoitteeseen, ja tulivat suoraan minulle... Ilmeisesti täyskaima asuu toisella puolella Suomea.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   31.3.25 18:32:32

Sain sähköpostin, joka oli lähetetty osoitteeseen "maijamehilainen(at)gmail.com". Oma sähköpostini on "maija.mehilainen(at)gmail.com".

Tässä ei ole mitään omituista, Gmail ei tunnista pistettä käyttäjänimessä. Gmailille etunimi.sukunimi on sama kuin etunimisukunimi.

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   31.3.25 18:37:28

Joskus sellaisia, että itse on vilpittömin mielin, ilman taka-ajatuksia sanonut, kirjoittanut tai tehnyt jotain ja sitten toinen on tulkinnut sen jotenkin väärin, suuttunut tms. ja itse on ollut silmät pyöreänä että wtf.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.3.25 18:39:01

—, korkeintaan ehkä se, että joskus on tunnistanut ja antanut luoda noita nykyään samoja osoitteita.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   31.3.25 19:00:50

***, eikö se ole juuri vapautta ja demokratiaa, että voidaan valita ehdokkaista jotka on ehdolla? Entä Venäjällä onko siellä demokratiaa? Amerikkalaiset halusivat muutoksen ja sen saivat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.3.25 19:13:51

Saunan vesipata (siis se piipussa oleva kuumavesisäiliö, en tiedä nimeä, mutta sanotaan vesipadaksi vanhasta tottumuksesta) lauloi joululauluja. Mies luuli, että minä laitoin musiikkia pukuhuoneeseen eikä sanonut mitään. Minä tulin saunaan ja rupesin kuuntelemaan, ja lapsi sanoi, että ei kuule kunnolla että voiko laittaa ääntä.

Kuulimme hyvin hiljaista joulumusiikkia, kunnes mies sanoi että ei se ole mitään musiikkia vaan se pata.

Meillä ei ole naapureita eikä mitään metsäautoteitä lähellä, missä joku olisi voinut kuunnella joululauluja jotka olisivat resonoineet piipun kautta.

Lähettäjä: Kelo 
Päivämäärä:   31.3.25 19:24:49

:), lasta ei useinkaan ole hyvä sijoittaa liian lähelle vanhempiaan, sekä henkisesti että fyysisesti lähelle. Jos sijoituksesta ei olla yhtä mieltä, saattavat vanhemmat hyvinkin olla teidän oven takana vaatimassa lastaan takaisin moninkin keinoin, etkä välttämättä voi silloin suojella lasta tilanteen vaatimalla tavalla. Lapsen sijoitus siis tehdään ensisijaisesti turvallisuus edellä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   31.3.25 20:01:02

Muistakaa että määrällisesti vähemmän amerikkalaisia äänesti trumppia, sen vammasen osavaltioäänestyssekoilun takia riittäää vähempi määrä, kunhan ovat oikeissa osavaltioissa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.3.25 22:09:49

Olin kavereiden kanssa baaritiskillä. Paikalle tuli joku mies joka kysyi että saako tarjota juotavaa. Nopean silmäilyn jälkeen totesin että mies on ok näköinen ja ihan järkevän oloinen ja voin rupatella hänen kanssaan yksien merkeissä. Vastasin siis hyväksyvästi ja mies kaivoi 100e setelin lompakostaan antoi sen käteeni ja lähti pois. Eikä tullut koko baari-illan aikana edes juttelemaan. Se oli kyllä aika (hyvänmielen) WTF kun mies vaan huikkasi "ole hyvä!" ja lähti pois. :D

Päivämäärä:   1.4.25 01:00:16

Lähettäjä—

Päivämäärä31.3.25 18:32:32

Sain sähköpostin, joka oli lähetetty osoitteeseen "maijamehilainen(at)gmail.com". Oma sähköpostini on "maija.mehilainen(at)gmail.com".

Tässä ei ole mitään omituista, Gmail ei tunnista pistettä käyttäjänimessä. Gmailille etunimi.sukunimi on sama kuin etunimisukunimi.
----

Kiitos tiedosta! Kukaan mun tutuista ei ollut tuollaisesta kuullutkaan eikä terveyskeskuksen henkilökunta meinannut millään ymmärtää asiaa. Täytyy siis toivoa että kaima tai terveyskeskuksen henkilökunta oli kirjoittanut osoitteen yhden välimerkin verran väärin. Jos taas kaima on onnistunut tekemään itselleen etunimisukunimi säpon, voi tulla enemmänkin selvitettävää.

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   1.4.25 05:27:38

Omituista tuossa gmail jutussa on se, että terveyskeskuksesta olisi laitettu sähköpostia terveydenhuoltoon liittyvistä asioista - niin ei saa toimia.

Päivämäärä:   1.4.25 09:33:16

LähettäjäY

Päivämäärä1.4.25 05:27:38

Omituista tuossa gmail jutussa on se, että terveyskeskuksesta olisi laitettu sähköpostia terveydenhuoltoon liittyvistä asioista - niin ei saa toimia.
----

Kyseessä oli automaattinen varausvahvistus, josta selviää mihin tutkimuksiin on varattu aika. Lisäksi viestissä oli varausavain ja pin-koodi. Eli ei onneksi mitään todella salaisia tietoja. On minulle tullut myös tekstiviestillä muiden terveystuloksia, onneksi niistä ei selvinnyt henkilöllisyys muuten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.4.25 10:23:36

"Se, että amerikkalaiset valitsivat Trumpin toiseen kertaan presidentiksi, jopa ihan selkeän vallankaappausyrityksen jälkeen. Olin oikeasti täysin ällikällä lyöty, en toki pitänyt keskivertoamerikkalaista minään järjen jättiläisenä koskaan, mutta olin ajatellut että sieltä löytyy loppujen lopuksi kuitenkin sen verran kunnioitusta niitä perusarvoja (vapaus, demokratia, tasa-arvo yms.) kohtaan joille koko maa on alunperin rakennettu, ettei näin voi mitenkään päästä käymään. Väärässä olin ja oli kyllä ihan kolossaalinen wtf-hetki. Ehkä jopa tämänastisen elämän suurin."

Samat fiilikset mulla. Mutta uskallan väittää että Muskin hakkerit on väärentäneet ääntenlaskentatuloksia, eihän yksi kokonainen kansa niin tyhmää voi olla.... vai voiko?

Lähettäjä: Tilitu 
Päivämäärä:   1.4.25 11:17:38

Vaikka selitys gmail-asialle olisikin niin onhan se ihmeellistä että käyttäjät voivat perustaa erilliset osoitteet jossa erona piste mutta viestit päätyvät miten sattuu. Yritäpä muuhun sähköpostiin laittaa pistettä väärään paikkaan niin ei mene perille.
Eilen viimeksi sain pisteettömään osoitteeseen tarkoitetun viestin.

Lähettäjä: Tämä 
Päivämäärä:   1.4.25 12:43:14

Ihan "tavalliset" ihmiset saavat käytöksellään työssäni lähes päivittäin aikaan wtf-fiiliksen, valitettavasti. Viimeksi äsken.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   1.4.25 12:52:21

Mulla on myös käynyt useinkin noin että saan toisen ihmisen sähköposteja gmailiin. Hänen osoitteensa on ilman pistettä etunimisukunimi(at)gmail.com ja mulla etunimi.sukunimi(at) Gmail.com. Todella raivostuttava ongelma

Lähettäjä: Törkyy 
Päivämäärä:   1.4.25 13:05:16

Nuoria naisia sorretaan, eli pidetään määräaikaisina, uhataan siirtää pois nykytehtävistä, mikä kapalo ja kehto alkaa kiinnostaa..se on väärin! Iha selkee juttu. Toi Sanni on iha pihal kute aina..

Lähettäjä: kiinnostunut 
Päivämäärä:   1.4.25 14:02:16

Olen saanut jonkin huoran puhelinnumeron, kun tarvitsi pikaiseen tarpeeseen hakea prepaid.
Soittoja tuli ja kyseltiin, että mitä pillu maksaa, alan lehdessä oli oikein ilmoituskin. En vaihtanut alaa vaikka olisi ollut asiakaskuntakin valmiina

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.