Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Annoin pakit ja nyt itken vuolaasti

Lähettäjä: herkkis 
Päivämäärä:   31.3.25 16:12:23

Voisko joku lausua jotain lohduttavaa, kun annoin ensimmäistä kertaa elämässäni pakit oikeasti tosi ihanalle ja kohteliaalle miehelle, joka oli hyvin kiinnostunut minusta ja hirveän symppis. En vain tuntenut häneen minkäänlaista fyysistä vetoa ja itseni tuntien en sitä tunne myöskään jatkossa, joten yritin mahdollisimman ystävällisesti muotoilla asian. Oli oikeasti herrasmies mutta ihan erilaisesta maailmasta kuin minä, joten senkään suhteen ei varmasti olisi jutusta tullut mitään.
Itken nyt ihan vuolaasti, kun olen itse tullut jätetyksi samasta syystä monta kertaa ja aina se satuttaa ihan hirveästi. Niin nyt itkettää, että miehelle tulee yhtä paha olo. Oli niin toiveikas minun suhteeni.

Re: Annoin pakit ja nyt itken vuolaasti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.3.25 16:15:00

Kannattaa oikeasti hakea apua tuohon ja käsitellä sitä. On tietty hienoa että olet empaattinen, mutta tiedät varmasti itsekin että tuossa ei ole kyse miehen tunteista vaan omista traumoistasi asian suhteen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.3.25 16:30:23

Piste, erilaisten tunteiden kokeminen on ihan normaalia ja tervettä, vaikkei sitä nykypäivän terapiapuheen kyllästämässä ilmapiirissä uskoisikaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.3.25 16:30:59

Niin nyt itkettää, että miehelle tulee yhtä paha olo.
Tai sit ei tuu:D

Päivämäärä:   31.3.25 16:35:38

Kuulostat erittäin helpolta manipuloinnin kohteelta.

Päivämäärä:   31.3.25 16:38:06

Ei se sille miehelle välttämättä ole vaikea asia. Uutta matoa koukkuun vain.

Päivämäärä:   31.3.25 16:40:55

Itku on hyvästä mutta itket väärästä asiasta.
Olen itse ollut ylikiltti miellyttäjätyttö. Sellainen että itse olin valmis kärsimään etten pahoittaisi kenenkään mieltä.

Pahin mitä tapahtui oli se että annoin tilanteen mennä liian pitkälle ja harrastin seksiä (vaikka en halunnut) miehen kanssa jota pidin vastenmielisenä vain siksi, että mies oli kuvailemasi kaltainen kiltti ja minuun aivan ihastunut.

Järkyttävältä tuntuu nyt aikuisena naisena jolla on omat rajat betoninvahvat.

Älä tyttö yhtään itke sen takia, että sanoit ei miehelle josta et välittänyt. Maailman miehistä 99,9% on sellaisia joita kohtaan ei tunne halua joten ei voi itkeä aina kun sanoo ei miehelle joka sinua yrittää kumppanikseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.