Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jani summitissa

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.3.25 20:56:40

Eikö tuo jo kerran äänestetty ulos ja hän on taas tuolla? Mitä kettua?

Re: Jani summitissa

Päivämäärä:   30.3.25 21:00:07

No ei oo äänestetty. Mutta Nicola on ihan käärme.

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   30.3.25 21:02:06

Viime viikolla äänestettiin janica ulos.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.3.25 21:21:41

Meni kyllä nyt viimeistään maku koko ohjelmasta, kun Jani äänestettiin ulos. Toivottavasti vielä tulee joku pudotus ja Nicola saa lähtee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.3.25 21:28:15

Nicola on mun lemppari, lähti reissuun niin ettei ollut tyyliin koskaan edes käynyt metsässä ja silti hoitaa nuo kaikki tehtävät kunnialla ja hyvin. Maxie on toinen lemppari, hauska tyyppi.

Omasta puolesta seuraavaksi saisi lähteä Carola.

Lähettäjä: Mummotamma 
Päivämäärä:   30.3.25 22:05:30

Minua ärsyttää että saavat itse valita (äänestävät) lähtijän.
Olis voinu olla vaikka jokin tehtävä tai kilpailu ja huonoin putoaisi pois...

Lähettäjä: Mummotamma 
Päivämäärä:   30.3.25 22:06:00

Nuoret tuntuivat pitävän yhtä heti alusta saakka.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   30.3.25 22:19:46

Olen katsonut katsomosta sarjaa. Loppua kohden alkoi mennä maku kun saivat keskenään äänestää toiset pois. Kyse oli vain siitä oliko kaveri rinnalla tai kuka jyräsi äänestyksessä. Varsinkin viimeisessä äänestyksessä Carola näytti itsestään sellaisen puolen heittäessään Nicolan susille. Mielestäni huipulla olisi saanut olla Jani ja Nicola, tällaiset myös yksinään selviävät ja liikaa pelaamattomat pelaajat. Lopussa kun ei ollut enää eroja kyvyissä niin kilpailijat olisi pitänyt tiputtaa kisalla tai arvonnalla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.3.25 22:37:23

Mun suosikit ovat Carola ja Max.
Arttu myös hyvä.
Nicola on ärsyttävä selkäänpuukottaja.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   30.3.25 22:58:46

Mulla jäi Summit kesken kun oli niin tylsä. Henriettan putoamisen jälkeen lopetin. Jotenkin tuntuu, että on muutakin tekemistä, kuin käyttää 1,5 tuntia sellaiseen, jonka voisi tiivistää 45 minuutin ohjelmaksi. Joko ne kohta on siellä huipulla?

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   30.3.25 23:17:17

Katsomosta jun katsoo niin voi tiivistää. Jani oli paras.. On, kun en ole vielä katsonut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.25 23:41:29

Jani oli sellainen maaseudun piilosovinisti, jonka mielestä vain äijä tai korkeintaan äijämäinen nainen voi pärjätä. Ei voinut myöntää, että Nicola oli jatkuvasti fyysisissä koitoksissa paras naisista. Ei voinut, koska naisellinen kaupunkilaisnainen "Ei voi" pärjätä. Tuon asenteen vuoksi olen tyytyväinen, että Jani putosi.

Maxista ajattelin itse ensimmäisen jakson perusteella, että hän olisi ensimmäinen miespuolinen putoaja, mutta ei, myönnän olleeni hänen suhteensa ihan väärässä. Hän on monipuolinen ja paras miehistä. Ihan kuten Nicola on ollut paras naisista.

Päivämäärä:   31.3.25 07:20:58

Nicola on luonteeltaan epäluotettava, suorastaan kiero. Pidän häntä erittäin vastenmielisenä henkilönä vaikka onkin fyysisesti hyvä. En haluaisi olla tuolla tuollaisen, joka ei auta muita ja puukottaa tilaisuuden tullen selkään, kanssa.

Lähettäjä: Just niin 
Päivämäärä:   31.3.25 10:21:43

Joo munkin mielenkiinto lakkasi, kun ei kertakaikkisesti mitään tapahdu. Välillä kävellään peräkkäin, sitten istutaan nuotiolla ja avaudutaan jonninjoutavista. Todella puuduttavaa katsottavaa. Puolet ohjelma-ajasta pois, niin voisi jaksaa katsoakin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.3.25 11:53:55

Ketä Nicola on puukottanut selkään ja milloin?

Silloin alussa sai palautetta ettei ole tarpeeksi oma-aloitteinen, mutta otti siitä onkeensa ja jopa Janikin kommentoi että on parantanut. Mutta miettikääs nyt itse, olette ensimmäistä kertaa ikinä vaeltamassa, mukana on 14 täysin vierasta tyyppiä ja Petterin kaltainen johtohahmo. Siinä voi olla aika iso kynnys alkaa itse touhuamaan mitään vaan kokee että parempi odottaa että kokeneemmat kertovat mitä tehdä, kun tulisi kuitenkin sanomista jos itse alkaisi suhmuroimaan. Veikkaan että siitäkin olisi räävitty että mitä tuokin yrittää itseään tuputtaa ja yrittääkö mielistellä Jania tai Petteriä, jos olisi alussa ollut enemmän äänessä.

Pisteeltä hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   31.3.25 12:59:50

Turha syyttää kilpailijoita päätöksistä. Formaatti on aivan järjetön ja katseleminen aiheuttaa pelkkää pahoinvointia. Oottakaapa viikko eteenpäin. Järjetöntä.

Lähettäjä: joan 
Päivämäärä:   31.3.25 13:06:05

Olen kysymysmerkin kanssa täsmälleen samaa mieltä Nicolasta, hänet olisin pudottanut ensimmäisenä. Jani ja Arttu olivat minun suosikkini pääsemään vuorelle. Epäilyttää myös nämä "vaikeat ja raskaat" olosuhteet; jos oikeasti väsyy ja rasittuu, ei kyllä jaksa mäellä mölytä niinkuin nämä nyt tekevät.

Lähettäjä: ,., 
Päivämäärä:   31.3.25 13:34:54

Odotin tätä sarjaa innolla. Harrastan vaeltamista ja ajattelin että kyseessä on todella sarja jossa näytetään rankka vaellus tuntureilla. Päivämatkoiksi ajattelin vähintään 20 km niin on vähän jotain haasteitakin. Ja tippujien ajattelin tippuvan sen takia etteivät jaksa tai kykene pitämään riittävää vauhtia.

No mitä vielä, nämä on leppoisalla sunnuntai kävelyllä, muutaman kilometrin päivässä. Kukaan ei näytä pahemmin väsyneeltä. En käsitä miksi joka ohjelmaan pitää änkeä näitä juonitteluja ja kilpailijoiden itsensä päättämiä pudotuksia.

Lopetin minäkin nyt katsomisen kesken. Sääli, tässä olisi ollut aihio hyvänkin formaattiin.

Lähettäjä: Tototintti 
Päivämäärä:   31.3.25 16:22:04

Jani oli minunkin suosikki alussa, mutta pisteet putos siinä vaiheessa, kun Linnean ja Henriettan kanssa puhui paskaa Petteristä. Sitten kun saivat Petterin pois, niin Jani leikki johtajaa koko ajan, ja vielä vähän niinkuin kehui, että minun taidoilla jne....Kyllä Arttu ja Maxie on parhaat, itse en myös Nicolasta pidä....että tervemenoa vuan Jani :)

Lähettäjä: joan 
Päivämäärä:   1.4.25 14:46:33

Ei Jani mielestäni ollut missään vaiheessa kovin jihtajaksi pyrkimässä. Siinä Petter-asiassa haksahtui niitten naisten höpinöihin, mutta muuten on ollut ihan ok. Mutta nämä naiset eivät näytä ymmärtävän, ettei johtajaksi pääse sivusta huutelemalla, pitää osoittaa osaavansa ja tietävänsä ja tätä kukaan heistä ei ole osoittanut. Jos aioitaan saada jotain aikaikseksi ei joka käänteessä pidä äänestää. Mutta ei tämä äänestämällä pudottaminenkaan hienoa ole.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   1.4.25 15:01:11

Voi kun joskus tulisi ohjelma, missä pärjäisi ihan oikeilla taidoilla ja porukka putoaisi tehtävien suorittamisen kautta. Kaikki on nykyään tätä kieroilua ja äänestämistä. Farmikin olisi kivempi, jos keskittyisi enemmän vanhan ajan työtehtävien hoitamiseen eikä selän takana kieroilemiseen.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   1.4.25 15:11:05

Mun mielestä Carola taktikoi ja se koitui Nicolan kohtaloksi. Pojat taktikoi myös Carolan johdolla rahojen kanssa. Nicolalla ei ollut mitään mahdollisuuksia. Olisi ollut kyllä, jos olis ollut rehti kisa ilman tätä sosiaalista peliä.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   1.4.25 15:24:59

Toisaalta tämä ehkä kuvastaa sitä, millä nykyaikana pärjää elämässä: ei kovalla työllä, vaan sosiaalisilla taidoilla, kieroilulla ja oman edun tavoittelulla.

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   1.4.25 15:36:08

Itsekin toivoin, että ohjelmassa ei olisi ollut näitä pelaamisia ja pudotuksia vaan että porukka olisi itse joutunut luovuttamaan kun tehtävät olisivat olleet liian rankkoja fyysisesti.

Mutta ehkä eivät uskalla ottaa enää sellaisia riskejä sen Ruotsin kuolemantapauksen jälkeen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.