Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä nainen tarvitsee

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   29.3.25 10:05:54

Mitä nainen tarvitsee parisuhteelta?

Re: Mitä nainen tarvitsee

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.3.25 10:08:49

Hyvää seksiä, emotionaalista yhteyttä, luottamusta.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   29.3.25 10:14:29

Asioita, jotka tekevät arjesta paremman kuin mitä se olisi ilman parisuhdetta.

Minulle se on läheisyys, kosketus, hieronta, arkiaskareiden jakaminen, keskusteleminen, yhdessää tekeminen, nauraminen, hassuttelu, kehuminen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.3.25 10:19:07

"Asioita, jotka tekevät arjesta paremman kuin mitä se olisi ilman parisuhdetta."

Komppaan tätä. Lisäksi turvaa, yhteyttä, luottamusta ja rakkautta. Välittämistä.

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   29.3.25 10:29:27

Luottamusta, rehellisyyttä, emotionaalista yhteyttä, rakkautta, lämpöä, läsnäoloa, silitystä, läheisyyttä, haleja, pusuja, suudelmia, kuumia hetkiä, pehmeitä sanoja, lämpimiä katseita, kehuja, uskottavuutta, kuulluksi tulemista, tasavertaisuutta, kumppanuutta, näitä nyt ainakin.

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   29.3.25 10:31:29

"Asioita, jotka tekevät arjesta paremman kuin mitä se olisi ilman parisuhdetta."

Niin, luonnollisesti, mitä ne ovat?

Lähettäjä: Hop 
Päivämäärä:   29.3.25 13:06:12

"Niin, luonnollisesti, mitä ne ovat?"

Yllä niitä on listattu vaikka kuinka monta. Eivätkö ne kelpaa vai kuulosta sinusta "sopivilta" vastauksilta?
Jos näin on, siinä tapauksessa on aika selvää, että et ole valmis parisuhteeseen.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   29.3.25 13:11:59

"Niin, luonnollisesti, mitä ne ovat?"

Malta lukea viestini pidemmälle (ja muiden vastaukset) niin löydät vastaukset.

Päivämäärä:   29.3.25 13:13:53

Seksiä, hellyyttä, läheisyyttä ja juu, ei tässä miesten järjestyksessä. Riippuu neidistä, tietty. Joku tarttee rahaakin, joku seuraa, joku jotain muuta.

Lähettäjä: uusioperhe 
Päivämäärä:   29.3.25 13:27:31

Ja neljäs haluaa noi kaikki. Kyllähän noi kaikki on, ainakin mulle, oikeesti tärkeitä asioita. En tiiä turvallisuuden tunteesta, mutta kyllä sekin plussaa on.

Päivämäärä:   29.3.25 15:34:06

Riippuu naisesta. Jokainen saa haluta ihan mitä haluaa ja kahdella naisella voi olla täysin päinvastaiset toiveet ja tarpeet.

Minun miesmakuni on aina ollut pitkätukkaiset humanistit, jotka ovat minua sosiaalisempia.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   29.3.25 16:47:52

Miksi minä haluaisin parisuhteen vaikka pärjään ilmankin? Haluan miehen kosketusta, tulla hulluksi toisesta. Tähän on pelkkää plussaa jos on samanlainen huumori, keskusteluyhteys ja kumpikin haluaa toiselle hyvää sekä tukea tätä kaikessa mistä nyt elämässä haaveilee. Hyvä juttu jos sitä toista haluaisi vielä useamman vuodenkin päästä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.3.25 17:22:47

sitä samaa mitä ystävältä. siltä parhaalta kaverilta ja seksi päälle.
kovat on vaatimukset eli sinkkuna elelen.

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   29.3.25 18:53:18

Seksiä, kumppaniksi kasvattamaan jälkikasvua, seuraa ja tekemään "miesten työt" (sis. kaikki moottoriajoneuvot, työkalujen käyttö mm moottorisaha, hauista vaativat hommat yms).
Vaikka olen itse naisena hyvin selviytyvä ja osaava on mies todella hyödyllinen tietyissä asioissa...... ja onhan hän hyvin rakas ja tärkeä myös🥰

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   29.3.25 19:57:30

Mä tarvisin vain seksiä. Sitä varten ei tarvitse pitää miestä. Seksiä kyllä löytyy muutenkin.
On useampi hyvä ystävä, mutta en niidenkään kanssa haluaisi asua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.25 23:20:40

Tuomaan lisäarvoa elämään. Ylimääräinen hyvä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.3.25 23:28:12

Hyvän ystävän ja hyvää seksiä.

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   31.3.25 00:58:51

Selkärapsutusta, lämmintä kainaloa, jonkun jonka kanssa herätä vuorotellen korjaamaan koiran oksennuksia keskellä yötä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.3.25 06:19:28

Läheisyyttä, hellyyttä, turvaa, jonkun jonka kanssa juoda aamukahvi, seksiä, keskustelukaverin, jonkun johon voi tukeutua kun on huono päivä.
Sen parhaan kaverin elämään jonka kanssa jakaa Tavallinen arki. :)

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   31.3.25 07:10:48

Ei ihminen tarvitse välttämättä parisuhdetta. Parisuhde (hyvä sellainen) on onnekas sattuma, ihan kuten terveys, varakkuus, rauhan aikaan syntyminen, mielekkääksi kokemansa työuran löytäminen, läheiset ihmissuhteet ymv. Ilmankin moni elää täysin sujuvasti.

Ollakseen hyvä parisuhde, sen tulee tuoda lisäarvoa osapuolien arkeen. Sukupuolesta riippumatta ihmiset kaipaa suhteelta eri asioita. Joku pystyy tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa vain tutussa ja vakiintuneessa suhteessa, joku kaipaa toista vanhempaa lapsilleen, joku taloudellista turvaa, joku emotionaalista läheisyyttä ja kumppanuutta.

Sitten jos mennään ihan vaan kliseisiin parisuhteiden ongelmiin, niin nainen tarvitsee uskollisuutta ja vastuunkantokykyä arjen pyörittämisessä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.