Lähettäjä: //
Päivämäärä: 29.3.25 14:03:53
Minäkin olin kerran mukana eräässä projektissa, jossa minun lisäksi työkaverini (mies) sekä talon ulkopuolelta projektin vastuuhenkilö (vanhempi mies). Tämän projektin aikana jos huomasin ihan mitä vain kehitettävää/virheitä tms., niin ne sivuutettiin vastuuhenkilön toimesta ihan kokonaan. Jos esim. teimme asiat tavalla X, ja minä ehdotin, että tapa Y toimisi paremmin ja tuottaisi parempia tuloksia, niin vastuuhenkilö oli ehdottomasti sitä mieltä, että tapa X on kaikkein paras, ja sen mukaan jatketaan. Sitten kun tulokset eivät olleetkaan sitä mitä toivottiin, ja työkaveri ehdotti, että kokeillaan kuitenkin tapaa Y, niin monesti vastuuhenkilö oli aivan ihmeissään, että miksei tätä tapaa aikaisemmin keksitty, senhän on kaikkein paras. Ja minä siinä vieressä aivan ihmeissäni, että kyllä muuten keksittiin, mutta ei minun ehdottamana kelvannut. Ja tätä tapahtui sen verran usein, että lopulta sovittiin työkaverin kanssa suoraan, että hän esittää myös minun ehdotukseni omanaan, jotta saadaan projekti edes joskus maaliin tekemättä valtavasti turhaa työtä.
|