Lähettäjä: Kansas
Päivämäärä: 29.3.25 06:57:48
Omistan kyllä ehkä melko paljon vaatteita, mutta toisaalta ne mahtuvat normaalikokoiseen kaappitilaan, että ei nyt mitään valtavaa määrää kuitenkaan. Kyllä minä ainakin pukeudun kotona siististi ja kauniisti. En siis omista mitään mitä voisi sanoa pieruverkkareiksi tai rönttäväätteiksi, paitsi ehkä yhdet ulkohousut, jotka voi vetäistä suojahousuiksi muiden housujen päälle, jos tekee jotain tosi sottaista. Minkä ihmeen takia haluaisin kotona näyttää pahimmalta mahdolliselta itseltäni? Ai niin, kun "pitää saada olla oma itsensä" - no minä en tunne, että homssuinen on sitä syvintä omaa itseäni. Ja sitten se toinen yleinen perustelu: "Vaatteiden pitää olla rennot ja mukavat." Olen kirjoittanut ennenkin, että en koskaan tule ymmärtämään, miksi joku kuvittelee kauniiden ja laadukkaiden vaatteiden kutittavan, hiostavan, kiristävän ja puristavan ja että vain kalsarit, verkkarit, t-paidat ja hupparit ovat mukavia. Minulla on kaappi täynnä vaatteita, jotka ovat mukavaa materiaalia ja oikean kokoisia, eivät ne silloin kiristä tai muutenkaan ahdista.
Kyllä minä käytän kotona paljonkin mekkoja. Suoria housuja en, vaan laitan jotain nättiä mutta joustavampaa ja sellaista, mikä on helppo pestä usein. Paitapuseroitakin voi kotona käyttää, miksei. En käytä tavallisia t-paitoja eli niitä puuvillaisia, isohihaisia, pyöreäkauluksisia roikkuvan näköisiä paitoja kotona enkä omistakaan sellaisia, vaan paidat ovat jotain muuta mallia.
Pukeudun enimmäkseen itseäni mutta myös miestä varten. En näe logiikkaa siinä, että pukeudutaan kivasti kavereita ja täysin tuntemattomia varten kodin ulkopuolelle mutta ei välitetä ulkoasusta yhtään, kun ollaan "vain" puolison kanssa - eli sen ainoan ihmisen, jonka kanssa pitäisi olla romantiikkaa, flirttiä ja seksielämää. Tosin vaikka mies olisi reissussa, olen silti kotona kivannäköinen, koska siitä tulee energinen ja hyvä olo.
|