Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nakkasin elektroniikkarojua roskikseen

Lähettäjä: niih 
Päivämäärä:   28.3.25 18:25:49

Olin viemässä kauppaan kierrätykseen mutta pienelektroniikkakeräys olikin lopetettu ja lähin on reilu parinkymmenen kilometrin päässä eikä ole autoa, viskasin pussukat jossa pari johtoa, sähköhammasharja ja jotain muuta pientä roskikseen. Enkö olekin kauhea ihminen, kun en lähtenyt bussilla viemään niitä oikeaan paikkaan? :D

Re: Nakkasin elektroniikkarojua roskikseen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.25 18:36:49

Onpa harvassa keräyspaikat sielläpäin

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.3.25 18:38:12

Kaikki liikkeet ja kaupat, jotka myy elektroniikkaa on velvoitettu ottamaan sitä vastaan. Eli aika kummallista, että seuraava lähin olisi 20 km päässä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.3.25 18:44:38

Meillä niitä kerää jopa Sale eli ei tarvi viedä kaupunkiin 20 km päähän. Miten aloittajalla voi olla noin huonosti ?

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   28.3.25 19:02:31

Tyhmä aloitus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.3.25 19:09:47

Niin haluatko aplodit siitä että tuit toiminnallasi kaivostoimintaa elektroniikan mineraaleja varten

Lähettäjä: niih 
Päivämäärä:   28.3.25 19:11:08

No täällä syrjäkylällä on 2 kauppaa, k-kauppa jossa keräys oli ja S-market jossa ei ole. Mitä ihmeellistä tuossa on? Niin ja on vielä apteekki, muita liikkeitä ei ole.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.3.25 19:17:20

Mä vien muovit polttojätteeseen kun taloyhtiössä ei ole muovin keräystä. En jaksa pyörällä vintata niitä kauemmas keräykseen varsinkin kun se keräyspiste on usein ääriään myöten täynnä. Kyllä maailma nyt tuhoutuu aloittajan ja minun toimesta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.3.25 19:21:02

" Eli aika kummallista, että seuraava lähin olisi 20 km päässä."

No mulla on lähimpaan huoltoasemaan 18km joka on samalla lähin "kauppa" enkä edes asu kovin kaukana maalla. Ihan perus että kauppaan on runsaat 20 kilsaa maaseudulla. On paljon enemmänkin. Hauska ajatus että maalla olisi jotain Saleja :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.3.25 19:49:02

"Hauska ajatus että maalla olisi jotain Saleja :D"

Meillä, niin "maalla" kuin tässä maassa päässee, kylän ainoa kauppa on Sale. Seuraavat lähimmät kaupat ovat kymmenien kilometrien päässä. En tiedä, mikä tässä on olevinaan niin hauskaa - oma tietämättömyytesi, ehkä?

Ja kyllä, aloittaja on yhtä tietämätön ja toimi typerästi. Vielä typerämpää on tulla provoamaan siitä internetiin.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   28.3.25 20:06:22

Vien mennessäni kaupalle, mutta se ei todellakaan ole minkään 20 km:n päässä vaan kaukana.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.3.25 20:08:59

Mitä hauskaa siinä on että täällä maalla on vaan Saleja ??? Kaikki muut kaupat lopettaneet koko kunnassa ja täällä siis 2 Salea.

Lähettäjä: Pulu 
Päivämäärä:   28.3.25 20:09:29

Et sitten voinut jemmata niitä siihen asti, että olisi tullut asiaa sinne kaupunkiin ja samalla viedä..?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.3.25 21:38:39

Te joilla on saleja lähellä, on lähellä myös niitä marketteja. Se siinä on hauskaa :)

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   28.3.25 22:34:19

Et välttämättä ole kauhea ihminen, mutta olihan tuo todella tyhmästi ja vastuuttomasti tehty. Miksi muuten koit tarvetta kertoa siitä HT-netissä?

Lähettäjä: K2 
Päivämäärä:   29.3.25 06:34:52

Typerää tulla provoamaan asialla.

Tavallaan ymmärrä, että ei jaksa roudata niitä enää takaisin kotiin ja vain nakkaa roskiin. Ei se nyt silti kovin vastuullista ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.