Lähettäjä: Bink
Päivämäärä: 29.3.25 09:15:50
Pajunkissat, ymmärrän hyvin. Tuo kommenttini etäiseksi jäämisestä oli noille muille jotka kommentoi, että jollei yökyläile, niin sitten on suhde pilalla.
Kun appivanhemmilta tulee yökylätoivetta, niin sano, että lapsi on vielä liian pieni jäämään yöksi, mutta voi tulla muutamaksi tunniksi kylään ilman vanhempia. Siinä sitten tottuu olemaan isovanhemmilla itsekseen ja kun kasvaa, voikin olla että itse haluaa jäädä yöksi. Ei mekään mennä koskaan appivanhemmille yöksi, koska asuvat ihan vieressä ja molemmat pienissä asunnoissa. Mutta lapsi kyllä tykkää olla anopille yötä, koska on pienestä asti ollut siellä välillä muutaman tunnin hoidossa ja leikkimässä. Heillä on omat juttunsa, mitä tekevät.
Puolisolle sanot, että ei lasta viedä kylmiltään vieraaseen paikkaan yöksi. Jos haluaa, että lapsi joskus isompana yökyläilee, niin sitten alkaa tehdä asialle jotain, eli alkaa käydä itse vanhemmillaan vaikka kahvilla lapsi mukana, sopii noista parin tunnin vierailuista itse vanhempiensa kanssa ja osallistuu asiaan.
|