Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä järki (Threads)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.25 16:20:25

Luulin että Threads-sovelluksessa olisi hyviä keskusteluja. Taisin erehtyä. Siellä onkin esim. ketjuja, joissa naisia houkutellaan paljastamaan rintoja tai takapuolta, ja naiset vieläpä sankoin joukoin lähtevät näihin mukaan? Osa kertoo kuukautiskiertonsa vaiheet jne.

En ymmärrä yhtään! Kai miehillekin on omat ketjunsa, mutta niitä en ehtinyt nähdä niitä vaan poistin koko sovelluksen. Tulee likainen olo ja myötähäpeä, kun joutuu näkemään tuollaista.

Mikä tuollaisen paljastelun taustalla voi olla? Miksi kukaan haluaa tehdä noin?

Re: Mikä järki (Threads)

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   28.3.25 16:49:04

Ihan joka ikisessä somessa löytyy kaikenlaista kyseenalaista materiaalia. Eri somepalvelut pitää yrittää "kouluttaa" itselleen sopiviksi. Tämä tapahtuu siten, että tykkää niistä mistä oikeasti tykkää, seuraa kiinnostavia somettajia, hakee haulla itseä kiinnostavia aiheita ja jää lukemaan/katsomaan vain niitä kuvia/keskusteluita, mitkä oikeasti kiinnosta ja mitä haluaa jatkossakin nähdä.

Threads, kuten toki moni muukin some, tarttuu tosi herkästi siihen mitä katsot. Jäät ihan vaan hämmästyneenä lukemaan yhden tällaisen tissi-pylly-keskustelun kommentteja, niin jatkossa saat sitten niitä yhtä enemmän.

Ei minulle tuollaisia tule lainkaan, mutta olenkin paljon tykkäillyt itseäni kiinnostavista aiheista, joten pääosin omalle seinälle tulee ihan ok keskusteluja.

Päivämäärä:   28.3.25 16:51:39

Jaa, ei mulle ole näkynyt tuollasia ketjuja.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   28.3.25 17:00:30

Mä näen hautakivikuvia kuinka isomamma kuoli päivälleen 13 vuotta ja 8 kuukautta sitten ja vieläkin on iso ikävä. Tuntuu melkein, että keski-ikäiset oikein kilpailee, kuka eniten kuollutta omaista kaipaa.

Päivämäärä:   28.3.25 17:36:24

Onko aloittaja algoritmeistä kuullut koskaan?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.3.25 17:43:20

Threads on kyllä sellainen sekametelisoppa ettei paremmasta väliä. Siellä myös riidellään jatkuvasti jostain.

Mutta tämä paljastelukysymys on hyvin mielenkiintoinen ja monimutkainen. On jokseenkin ristiriitaista että noita ketjuja tehdään ja samaan aikaan puhutaan siitä miten miehet näkevät naiset vain seksuaalisesti. Tässä on nyt jotain mitä en tajua :D

Lähettäjä: Ohhoh 
Päivämäärä:   28.3.25 17:45:37

Algoritmien mukaan nuo menevät. Mulle ei ole tullut yhtäkään tuollaista ketjua. Paljon mielenkiintoisia ketjuja ja keskusteluja olen lukenut, tosi monipuolista sisältö.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   28.3.25 18:07:33

Olen ollut ko. sovelluksessa vaikka kuinka kauan enkä ole törmännyt mihinkään tuollaiseen!

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   28.3.25 18:10:54

Threads on muuten sellainen sovellus että sitä pitää alkuunsa noin viikon verran "kouluttaa" siitä minkälaista sisältöä haluat nähdä. Olet tehnyt ihan saman facebookin ja instagramin kanssa, mutta et varmaan muista.
Eli alkuunsa "tykkäät" kaikesta mahdollisesta kivasta ja mukavasta. Ja aktiivisesti estät kaikki sellaista sisältöä tekevät, mitä et halua nähdä.
Tuo on nyt ehdottomasti mukavin sovellus viettää aikaa. Tosi hyviä ja hauskoja keskusteluita.

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   28.3.25 18:12:39

Samaa mieltä, parempi kuin insta. Mielenkiintoisia ja erilaisia keskusteluita. Itse en julkaise siellä mitään, mutta tykkään seurailla ja lukea & tykkäillä kommenteista. :D Joskus harvoin kommentoin itse, ehkä kerran kuukaudessa.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   28.3.25 18:30:12

Käsitin aloituksen enemmän kummasteluna niitä paljastelukuvia eikä varsinaisesti algoritmeja kohtaan.

En minäkään niitä kuvia ymmärrä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.